𝓐𝓵𝓽𝓮𝓻𝓷𝓪𝓽𝓲𝓿𝓮 𝓔𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰

149 24 6
                                    

Η Ai  πετάχτηκε όρθια,προσπαθώντας να ανακτήσει την αναπνοή της.Μεγάλες σταγόνες ιδρώτα έτρεχαν από το κούτελο της.

Κοίταξε την ώρα στο κινητό της."4:30 π.μ." ήταν όλα ένας κακός εφιάλτης.Άνοιξε το κινητό της και έστειλε στο πρώτο άτομο που της ήρθε στο μυαλό.

—————♤ —————

Sweetheart 😘💜

Bae 😘❤️
Lia είσαι ξύπνια;

Sweetheart 😘💜
Οχι περίμενε....

Sweetheart 😘💜
Οκ τώρα ξύπνησα τι έγινε καλέ; Σπάνια στέλνεις τέτοια ώρα 🤔

Bae 😘❤️
Έγινε κάτι και εσύ ήσουν το πρώτο άτομο που μου ήρθε να στείλω. Γίνεται αύριο να συναντηθούμε για να σου τα πω από κοντά; 😔

Sweetheart 😘💜
Ναι μπορώ να  σε συναντήσω μετά τις πρωινές τάξεις που έχω,στο στέκι μας; 😊

Bae 😘❤️
Ναι... Θα τα πούμε εκεί καληνύχτα ♥️

—————♤ —————

Μπήκε μέσα στην καφετέρια και άρχισε με το βλέμμα της να ψάχνει την φίλη της μέχρι που την βρήκε.
Αγκαλιάστηκαν και κάθισαν στις καρέκλες."Παράγγειλες ήδη;" "Ναι τα συνηθισμένα λοιπόν λέγε τι έγινε τα θέλω όλα με λεπτομέρειες."

"....Και μετά ξύπνησα" τελείωσε με την αφήγηση της και προσπάθησε να μην σκοτώσει την Lia γιατί με το που τελείωσε άρχισε να γελάει υστερικά.
"Ρε φίλε τι βρίσκεις τόσο αστείο; Όχι για πες και μένα να γελάσω"την ρώτησε νευριασμένα και σταύρωσε τα χέρια της.

"Δεν ξέρω απλά άρχισα να έχω νευρικό γέλιο" σταμάτησε να γελάει απότομα και την κοίταξε σοβαρά.

"Για να το πάρουμε λίγο από την αρχή:Στο όνειρο σου εγώ είχα αισθήματα για σένα,σου τα εξομολογηθήκα και εσύ τα απέρριψες, και στο τέλος εμένα με χτυπάει αμάξι και πεθαίνω."τα επαναλβάνει περιληπτικά η Lia  και η Ai κουνάει καταφατικά το κεφάλι της.

"Κοίτα άμα το πιάσουμε από επιστημονικής πλευράς από αυτά που έχει διατυπώσει ο Freud ο όρος εφιάλτης χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα όνειρο που προκαλεί μια δυνατή δυσάρεστη αισθηματική αντίδραση σε αυτόν που το βιώνει."

"Και από το πιάσουμε από κάποια άλλη πλευρά;"η Αi την ρώτησε.

"Άμα το πιάσουμε από άλλη πλευρά όπως λες,ήταν απλά ένα κακό όνειρο και δεν χρειάζεται να ανησυχείς γιατί ακόμα και αν πεθάνω θα είμαι παλι κοντά σου, στοιχειωνοντας σε."της απάντησε με ένα πολύ σοβαρό πρόσωπο που άλλαξε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

"Και τώρα για λέγε πως πήγε το ραντεβού σου με τον όμορφο;"

—————♤ —————

"Ω κοίτα Lia ήρθε το αγόρι σου να σε πάρει."της είπε με ένα πονηρό και η Lia κοκκίνισε."O Jaehyun δεν είναι το αγόρι μου...ειμαστε απλά φίλοι." "Άστα αυτά τα σάπια φίλε ξέρω ότι είστε μαζί" της λέει η Ηλιάνα και αρχίζει να γελάει μόλις δει την αντίδραση της.

"Αντε πήγαινε να μην σε καθυστερώ θα τα πούμε αύριο."της λέει καθώς την σπρώχνει προς την κατεύθυνση του αγοριού."Εσύ τι θα κάνεις;Δεν νομίζω να γυρίσεις μόνη σου έτσι;"την ρωτάει ανήσυχη η Lia "Μην ανησυχείς έρχεται κάποιος να με πάρει...Α να τος ήρθε" εκείνη την στιγμή ένα αμάξι σταμάτησε μπροστά τους και βγήκε ένας κούκλος.

"

Γεια σου Jin ευχαριστώ πολύ που ήρθες να με πάρεις."λέει η Ai καθώς τον φιλάει στο μάγουλο και η Lia έχει μπει σε UwU mode.

"Τι λέτε να πάμε όλοι μαζί για κανένα ποτό; "ρώτησε ο Jaehyun και όλοι συμφώνησαν κατευθείαν.

𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓪𝓽 𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓽𝓮𝔁𝓽 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora