-Bana herşey rüya gibi geliyor dedi Yaren Altısıda bahçede oturuyordu.Ecrin,Yarene hak verdi.O konuşmaya başladı:
-Genelde kurtları sevmemiştim. diyerek Zağanos'a baktı.Zağanosla beraber tüm Aykanlar şaşırmıştı.Ecrin gülerek Zağanos'u öptü devam etti:
-Şaka yapıyorum ya.Ama yalan yok.Sadece adını biliyorum.Hiç merakla araştırmamıştım.
-Olabilir diye gülümsedi Zağanos.Yaren Atıldı:
-Herneyse konuyu saptırmayalım.O kavgaya gitmiyorsunuz dedi.Ayaz:
-Aşkım gitmeyince bizle dalga geçicekler ama.Anlarsın işte anakuzusu falan filan.
-Off sen onları mı takacasın Ayaz ?
-Ayaz haklı Yaren kusura bakma.dedi Doğan.Bu sefer Demir devam etti.
-Şahsen biri bana anakuzusu dicek ven ben onu içime yedirmeye çalışcam.Oldu valla kusura bakmayın
Ecrin:
-Ya bizim için gitmeyin.Bakın erkekliğin onda dokuzu kaçmaktır.Sizde takmayın.Hemde korkuyorum.Zağanos:
-Neden korkuyorsun ?
-Ya kavga olsada kontrolünü kaybetsen.Seni senden daha çok düşünüyorum Zağanos.Zağanos,Ecrinin yanağından öptü.''Tamam seni kırmayacağım birtanem''dedi ve gülümsedi.Ayaz ile Yaren o arada birbirlerine baktı.Ayaz dayanamayıp''Tamam bende gitmeyeceğim''Yaren güldü onun tavırına sarıldı Ayaza.Demir ile Doğan sap gibi ortada kalmışlardı.Demir dayanamayıp boğazını temizledi.Doğan zaten amacını biliyrodu Demir'in Diğerleri boğazını temizlediği an ona döndü.Onlarda anlamışlardı.Beraberce gülmeye başladılar...
Okul çıkışı Ahmet Bey,arabasına bindi.Bindi binmesine ama anında arka koltuğada biri bindi.Bu maskeli adamdı.''sür''dedi.Arabayı yerinden kaldırıp ilerledi.Az sonra eski fabrika gibi biryere gelmişlerdi.Kimse onların konuştuklarını görmemeliydi.Maskeli başladı:
-Biliyosun ki asırlardır kurtları avlıyoruz.Onlar hakkında bildiklerimizi özel bir deftere tutuyoruz.
-eee yani dedi Ahmet Bey.
-Adam gibi dinle beni.Herneyse yeni birşey daha öğrendik.
-Neymiş peki bu ?
-Göz renklerinin sırrı
-Yok artık ! Bayağı şaşırmıştı Ahmet Bey.
-Göz renklere göre gruplara ayrılıyorlar.Sarı ve mavi olanlar beta oluyor.Parlak bir kırmızı ise alfa oluyor.
-Peki neden betada iki renk var diğerinde yok ?
-işte onu çözmeye başladık.-Peki bu konunun benle ne alakası var ?
-İşte burda devreye sen giriyorsun.Senin oradaki kurtların göz renklerini öğrenmemiz lazım.
-Olur da bişey sorucam Alfa ve Beta arasındaki fark ne ?
-Alfa daha güçlü
-tamam.Ne istiyosunuz şimdi ?
-Öncelikle planı hemen uygulamıyorsun dedi.
-Tamam.
Maskeli adam,planı sakin bir dille anlatmaya başladı...
Cenk,Selim ve Taylan okulun ilerisindeki parkta onları bekliyordu.Çakıları falan hazırlamışlardı.Ama gelen yoktu.Taylan:
-Korktular Cenk gelmediler.Şimdi napıyoruz ?
-Hiçbirşey
O arada yanlarına Damla geldi.Cenk'i öptü.''Beni çağırmışsın aşkım''dedi.Cenk:
-Ayrılmak istiyorum
Damla şok olmuştu:
-Efendim ?
-İlişkimizi ilerletmek istemiyorum ayrılmak istiyorum.
-Yok hayır şaka yapıyorsun dimi bana diye ağlamaya başladı.
-Çok ciddiyim Damla çek ellerini üzerimden dedi.Admla hüngür hüngür ağlamaya başladı.
-Ben senin için herşeyi göze aldım.Karşlığını bana böylemi veriyorsun ?
-Evet böyle veriyorum şimdi kaybol buradan hadi Hadi !!
Damla arkadaşlarıyla beraber oradan ayrıldı.İlk defa Damlanın ağladığını görmüştü millet.Hüngür hüngür ağlayışını....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Dönüşü
WerewolfGöktürk kağanlığında yalnız bir kurt. Ona kötülük yapan kardeşleri. Annesinin itbarak(kurtadam-kadın) olması onun için büyük talihsizlik. Bir kurt ölmeden önce intikamını alır. Zağanos'da aynısını yapacak ve uyandığında yepyeni bir dünyayla karşılaş...