24 / A titokzatos apa

1.3K 61 1
                                    

Apa?? Õ, hogy kerül ide és mit csinál itt?
Máté felé célzott, de nem lõtt.
Apám bement Levi szobájába.

-Máté - suttogtam - Õ, az apám.
-Gondoltam, hogy közel álltok egymáshoz - mondta.
-Mibõl?
-Csak rá kellett néznem az arcodra - suttogta mosolyogva.

Máté leengedte a pisztolyát, amit meg is bánt. Mert a következõ pillanatban kitárult az ajtó egy hang nélkül és belépett rajta Dylan és Patrik.
Patrik odajött hozzánk és felénk tartott két pisztolyt, a fejünkhöz, közvetlenül.
Dylan Levi szobája felé indult.

-Ha megmertek mukkani, nektek annyi - fenyegetett meg minket Patrik.

Így csak követni tudtuk a szemünkkel a maszkos Dylant. Egyre közelebb és közelebb ért Levi szobájához és azon kaptam magam, hogy aggódok érte. Pedig jól tudtam, hogy õ tette.
Levi ajtaja be volt hajtva. Majd Dylan azt egy pillanat alatt kinyitotta és belõtt a szobába. Valaki feljajgatott, de addigra már Dylan a nappaliba rohant.
Aztán Patrikkal együtt kisurrant az ajtón.

-Hé! Állj meg! - kiáltotta Levi az ajtóból - Lili? Máté?
-Ki volt az? - kérdezte apám a szobából.
-Ti voltatok azok? - tudakolta Levi mérgesen.
-Levi, hogy állíthatod ezt rólunk? - szólaltam meg - A saját apámat lelõni? Lehet, hogy te meg tudod ölni valamelyik szülõdet hidegvérrel, de én nem - ráztam meg a fejem.
-Jaj, ne gyere már ezzel! Akkor is, Máté még lelõhette! - ordította.
-Szerinted én rálõnék a barátnõm apjára?! - háborodott fel Máté.
-Mi van? Ti együtt vagytok? - mutatott ránk és mi bólintottunk - Ezt el sem hiszem - megfogta a fejét - Miért nem szóltál róla? Várj, egyáltalán mióta?
-Szerda - válaszoltam.
-MI FOLYIK ITT?? - kiabálta az apám, ahogy kijött Levi szobájából.
-Go! Lili! - suttogta a fülembe Máté és én az ajtó felé vettem az irányt.

Gyorsan kiszaladtunk az ajtón és futottunk az autó felé, de Levi elkezdett ránk lõni hátulról.

-Basszus! - kiáltotta Máté - Gyorsan szállj be a kocsiba!

Átfutottam a másik oldalra, vagyis futottam volna, ha nem talált volna el egy golyó. Elestem a lövés hatására.
Szerencsére a bal kezemet találta el, így mehettem tovább. Közben láttam, ahogy rohant Xavér az autó felé. Levi Xavérra célzott, úgyhogy elindultam az autó ajtaja felé.
Máté ekkor kinyitotta az ajtót és meglátott engem.

-Jól vagy? - kérdezte, én bólintottam - Gyere!

Felálltam és elbotorkáltam, olyan gyorsan az ajtóhoz, amilyen gyorsan csak tudtam.

-Tedd rá és szorítsd! - nyújtott egy kendõ félét elém Máté, miután bezártam az ajtót.

Rátettem a kendõt a lövés helyére, addig Máté bekötötte az övemet.
Hallottam, ahogy bezáródik egy ajtó és, elindultunk villámgyorsan, de utána fekete lett minden.

×

Pislogtam. Éreztem a lövést és azt, hogy fáj.
Jobb oldalra hajtottam a fejem. Megláttam Mátét, ahogy jó mélyen aludt. A jobb keze az enyémre volt kulcsolva, a másik keze a feje fölött volt, olyan pózban, mintha ki lenne tekeredve.
A bal kezemen egy nagy kötés volt és magam mellett feküdt élettelenül, teljesen kiment belõle a vér.
Xavér ajtaja kissé ki volt nyitva, így beláttam rajta. Láttam, hogy az ágya szélén ül és, valamin nagyon gondolkozik, majd oldalra fordította a fejét és megpillantott.
Aztán odament az ajtóhoz és becsukta azt. Megláttam, hogy az arca vizes volt, nemis könnyes. Sírt.
Majd elnyomott a fáradtság és pár pillanat múlva már aludtam is.

A maffia angyala 1. évad    // Befejezett //حيث تعيش القصص. اكتشف الآن