______________________________________
Öncelikle yb atamadığım için özür dilerim.
(Tembelliğin 100 karası)Ama artık daha seri bir şekilde yb atcam (%100 yalan)
QwQ
_____________________________________Sonra Rusya bir vodka şişesi alıp geldi. Bizden daire olmamızı istedi ve vodka şişesini ortaya koydu. Ne oynayacağımızı anlamıştım. Sonra konuşmaya başladı.
"Bildiğiniz doğuluk mu cesaret mi oyunu ama istenilen yapılmazsa yada yalan söylenirse meydan dayağı."
Sonra vodka şişesini döndürdü. İlk Çin ve Japonya'da durdu. Aslında korkuyordum çünkü Japonya beni alıp shiplettiği kişi ile aynı odaya kapatıcak kadar deli. Sonra konuşmaya başladı.
"Kazakistan'ın avcunun içini tamamen ıslanana kadar öp :3"
(
Merak etmeyin shiplemiyom)
Çin biraz utanmış şekilde Japonya'ya baktı. Ona kaşlarını çattı. Sonra hemen yanında bulunan (zavallı)
Kazakistan'ın elini öpmeye başladı. Orda Kazakistana acıdım. Ne de olsa kardeş sayılırız. Çin Kazakistan'ın elini bir-iki defa öptükten sonra Kazakistan elini çekti ve hemen lavaboya geçip ellerini yıkamaya başladı. Salona gelince Çin'e en uzak olan yere yani benim yanıma geçti ve bana iyice sokuldu. Sonra Japonya şişeyi çevirdi. Bu sefer bana ve Kore ye gelmişti. Kore'nin bana çok kötü davranmayacağını umarak derin bir nefes aldım. Sonra Kore" Tamam, gözlerini bir bezle kapat. Bir oyuncuyla yavaşca dans et ve onun kim olduğunu bulmaya çalış."
"●^● n-ne?"
Kazakistan aradan
"Türkiye mızmızlık yapma! Kelimenin tam anlamıyla Çin elimi yaladı. Sen sadece biriyle dans edeceksin. Abartma lütfen."Daha fazla kendimi batırmamak için bi şey demedim. Kazakistan gözlerimi siyah bir bezle bağladı. Hiçbişey göremiyordum.
_____3. Kişi gözünden. _____
Türkiye gözleri bağlı orada ayakta duruyordu. Amerika ayağa kalkmaya yeltendi ama Rusya onu çevik bir hareketle yere attı. Afallamıştı ve hemen düştü. Rusya hemen ayağa kalktı ve Türkienin yanına gitti ve elinden tuttu. Türkiye elini hemen ona verdi. Bir an Rusya duraksadı ve ona uzun uzun baktı ama sonra kendini hızlıca topladı. Türkiye'nin iki elinden de tutup boynuna dolandırdı ve kendi de ellerini Türkiye'nin beline koydu. Türkiye bunun kim olabileceğini düşünürken Rusya dansa başladı. Yavaş adımlarla sağa sola hareket ediyordu. Rusya Türkiye'nin yüzüne hafif bir kaçamak bakış attı. Sonra onu göremediğini hatırlayıp yüzüne tatlı tatlı gülümsedi. Ben... Ben Rusya'yı bu kadar mutlu gördüğümü hatırlamıyorum. Adeta gözleri parlıyordu.
Sonra Amerika gürültülü bir öksürük patlattı. Rusya'nın gözlerindeki ışık ve enerji gitti ve Türiyenin ellerini boynundan alarak yerine geçti.
Kore "Türkiye gözlerini açabilirsin. Söylemesek sabaha kadar dans etcen."
Türkiye utanarak ve hafiften gülerek siyah kumaş parçasını çıkardı.
"Eee? Bir tahminin var mı kebab?"
Dedi Kazakistan gülerek."Aslında aklımda bir isim var... Eğer hatalı değilsem. Rusya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For You ~💕Russia X Turkey
RomanceYazar-chan yb atcak dövmeyin qwq Kapak bana ait ^^