Marinette
Wstałam dziś wcześnie ponieważ. Matka wpadła jak huragan do mojego pokoju i zbudziła pod pretekstem że mam jej pomóc w sprzątaniu domu bo tata dziś jest w piekarni a ona zostaje w domu. Moi rodzice prowadzą najlepszą piekarnie w Paryżu. No więc teraz siedzę na kanapie i odpoczywam po sprzątaniu. Jutro niestety muszę iść na studia. Czemu niestety? Bo na ten sam kierunek co ja chodzi mój przyjaciel z dzieciństwa i mój sąsiad przeprowadziliśmy się kiedy miałam jakieś 8 lat i od tamtej pory byliśmy przyjaciułmi aż moi rodzice uznali że nie mogę się z nim przyjaźnić I zabrali. I telefon i zabronili z nim rozwiać nawet przez okno bo inaczej dostanę lanie ja oczywiście się nie załagodziłam I kiedyś tato pobił mnie Doś mocno i uznałam że będzie lepiej jak się od niego odsunę . Znowu zostaliśmy przyjaciółmi odkąd zaczęliśmy studia. Dlaczego wiec nie chce iść na studia? Odpowiedź jest prosta kocham go już 10 lat! Znaliśmy się odkąd się tam przeprowadziłam z chodziliśmy do tej samej szkoły podstawowej i klasy . kiedy zakochałam się w nim? kiedy miałam 12 lat. I dalej go kocham? siedziałam tak do 16 oglądając telewizję i szkicując aż nie zadzwonił mi telefon na wyświetlaczu było zdjęcie Adrien. Pewnie znowu chce się spotkać i coś porobić a potem to wiadomo co będzie. Dlatego jest u niego w mieszkaniu trochę moich ubrań i kosmetyków. Mieszka on z rodzicami ale wynajmuje mieszkanie i najczęściej się tam spotykamy albo robi w nim imprezy. Jemu nie przeszkadzają moje rzeczy bo jak u niego nocuje to od razu idziemy na studia bo mam to co potrzebuje. Wracając odebrałam telefon.
( A- Adrien, - ja )
A- chcesz pójść ze mną do kina? - co? on chce iść ze mną do kina? To jakaś nowość
- ale sami?
A- tak a potem poszliśmy do mnie..
- no okej ale wiadomo jak to się z kończy
A- a przeszkadza ci to jak nie chcesz to nie zmuszam
- nie! nie przeszkadza.
A- to dobrze
- czemu?
A- No jesteśmy przyjaciółmi i no wiesz. A po za tym nie jesteś taka jak te plastiki. I nie będę spać z nikim oprócz ciebie dopóki nie znajdę dziewczyny a to nie nastąpi szybko
- okej - ciekawe kiedy.
A- to za ile przyjść po ciebie?
- za 10 minut będę gotowa
A- to ja się ogarnę i na ciebie zaczekam
- ok
Rozłączyłam się.
Time skip
kiedy byłam gotowa usłyszałam dzwonek do drzwi. zeszłam po schodach na dół. Założyłam buty. Otworzyła drzwi a za nimi stał Adrien koszuli i czarnych spodniach. Ja miałam na sobie sukienkę letnią.
Adrien po chwil się odezwał
A- hej ładnie wyglądasz.
- cześć ty też dobrze wglądasz.
A- idziemy?
- tak
Poszliśmy na jego podwórko wziął samochód i pojechaliśmy do kina.
Time skip
Wróciliśmy z filmu był nawet spoko. Teraz jesteśmy w jego mieszkaniu. I nie muszę mówić co się działo.
Teraz leżymy w łóżku. I patrzymy na siebie. Po chwili odezwał się Adrien.
A- było cudownie dziękuję.
- spoko.
A- o czym tak myślisz?
- wiesz myślę o. Wszystkim
A- a konkretniej?
- myślę o tym co będzie jak znajdziesz sobie dziewczynę. Co w tedy z naszą przyjaźnią będzie i z tym wszystkim.
A- A co ma być będzie normalnie?
- czyli będziesz ją zdradzał?
A- a w tym sensie to nie porostu będziemy przyjaciułmi tak jak kiedyś.
- Acha dobrze wiedzieć.
A- hej co jest?
- nic porostu przyzwyczaiłam się już że tak spędzamy wieczory i dnie.
A- ja też ale do wcześniejszego życia też się przyzwyczaisz.bedzie trudniej ale jakoś trzeba będzie dać radę.
- wiem dzięki.
Przytulił mnie ja się w niego wtuliłam. Mówiłam wam że nazywa mnie księżniczką. Nie no tak ale zdąża mu się to dość często. Nie wiem dlaczego minie tak nazywa ale to słodkie./poprawione
CZYTASZ
Studencka Miłość
FanficKocham cie - usłyszałam od osoby która śni mi się po nocach. Z którą spędziłam nie jedną noc. Osoby z którą będę miałaz dziecko. Mój najlepszy przyjaciel dzieciństwa. Przyjaciel ze stódiów. Miłość mojego życia. Moj sąsiad. Słyny paryski Model. Adr...