4.

29 2 4
                                    

Érthető ,hogy miért van oda mindenki értük, és az is hogy ,miért ilyen megosztóak. William és Margaret a két szülő. Hihetetlenül csodásan néznek ki bár lehet ez elvárás azoktól akiknek sok pénzük van. Itt mindenki jól néz ki.

Margaret egy gyönyörű, hosszú, sötét lila ruhában volt ami kiemelte a zöld szemét. Williamen egy egyszerű szmoking volt ami tökéletesen rá volt szabva. Úgy néztek ki együtt mint egy tökéletes pár.

Mögöttük lépett be Andrew húga, Emily. Neki is mint az egész családnak, sötét barna haja volt, szinte már fekete és mindegyikőjüknek zöld szeme van kivéve az apjuknak. Mint mindegyikőjük ő is gyönyörűen nézett ki. Fehér ruhája egyszerű volt amit egy piros rúzzsal dobott fel.

Az a személy aki nekem volt a legfontosabb utoljára lépett be. A haja kócosra volt zselézve de mégis centire pontosan be volt állítva. Teljesen feketébe volt öltözve ami úgy, hogy a haja is szinte fekete , kiemelte a smaragdzöld szemeit, amiket még a terem másik végéből is ki lehet szúrni.

- Hát igen mindenkinek ez a reakciója ha meglátja őket.- Lép mellém Hannah.- Hogy lehet az , hogy négyen vannak és mind a négyen gyönyörűek?- Vizsgálta meg ő is őket.

- Fogalmam sincs,- Vallottam be őszintén.

- Mármint ez mégis milyen génállomány?- Akadt ki mellettem a lány mire én csak elnevettem magam.

- Egy jó fajta.- Válaszoltam meg a kérdését.

- Az biztos.- Mondta majd visszasietett a munkába amibe nekem is lassan be kéne neki segítenem.

Valószínűleg már rég bámultam őket mert abban a pillanatban Andrew elkapta a tekintetem de csak egy pillanatra. Elmosolyodott majd elindult, követve a családját. Kicsit kellemetlenül éreztem magam de aztán visszaálltam a munkába és próbáltam kiszolgálni a hírességeket.

- Szia cica!- Hallom a hátam mögül és amikor megfordulok egy 50 körüli embert találok.- Még sosem láttalak új vagy?- Kérdezi, nem éppen józan állapotban.

- Igen. – Válaszolok röviden, majd indulok is máshoz.

- Na, rossz napod van?- Kérdezi hízelgően, úgy hogy hányni tőle. Már nyitom is a válaszra a szám ami nem éppen a legszebb lett volna de valaki más megelőz.

- Szerintem az a baja ,hogy cicázza egy 56 éves ember Jimmy.- Szól közbe nem más mint Andrew.

- Andrew! De rég nem láttalak!- Mondja majd nagy lendülettel megöleli Andrewt.

- Azt hiszem 5 perce.- Nevet majd visszaöleli.

Én eközben ott állok majd míg ők beszélgetésbe elegyednek mellém áll Hannah.

- Azt hittem egy ilyen puccos buliba nincsenek olyan emberek mint a sarki kocsmában.- Jegyzem meg neki.

- Oh, Szívem itt rosszabbak.- Mondja mire mindketten elnevetjük magunkat és megint ott hagy.

Engem nem ismernek de Hannah-t igen és szegényt egész este ugráltatják, megjegyzem szinte majdnem ugyanazok az emberek.

- Szóval tényleg nem vagy újságíró.- Szólal meg mögöttem Andrew.

- Azt hitted hazudok?

- Igen.- Mondja határozottan mire én egy kicsit idegesen elnevetem magam. – De most ,hogy látlak a bárpultos kötény jobban illik hozzád mint egy toll egy jegyzetfüzettel.- A megjegyzésére csak megforgatom a szemem.

Érted BármitWhere stories live. Discover now