Kavga

790 30 0
                                    

Yeni bir hafta daha başlamıştı.Ahmet Bey odasına girmişti.Ama içeride maskeli adam,onun koltuğunda oturuyordu.Ahmet Bey:

-Ne işin var burada ?

Maskeli adam güldü.Tek kelimeyle cevap verdi.

-Sanane.

-Bak size yardım ediyorum tamam.Bildiğim herşeyi söylüyorum.Ama sen napıyorsun izinsiz birşekilde odama giriyosun !

-Bize herşeyi sölyediğine eminmisin ?

-Evv..Evet.

-Oğlunun adı neydi senin ?

-Ccenk.

-Hmm.Peki bizden birşey saklamıyorsan neden kekeliyorsun ?

-Birşey olduğu yok işte.Şimdi izin verirsen kalk koltuğumdan !

Maskeli adam,Ahmet Bey'i boğazından tutup duvara doğru sürükledi.

-Sen kimsin be adam ! diye bağırdı.Devam etti:

-Oğlunun aslen kim olduğunu bizden saklayabilceğinimi sandın sen ?

Kısık bir sesle Ahmet Bey:

-Neyden bahsediyorsun.

-Onunda o soydan geldiğini neden söylemedin bize.Bilmiyomuş gibi yapma.Yoksa sonu kötü olacak.

-Tamam tamam durr !!

-Anlat !

-Haklısınız.O da kurt.Ama birşey var.

-Neymiş bu peki ?

-Bak ben bunu çok aradım,araştırdım.Herzaman yemek yemeden önce kurtboğan suyu katardım yemeğine.Bu tetiklenmemiş kurt için çok iyi dedi Ahmet Bey.

-Seni aptal herif ! Unuttuğum birşey var.Madem oğlunu koruyacaktın böylemi koruyorsun ? Eğer oğlun bir kurt kükremesi duyarsa o da dönüşür.Çünkü kurtluk ateşi tetiklenmiş olacak dedi Maskeli.Ahmet Bey çok şaşırmıstı bunu bilmiyordu.Kurtboğan,adı üstünde kurtları zehirleyip,öldüren bir bitkiydi.Ama kurtluğu tetiklenmemiş bi kurda kurtluğunu unutturabilirdi.Tabi tam olarak unutmamışsa...

Aykanlar bugün okula ilk gelenlerdi.Sıralarında oturuyordu.Sınıfa Cenk ve tayfası (Selim ile Taylan) girmişti.Normal olarak birbirlerine tip tip baktılar.Demir diklendi:

-Ne bakıyorsunuz lan !

Cenk:

-Sanane lan sana noluyor dedi.Bu sefer Ayaz girdi:

-Bir sorun mu var ?

-Evet var lan diyerek Ayaz'a yumruk atmaya çalısırken Zağanos bileğinden tuttu.O arada Selim ve Taylan Zağanos'a saldırdı.Ayaz,Cenk'e dalmıştı.Doğan dalcağı yerine ayırıyordu.(Zağanosun dönüşeceğinden korktuğu içi).Hocalar geldi.Kavgayı ayırdı Onları müdürün yanına götürdüler.(Doğan,Demir,Ayaz,Zağanos,Selim,Taylan,Cenk)

Götürülürken Ecrin olanları gördü.Onlar odaya girerken Yaren gelmişti.Yarene anlatacakken:

-Sana çok kırıldım Ecrin dedi naz yaparak(Küsmedi)Ecrin:

-Bizimkiler Disiplinlik oldular

-Neeeeeeee neden içerideler.

-Bilmiyorum Cenklerle kavga etmişler sanırım.

ikiside çaresizce Ahmet Bey'in odasının önünde beklediler.

Ahmet Bey:

-Derdiniz ne sizin !!

Kimse cevap veremedi:

-Konuşsanıza !!

Benim suçum hocam arkadaşlar benim yüzümden kavga dedi Zağanos.Cenk:

-Bizdede suç var baba,yani hocam.Zağanos ve diğer Aykanlar şaşkınlıkla baktılar.

Ahmet Bey:

-Bakın burada çoğunuzun sicilinde geçmiş bir olay yok.O yüzden haddinizi aşmayın.Adam gibi okula gelip ders dinleyin !! Şimdi çıkın odadan.Birdaha sizi aynı anda bu odada görmek istemiyorum.

Yedi kişide aynı anda odadan çıktı.Cenk:

-Siz bana dua edin.Çünkü sorunu burda halletmek istemiyorum.Okul çıkışında Sizi okulun ilerisindeki parka bekliyorum.Bakalım az önce ki gibi şanslı olabilecekmisiniz !

Cenk ve arkadaşları bu lafları deikten sonra oradan ayrıldılar.Ecrin:

-O kavgaya gitmeyeceksiniz.

-Sebeb diye sordu Doğan.

-Kendinizimi ifşa edceksiniz siz manyaklaşmayın şimdi yürüyün sınıfa haydi dedi Ecrin.4 Aykanda Ecrin'in sözünü dinleyerek sınıfa doğru ilerlediler..

Kurdun DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin