Bu aralar beni bayağı rahatsız eden yorumlar alıyorum ve bununla uğraşmak cidden istemiyorum. Beni sakın yanlış anmlamayın şiddet yanlısı değilim. Hatta bu bölümü yazarken bile birazcık pişmanlık duyuyorum. Bakın eğer bu kitabım konusunu sevmiyorsanız gidin. Lütfen gidin. Kendibadıma değil sizin için konuşuyorum. Şahsen insanın sevmediği birşeyi okuması kadar can sıkıcı bişey yok bence. Neden kendine bu kitapla eziyet edesin ki? Ya olay arıyosun
Ya cidden manyak mazoşit ruhlu kötü kalpli birisin yada sadece gerizekalısın. Bu kitabı sevmediyseniz de kütüpanenizden kaldırıp birdaha okumazsınız. Olur biter. Bir kitabı sevmiyorsan neden devam edesin ki?
Şahsen ben öyle yapıyorum. Sevmediğim bir kitabı görünce yüzüne bile bakmıyorum. Sizde böyle yapın. Yoksa manyak falan olursunuz xd.Bu bölümde amacın o kişiyi aşağılamak değil. Sadece kendimce olayların gidişatına bakmak ve sizin de fikrinizi almak. Haksız kişi bende olabilirim. Buna karar verecek ben ve o değil dışarıdan olaya bakan insanlardır. Tarafsız insanlar. Bu yazıyı okurken ne benim nede onun tarafında olmanızı istemiyorum çünkü saf bir bakışaçısına ihtiyacımız var.
Öncelikle bu kitaba yani benim ilk ruskey kitabıma "just for you" ya giriyor ve sanırsam 1-2 bölüm okuyor. Sonrada yorum yazmaya başlıyor ve beğenmemiş olduğunu dile getiriyor. Bu benim için hiç sıkıntı değildi çünkü bu normal bişey. İnsanların düşünceleri ve fikirleri kim olduğunu özelliklerini ve hobilerini açığa çıkarır. Bunu rencide etmeyecek bir dilde yapsa daha iyi olurdu. Bu kitapta zaten daha yeni olduğumu ve benden çok bişey beklememeniz gerektiğini söylemiştim.
Burada "Kemalistten" kastım başka bir yorumunda kendini öyle ön plana çıkarmasıydı. (RTE x Rutin)
Erdaoğan'ın büyük olmaması Atatürk'ün ondan daha büyük olması (burda ona çok hak verdim). Atatürk'ün hala başkan olduğunu yazmıştı. unutmuş olabilir. Olsun insanlık hali♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For You ~💕Russia X Turkey
RomanceYazar-chan yb atcak dövmeyin qwq Kapak bana ait ^^