Inceputul

598 24 5
                                    

 Eu sunt Catherine  Morgan, o fata de 18 ani , care duc o viata complicata la liceu . Liceul Forest unul dintre cele mai bune licee de arta din Madrid. Stau cu mama aici de 10 ani. Inainte locuiam in Londra, dar tata a inselat-o pe mama si s-au despartit . Imi e dor de el dar nu mai tinem legatura .

    Apropo am uitat sa va spun eu sunt 'diva ' scolii asa cum  ma numeste tota lumea. Mi-am castigat aceasta reputatie in a IX-a cand mi-am facut o schimbare . Sper ca ascest ultim an de liceu sa fie de ne uitat.

-Hei, papusa , ce faci ?- zice un baiat apucandu-ma de sold

-Bine , Andrew. - zic sarutandu-l scurt

   Andrew este capitanul echipei de football. Este cel mai bun . Are ochi albastri , par saten  , un zambet frumos .  Este amuzant , dragut , de treaba si ma iubeste mult , la fel cum o fac si eu .

   In prezent eram la scoala in pauza de masa la cantina.   M-am dus la masa mea cu un ecler si cu un pahar de cola.

-Hei , baieti! Ce faceti ?

-Bine Cath. Discutam despre noul cuplu : Alex si Brianna.

Ei doi faceau parte din grupu nostru de populari . Se placeau de mult timp dar nu aveau  curaju sa o recunoasca dar eu i-am ajutat putin .

-Felicitari.

- O de parca nu tu i-ai ajutat.- zice Christine sarcastica

   Christine era cea mai buna prietena a mea de cand mi-am facut schimbarea . Era dracuta cu parul blond , cu ochi albastri si cu o fata ovala .

   Eu aveam parul saten  , ochi caprui inchis si fata perfecta . UniI cred ca mi-am facut operatie ca arat ca o papusa dar, nu . Sunt naturala.

- Ce ora  ai ? -intreb eu

-Eu am  muzica ,tu  ?

-Teatru.

-La fel ca mine.  -zice Sophie exact in momentul cand suna clopotelul

-Bine atunci sa mergem .

   Am inbratisat-o pe Christine si l-am sarutat scurt pe Andrew.

   Am ajuns in clasa si m-am asezat in banca rezervata mie . Dupa caneva minute a intrat si doamba Karp.

-Buna ziua , copii!

Profa era inbracata cu o fusta pana in genunchi , cu o camasa decoltata si avea parul prins in coc. Era slabuta pentru varsta ei .

-Buna ziua .

  Dupa ce doamna a facut prezenta a inceput sa asculte pe diferite persoane la lectia de zi.

-In ce an a fost scrisa celebra piesa de teatru ,,Romeo si Julieta " ?

  La aceasta intrebare o singura persoana  a ridiat mana. Tocilara scoli , Hope. Ea a fost cea mai buna prietena a mea inainte de schimbare .  Invatam inpreuna si ma duceam mereu la ea , aveam si inca avem case alaturate . Mi-a parut rau ca am parasit-o . De atunci toti se leaga de ea. Merge mereu cu capu' in pamant si plange de fiecare data cand ma vede . Imi pare tare rau pentru ea .

   - Domnisoara Morgan! Stii raspunsul ?

'Sigur ca-l stiu. A fost scrisa in 1595 de William Shakespeare' - am gandit eu .

Am fost tocilara si acum chiar daca nu sunt , tot invat dar mereu dau raspunsuri de 6-7 . La testari iau mai mult 8-9. Dar si atunci lumea pune intrebari asa ca si acum trebuia sa dau raspunsu gresit.

-1600?

- Ma intrebi pe mine? Domnisoara Cooper ?

-1595.

    Cooper era numele de familie a lui Hope . Hope avea parul negru , ochi caprui deschis si avea si forme frumoase dar mereu purta haine largi. Ca si azi . Era inbracata intr-un pantalon evazat si cu un tricou larg . Da cred ca are nevoie si ea de o schimbare dar nu pot face nimic.  Niciodata nu m-am luat de ea dar nici apararea nu i-am luat-o .

-Bine . Si in ce......

  Doamna fusese intrerupta de un tanar care intra val-vartej pe usa. Nu-l cunoasteam . Cred ca e un coleg nou.

-Buna ziua. -zice acesta

-Buna. Copii , acesta este noul vostru coleg. Domnule Bieber poti lua loc langa domnisoara Morgan.

-Justin, incantat.-zice asezandu-se in banga libera de langa mine

-Catherina, incantata.

   Era inbracat cu o pereche de pantaloni cu tur si avea un maieu larg. Pe bratul musculos avea multe tatuaje si se abserva si o cruce pe piept . Justin avea zambet frumos , ochi caprui-inchis care ma faceau sa ma gandesc la ciocolata si par brunet. Era dragut.

   Stati calmi ca nu ma uit dupa el . Daca sunt 'diva' asta nu inseamna ca-s si curva. Nu sunt ca divele din desene care se iau de toti tocilarii si care au tri iubiti deodata.

Profesoara nu mai intreba nimic si incepu sa predea uitand complet de ascultat.

Cand s a sunat am inceput sa-mi strang numeroasele carti si caiete care erau imprastiate pe banca mea  . Habar nu am de ce imi scot atatea pe banca daca scriu doar pe un caiet .

-De ce nu ai raspuns?  - ma intreaba o voce feminina pe un ton timid

Mi-am ridicat capul din ghiozdan si am fost surprinsa sa vad cine m-a bagat in seama.

-Hope, ce vrei sa spui?

-Stiai raspunsul.

-Ba nu.

-Ba da - tipa ea la mine

   Am fost surprinsa de asta. Hope niciodata nu a tipat la mine , nici cand eram prietene si ne mai certam nu facea asta. Ea doar tacea si asculta si uneori prefera sa ma ignore pana imi trece supararea.

-Si daca am stiut ce ?

-De ce te prefaci ca esti proasta cand esti tocilara la fel ca mine? . -spune pastrandu-si tonul superior

-Nu crezi ca ai cam mult tupeu sa te iei de mine ? Nu mai suntem prietene si obisnuieste-te cu asta , eu asa am facut.

   Am putut observa un licar in ochi ei , dar nu ma lasat sa vad prea mult ca a plecat fugind cred ca spre baie .

Mi-am strans lucrurie si am plecat spre locul de intalnire a gastii. Acesta la o bancuta , la umbra unui salcam in curtea scoli. Am ajuns repede acolo si am inceput sa vorbim cand deodata trece Justin pe langa noi. Brianna ia zambit iar acesta ia facut cu ochiul. Alex sa infuriat si sa dus la el si ia dat un pumn .

-Hei , tipule nou , nu te mai da la iubita mea. - zice Alex prizandu-l de bluza si vrand sa-i mai traga una.

   Justin era mai bine facut decat Alex si mai puternic dar cred ca a fost luat prin surprindere.

Oftez puternic si ma ridic indreptandu-ma spre cei doi. Alex are un temperament mai vulcanic si e foarte posesiv.

- Alex , lasa-l. - zic bagandu-ma intre cei doi

Nota zero la purtareWhere stories live. Discover now