Sonra Türkiye yavaş bir şekilde hareket etmeye başladı. Gözlerini usulca açmaya başladı. Sonra sırtını döndü ve beni gördü. "Hass-" diyerek kendini arkaya attı ve yataktan aşşağı düştü. Kıkırdama başladım.
"Komik mi?" dedi.
Hafiften gülerek "Ehh işte" dedim ve gülmeye devam ettim. Türkiye bana kızgın bir şekilde bakmaya başladı hafiften kızarmaya başlıyordu.
"Dün gece çılgınca bi şey oldu mu?" Dedi ve iki kat kızarmaya başladı. Gözlerini benden kaçırıyordu. Güldüm. Gözlerini kısıp bana baktı.
"Ya o değil de kızarınca bi ayrı tatlı oluyorsun." Dedim
Türkiye gerçekten kızarmıştı. Şok oluş gibiydi. Artık yüzündeki güzelim ay ve yıldız zor görünüyordu. "Uzatma da söyle" diye bağırdı.
"Tamam tamam" diye güldüm ve devam ettim "Dün eve geldiğimizde lavobaya geçip kustun. Çok yorgun görunuyodun bende seni yatağa yatırdım."
"Niye yanıma yattın?"
"Uykum vardı ve kardeşimin yatağı benim için çok küçük ayrıca yanına yattığımda ses etmedin"
"Kardeşin BELARUS BİZİ GÖRDÜ MÜ?!?"
"Sakin ol o bu gün Ukrayna'da kaldı. Buraya gelmemiştir.
"Peki Azerbaycan? Beni özlediyse. Üfff çok kötü bir abiyim." Derin bir nefes aldı. Yanına geldim ve başımı başına yasladım ve gülerek "Bence çok iyi bir abisin. Yani ben kareşime senin yardımının beşte biri kadarını gösterdiğimi zannetmiyorum." Başımı ona yaslayınca önce biraz korktu ve utandı.
"OKUL!!!"
Diye bağırdı. Korkmuştum. Bütün gece onu izlediğim için çok uykum vardı.
"Türkiye sakin ol. Bu gün okula gitmeyelim. İkimizde yorgunuz. Benim uykum var."
"Uykucu" dedi ve sırıttı. Onu belinden sardım ve yatağa yattım. Önce ne olduğunu anlıyamadı ama birşey demedi. Heyecanlanmıştı yada utanmıştı çünkü kalbi hızlı atmaya başladı. Birkaç dakika sonra uyudum.
~Türkiye~
O uyuduktan sonra biraz onunla kaldım. Şok olmuştum. Geceye dair çok az şey hatırlıyordum ama çok kurcalamadım. Sonra onun kucağından çıkım. Kalp atışlarımı yerine getirmeye çalıştım. Gittiğimi anlamsın diye yerime bir tane yastık koydum. Sanırım Rusya doğru söylemişti çünkü t-shirtüm kusmuk kokuyordu. Onu çıkarıp Rusya'nın dolabından bir tane kazak çıkardım. Umarım kızmaz. Odadan çıkarken Rusya'nın yanağına bir öpücük kondurdum. Gülümseyip aşşağı indim. Önce elimi yüzümü yıkadım düş almaya vakit yoktu. Sonra mutfağa geçtim. Çüşş böyle bi mutfak ilk kez görüyordum. Neyse, kahvaltı yapmak istiyordum. Hem açtım hem de Rusya ile sohbet ederdik belki. Ikinci neden daha kuvvetli bastırıyordu tabii. Hızlıca serpme klasik bir Türk kahvaltısı hazırladım. İki ekmek kızarttım ve birincisine çilek reçeli sürdüm sonra krema ile bayrağımdaki ay ve yıldızı yaptım. Tatlı olmuştu. Herhalde. Bilmiyorum Rusya gelince bakardı. Umarım beğenirdi. Ikinci ekmeği aldım en aşağıdan başlayarak çilek reçeli, yaban mersini reçeli ve krema sürdüm. Sonra ikisinide tabaklara koydum. Üst kata çıktım. Rusya hala uyuyordu. Yastığa başını gömmüştü. İkinci defa söylüyorum. Neden bu kadar tatlısın? Uyandırmaya kıyamadım. Sonra "Rusya..? uyan hadi." Dedim ince bir tonda. Hemen gözlerini açtı " Hadi kalk sana bir sürprizim var." Rusya biraz gerindi ve kalktı
"Hey? Bu benim kazağım mı?" dedim. Utanarak
"E-evet. Özür dilerim sormadan aldım. Benimki kirliydi. Özür dilerim isters-"
Gülümsedi ve "Sadece çok yakışmış diyecektim. İstersen sende kalabilir."
Yavaşca kafamı olur anlamında salladım. Hayır diyemezdim. Hem çok güzeldi hemde Rusya gibi kokuyordu.
Elinden tutup onu mutfağa doğru yönlendirdim. Biraz kızarmıştı. Mutfağa girdiğinde gözleri parladı. Bana teşekkür etti ve sarıldı. Gülümsedim ve kahvaltıya başladık. Rusya önce kızarmış ekmekten başladı. Bir ısırık aldı. Gülümsedi. Sonra "Türkiye seninkin de tadına bakabilir miyim?"
"Olur" dedim ve ekmeği ona verdim. Oda onunkini verdi. Yıldızlı ekmeği ısırdığında kızardım ama belli etmedin ve bende onunkinden bir ısırık aldım. İtiraf etmeliyim ki çok güzel olmuştu. Ekmekler bitice. Rusya yemeklere daldı. Her yediği şeyi bitirmiyordu. Benim ıçın de ayırıyordu. Rusya'ya bakıp"Ben tokum sen bitirebilirsin" dedim
Rusya kaşlarını çattı "Türkiye çok sağlıksızsın. Senin için endişeleniyorum. Hasta olmaya yatkın birisin ve yaşına göre zayıfsın.
Seni böyle görmek beni açıkçası üzüyor. O yüzden burdaki herşey artık senin."Gülümsedim" Teşekkürler Rusya ama tokum cidden. Sen ye.
Rusya ciddi bir tavırla "Türkiye dün gece kustun ve neredeyse kollarımda bayıldın. Sana bişey oldu diye o kadar korktum ki. Bu yüzden gece yanından ayrılmadım. Korkum. Sana bişey olcak diye korkum."
En sonunda dayanamayıp bir parça peynır aldım ve yedim. Yedikten sonra ne kadar aç olduğumu fark ettim. Sofrada benim tarafımda ne varsa bitirdim. Rusya sevinmiş görünüyordu.
Kahvaltı bittikten sonra çantamı almaya gittim ve Rusya'ya gideceğimi söyledim. Rusya üzülmüş görünüyordu. "Zorunda mısın?" Dedi.
Sırıttım ve derin bir nefes çektim. Gözlerimi kapattım ve çantayı yere bıraktım."Tamam biraz daha kalabilirim. Sanırım." Dedim. Rusya sevinmiş görünüyordu. Onun odasına geçip bilgisayarda biraz takıldık ve ülkelerin ifşalarına baktık. Mesela Amerika 9 yaşına kadar hep İngiltere ile uyumuş. Kuzey Kore ışıklar kapalı uyuyamazmış. Ama bizi en çok güldüren şey: Nazilerin "Şeker" adında oyuncak bir tavşanı varmış.
Bunu okuduktan sonra kahkalara boğulduk. Biraz daha bakındıktan sonra Rusya'nın aklına arkadaşları arayıp oyun oynamak vardı. Alında iyi bir fikirdi. Rusya telefonda Güney Kore'yi Japonya'yı Çin'i Kazakistan'ı
Pakistan'ı Almanya'yı ve benim baskılarım sayesinde Amerika'yı aradı. Aslında Amerika'yı sevem ama ne yazık ki Nato üyesiyim. Daha önce den Rusya bana Nato'dan çıkıp Şangay'a yada BIRCKS'e katılmamı önermişti. Aslında ikiside çok güzel fikirlerdi ama bunu yaparsam Amerika beni öldürürdü. Zaten Rusya ile araları hiç iyi değil. Büyük bir kavgaya sebebiyet vermek istemem. Birkaç dakika sonra kapı çaldı ve gurp gelmişti. Herkez içeri geçti ama Pakistan kaşlarını yukarı aşşağı hareket ettirip bana sırıttı. Kızardım ve "Geç içeri" dedim. Herkez salona geçtiginde sohbet etmeye basladık ama Rusya ve Amerika'nın bakışları hiç dostani değildi. Olayın çok içine gimek istemedim. Ve Kore'nin yanına gittim. Pakistanin yanına giderdim ama beni hayatta bırakmazdı. Aslıda böyle uzun sohbetleri sevmem ama Rusya ve Amerika'nın çıldırmasını engelliyordu işte. Rusya'ya kavga etmemeleri için kötü hir bakış attım.
Rusya "Benim ne suçum var ya?" Yüzü yaptı. Aynı ölümcul bakısımla Amerika'da baktiım. Rusya sırıttmıştı.
Rusya Amerika'dan uzaklaştı ve tekli bir koltuğa geçyi canı sıkılmıştı yada morali bozuktu. Aman ikiside aynı sayılır işte. Rusya'ya gülümsedim. Biraz da olsun mutlu olmuştu ve sakinleşmişti sonra ellerini çırparak ortamı sessizleştırdi konuşmaya başladı." Bu gün hepiniz benim konuğumsunuz." Yüzünü ekşittı ve "Amerika'da dahil." dedi. "Neyse bu gün hepimiz bilikte oyun oynucaz. Sorusu olan?" Amerika elini kaldırdı.
"Yok mu güzel o zaman başlayabiliriz." Dedi.Hafiften güldüm
______________________________________
Bekletmicem demiştim. UwU
Neyse, beğendiniz umarım.
Yine bekletmeden atmayı planlıyorum.
(Medya muhteşem *el yapımı* ^^)
Kelime sayısı: 1000
*öpüldünüz*
Yazar-chan kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For You ~💕Russia X Turkey
RomanceYazar-chan yb atcak dövmeyin qwq Kapak bana ait ^^