"Tepki.4🌙"

2.4K 34 19
                                    

İstek tepkilerinizi bekliyorum. Bu tepkiyi istek üzerine yazıyorum.

Beyninde tümör olduğunu öğrenen Got7;

Jaebum

Sen işteyken Jaebum erkenden eve gelmişti. Bugün Jackson'ın rahatsızlanması sonucu pratik erken bitmişti. Jaebum da eve erken gelip senin için yemek hazırlamak istemişti.

Mutfağa gidip yemek yapacağı sırada çalan telefon ile şaşırdı. Kendi telefonu cebinde olmakla birlikte çalmıyordu. Telefon sesine yaklaşırken çalanın senin telefonun olduğunu gördü. Telefonu açıp kulağına götürdü.

"Merhaba (Adın) hanım. Ameliyat tarihi belirlemek için doktorunuz görüşmek istiyor."

"A-ameliyat mı?"

Jaebum şaşkınlıkla konuşurken dolan gözlerine engel olamadı.

"Evet beyefendi. (Adın) hanımın beyninde tümör var. Siz nesi oluyorsunuz?"

"Eşiyim ben."

Jaebum elindeki telefonu kapatarak yere oturdu ve ağlamaya başladı. Her ne kadar sert biri gibi gözükse de seni kaybetme düşüncesi aklını yemesine sebep oluyordu.

Sen telefonu almak için geri döndüğünde odanızda ağlayan Jaebumla karşılaştın. Şaşkınlıkla yanına gittiğinde Jabeum sıkıca seni sardı.

"Jaebum n'oldu? Neden ağlıyorsun?"

"Beni bırakma (Adın) n'olur."

Jaebum'u sıkı sıkı sararken o ağlamaya devam etti. Sende onunla ağlarken konuştun.

"Tabiki bırakmayacağım seni. Sen istesen de bırakmam zaten."

Mark

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mark

Mark hastane koridorunda bir ileri bir geri ilerlerken bir yandan da sana bir şey olmaması için dua ediyordu.

Evde aniden bayılman üzerine Mark hızla hastaneye getirmişti seni. İçeri alındığından beri bir saat geçmişti. Sana gerekli testler yapılırken Mark telaştan ölmüştü.

Doktorun odandan çıkması üzerine Mark hızla doktorun yanına gitti.

"Eşinizin durumu şuan için iyi. Ancak önemli bir sorun var."

Mark merakla doktora bakarken doktor konuştu.

"(Adın) hanımın beyninde tümör var ve geç kalınmadan ameliyata alınmalı."

Mark duyduklarını sindirmeye çalışırken doktor yanından uzaklaştı. Mark yanağına damlayan gözyaşını sildikten sonra hızla odana girdi.

Sen üzgünce Mark'a bakarken o sakin olurdu. Soğukkanlı bir şekilde yanına gelip sana sarılırdı.

•GOT7 TEPKİLER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin