3-bölüm

44 5 0
                                    

^^^^

Ablamla kavga etmemiz ve Sinan ile gitmenin üzerinden iki gun geçmişti.  Eve geldiğimde ablam salonda iki büklüm uyuya kalmıştı.

Yanına ilerlediğinde göz altlarındaki ıslaklık ağladığını gösteriyordu. 

O kadar ileri gitmek istememiştim aslında ama bir an boşluğuna gelip sabahın siniri ile ablama patlamıştım. 
Onu zar zor rahat bir pozisyona getirip ,üstüne ince bir pike örtüp yanağına öpücük kondurmuştum.

Sabah herkezden önce kalkıp ablamla ,Sena'nın sevdiği çörekten yapıp, bir tabağa koyup karşıya götürmüştüm.

Ablam  zaten sabah çörekleri görünce gülümseyip benden özür dilemişti ama asıl hatalı olan bendim bende özür dileyip birbirimize sarılmıştık.

Daldığım düşüncelerden beni çeken kapının acılmasıydı . Kapıya baktığımda Selim bey ve Necla hanım gelmişti. 

Hemen ayağa kalkıp yanlarına doğru ilerledim.
İkisininde ellerini sıkıp "hoş geldiniz Selim bey ,siz de hoş geldiniz Necla hanım.  Buyrun oturun , bu arada bir şeyler içer misiniz? "
Necla hanım "hoş bulduk Bahar hanım.  Biz birer cay alırız. " kafamı tamam anlamında sallayıp Selin'i arayıp bize cay getirmesini söyledim.

Çaylarımız gelince bende karşılarına oturup " evet . Tekrardan hoş geldiniz, ben sizi cuma günü bekliyordum ,bir sorun yoktur inşAllah"

Necla hanım gülümseyip "evet biz cuma günü gelicektik ama Ipek sizi görmek istedi . Her ne kadar cuma günü gideceğiz desekte ısrarla gelmek istedi . Bizde onu uzun bir süreden sonra ilk defa bu kadar hevesli görünce getirmek istedik ." Dediklerine gülümseyip " çok mutlu oldum bu dediklerinize . O zaman hazır gelmişken sizle de konuşalım biraz.  Neredeyse bana geleli bir hafta oldu ve benim verdiğim öneriler ise yarıyor mu? "

Selim bey " evet Bahar hanım,İpek artık isteksizce yaptığı şeylere karşı biraz biraz ilgi duymaya başladı.  Çoğu zaman ise kendisi bizi oyun oynamaya çağırıyor. "  çayımdan yudum alıp dediklerini küçük not defterine ,not aldım.

"Bu dedikleriniz çok güzel bir şey o zaman böyle giderse daha fazla bir kademe ilerliyecez galiba .
Ama burda size daha cok bir kaç düşücek siz onu oyun oynamak istediginde ya da bir yerlere gitmek istediginde lütfen onu kırmayın ki zaten anladığım kadarıyla zaten siz ona baya bir ilgi gösteriyorsunuz, ve bu bizim için çok büyük bir ilerleme olarak gösterir."

Selim bey gülümseyip "biz daha fazla durmayalım İpek sizi bekliyordur ." Ikiside yavaşça ayağa kalkıp.  Kapıya ilerlediler ,bende ayağa kalkıp onları uğurladım .

Bir kaç dakika sonra ise Selin ilr birlikte İpek geldi . Beni görmesi ile kucağıma atlaması bir  olmuştu.  Böyle zamanlarda cocuklara bir faydan olduğunu, onlara ufak bir umut ışığı olduğunu görmek o kadar guzel bir şey ki . Sanki bütün dünyanın himayeti senin elinde .

Ipek'ği kucağımdan indirip. Koltuklara doğru koydum . Bende karşınına oturup " hoş geldin İpek . Ne içersin?. "

Masada olan kağıt kalemle bir şeyler yazıp bana gösterdi . "Çikolatalı süt istiyorum ."
Kafamı sallayıp Selin'i arayıp getirmesini söyledim . 

Çikolatalı süt gelince içmeye başladı . Not defterine  bir kaç birşe karalayıp İpek'ğe döndüm. "Beni görmek istemişsin ve bu beni çok mutlu etti . Istersen şimdi gelmişken sana bir kaç soru sorayım."

Kafasını sallayıp kağıt kalemi eline aldı.
"Hazırsan başlıyorum. "

^^^^

Ipek'le soru cevap saatimiz bitince . Uzun koltuğa ayaklarımı uzatıp gozlerimi kapadım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çatı Katı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin