"Tepki.11🌙"

1.3K 31 7
                                    

🌙Herkese Merhabalar!
Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Uzun zamandır buralara uğrayamadım. Bölüm geç geldiği için özür dilerim.

🌙Bu bölümü tumblr'dan çevirdim. Çevirdiğim hesap; acatnamedpusheen.

İyi Okumalar!

🌙Panik atak geçirdiğinizde Got7'ın tepkisi;

Jaebum

Pratikten sonra eve geldiğinde sizi televizyon izlerken ya da oturma odasındaki kanepede kitap okurken bulamadığında şaşırdı. Ancak, ortak yatak odanıza doğru yürüdüğünde ve keskin nefes alışınızı duyduğunda, bir şeylerin ters gittiğini anında anladı.

Sen duvara yaşlanmış yerde titriyordun ve nefes almak için mücadele ediyordun.  Çalıştığın yerdeki baskı seni yoruyordu ve olan son olay senin kırılma noktandı.. 

Jaebum, ne kadar endişeli olsada senin yanına anında geldi ve ellerini tuttu.

"Şimdi buradayım (Adın), sesime odaklanmaya çalış. Sana hiçbir şey olmayacak, tamam mı? İyi olacaksın."

◇♧

Mark

Üniversitede yeni bir dönem başlamak senin için zordu. Ne olacağını bilmiyordun ve ara sınavlarda başarısız olma düşüncesinden korkuyordun.  Kanepede kıvrılıp panik atak geçiriyor ve kontrolsüzce ağlıyordun.

Neyse ki, telefonunu alıp Mark'a mesaj göndermeyi akıl ettin.

"Lütfen buraya gelebilir misin? Lütfen, yardımına ihtiyacım var, panik atak geçiriyorum."  Ellerini sıkarak gönder tuşuna bastın ve Mark'ın bunu hızlı bir şekilde görmesi ve eve gelebilmesi için dua ettin, çünkü onu arayacak ve ona telefonda neler olduğunu anlatacak durumda değildin. 

Şanslısın ki, saniyeler sonra Mark mesaj attı, yolda olduğunu söyledi. Gerçekten de yaklaşık 10 dakika sonra oradaydı.

Seninle oturup korkacak hiçbir şey olmadığına dair güvence verirken ellerini kendi elleri arasına aldı.

"(Adın) geçecek, korkma. Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim."

◇♧

Jackson

Sen ve Jackson arasında kavgalar nadirdi, ama şimdi saçma sapan bir şekilde birbirinize sesinizi yükseltiyordunuz.  Jackson'ın önünüzde bu kadar öfkeli durduğunu görmek, zihninde önceki kötü ilişkinden anılar canlandırmak için yeterliydi. 

Sana tekrar bağırdığında ürktün ve nefesin hızlanmaya başladı. Çıkardığınız sesle Jackson kavgayı hemen yumuşatarak ve unutarak, yavaşça sana doğru hareket etti.  Ondan kaçınmadığında titreyen bedenini yumuşak bir şekilde kollarında tuttu.

"Çok üzgünüm (Adın), sana asla zarar veremem. Benimle güvendesin, asla başka türlü düşünme. Seni seviyorum."

◇♧

Jinyoung

Rahmetli büyükbabanızın size ve kız kardeşinize bıraktığı bir evin mirası için gereken evraklarla ilgili sorunlarınız vardı.

Bürokrasi, işin içinde iki kişi olduğu için beklediğinizden daha karmaşıktı ve sizi aşırı derecede strese sokuyordu.  Üstelik vergi sezonuydu.

Bir gün Jinyoung ile birlikte her şeyi halletmeye çalışırken, senin için başa çıkmak çok zor oldu ve seni bir panik atağa götürdü.  Jinyoung hızla tepki verdi ve neler olduğunu anladı:

"Seni bu konuda rahatsız etmemeliydim, her zaman bir muhasebeci bulabiliriz. Merak etme, her şey yoluna girecek (Adın). Bana bak ve nefesine odaklanmayı dene."

◇♧

Youngjae

İşteki ilk sunumunuzdan sonra eve döndüğünde ön kapıda yığıldın.  Bu projeyi yapmak için görevlendirildiğin günden beri strese girmiştin çünkü topluluk önünde konuşmaktan hiç hoşlanmıyordun.

Ancak Yougjae sizi son ana kadar her zaman cesaretlendiriyordu.  Ona iyi olacağına söz vermiştin ve sonunda her şey harika gitti.  Ne yaptığını kısaca anlatmak için bitirdikten hemen sonra onu bile aradın.

Ancak bastırılmış kaygı, eve giderken her şeyi sorgulamanıza neden oluyordu ve sonunda panik atak geçirmeye başladın.  Neyse ki Youngjae oturma odasındaydı ve kısa sürede sana yardım etmeye geldi.

"Bugün harikaydın (Adın), bu kadar cesur olduğun için seninle gurur duyuyorum. Şimdi bitti, rahatlayabilirsin, yanlış bir şey yapmadın."

◇♧

Bambam

Çıktığınızı duyurduğunuzdan beri ilk kez halkın içindeydin.  BamBam her zaman aklınızı onlardan uzaklaştırmaya çalışsa da, kötü niyetli yorumlar sana zor anlar yaşatmıştı. 

Birden yan yana yürürken, çevrenizdeki herkesin sizi yargıladığını ve sizden nefret ettiğini düşündün. Göğsünün sıkıştığını hissettin ve BamBam'i hızlıca durdurdun.

Gittikçe kısalan nefesler arasında, ona insanlardan uzak, sessiz bir yerde olmak istediğini söyledin.  Elinizi sıkıca tuttu ve sizi bulunduğunuz sokağın hemen aşağısındaki Han nehrinin küçük bir yan kanalına doğru yönlendirdi. Suyun kenarındaki küçük basamaklarda seninle oturdu.

Randevuyu mahvettiğin için kendini kötü hissettin ama BamBam olumsuz düşüncelerini hızlıca sildi.

"Hayır (Adın), hiçbir şeyi mahvetmiyorsun, Sorun yok. Bunu biliyorsun. Anında bitecek, tıpkı su gibi yok olacak. Ben olduğum sürece kimse sana zarar vermeyecek. Ben buradayım."

◇♧

Yugyeom

Teyzen bugün bir ameliyat geçiriyordu ve bir şeylerin ters gitme ihtimalinin az düzeyde olduğunu bilsen bile, son birkaç gündür en kötü senaryoyu düşünmeye devam ettin.

Hastanelerden korkman sadece endişeni artırıyordu. Panik atak geçirecektin ama en azından Yugyeom'un dairesindeydiniz ve Yugyeom o anda mutfaktan, oturduğunuz oturma odasına geri dönüyordu.

Biraz şaşırmıştı ve yanınızda otururken size yardım etmek için ne yapabileceğini gerçekten bilmiyordu, ama yine de elinden gelenin en iyisini yaptı.

"Teyzen iyi olacak (Adın), Teyzen onun için endişelenmenizi istemez, değil mi? İstersen onu görebiliriz. Her zaman seninle olacağım, bu yüzden sen korkma. Her şey yoluna girecek, bak Dalkyum da senin için burada! "

🌙You Calling My Name müzik videosuna stream kasmayı unutmayın. Görüşürüz👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•GOT7 TEPKİLER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin