Timur bütün soğuk kanlılığıyla kağıtlarını çıkardı.Ecrin ve Ekrem Bey çocukların karşılarında duruyordu.Zağanos Ecrin'i karşısında görünce daha da çok sinirlenmişti.Ondan da kötüsü yan odadan gelen kurt sesleri başta Sare olmak üzere herkesi korkutmuştu.Buda kimdi ? Aykanlar bu civarda kendilerinden başka kurt olduğunu düşünmüyordu.İyice meraklandılar ki Timur bunu yüzlerinden okuyup direk cevap verdi.
-İçeride kim olduğunu merak ediyorsunuz dimi kurtçuklar
-Kes sesini aptal herif ! Burdan kurtulduğumda kafanı kezzaba sokucam! dedi Ayaz çok sinirli bir ses tonuyla.O sırada Timurun yardımcıları içeriden gelen seslere ait kişiyi getirdi.Aykanlar karşılarında duran kurda bakıp onu tanımaya çalıştı.Bu kurt Zağanos gibi tam dönüşebilendi ve gözleri maviydi.Kurt görünümü yavaş yavaş insana dönüştüğünde artık kim belli oluyordu.Cenk! Aykanlar Cenki karşılarında görünce şok oldular.
-Ne sen kurt olamazsın!(Zağanos)
-Bu imkansız(Doğan)
-Sessiz olun! Evet herkes toplandığına göre önce küçük hanımla başlayalım. dedi Timur ve adamlarına Sareyi işaret etti.
Rüzgar:
-Hayır bırak onu beni al.Onun bir suçu yok dedi.
-Merak etme Rüzgar sevgiline zarar vermiycez.Tabi istediklerinizi yerine getirince dedi ve Sarenin ağzındaki bantı çıkardı.Sare Çığlık atmaya başladı.
-Lanet olsun bırak kızı(Ekrem Bey)
Timur Sareyi alıp içerideki odaya götürdü.
-Evet küçük hanım şimdi istediklerimi yerine getirsen sana yaşama hakkı verebilirim.
-Ne istiyorsun ? Ben sana ne yapabilirim ki ? Sadece normal bir genç kızım
-Banan numara yapma! Senin bir zeungan olduğunu biliyorum.Şimdi bana geleceğimi göster diyerek gülmeye başladı.Bu arada elleri hala bağlı olan Sarenin etrafında geziniyordu.
-Kurtçukları öldürebilecek miyim ? Amacıma ulaşıyormuyum Saren? Söyle bana gör ne olacağını kitapların eksik sayfalarını buluyor muyum ?
-Yapamam! İstediğim zaman yapabileceğim birşey değil bu.
-Kes sesini.Yaşamk istiyorsan yapmak zorundasın
-Hayır yapamam anlamıyosun bu beni öldürebilir
Timur yanındaki yardımcısından ucu sivri bir demir çubuk aldı.Sarenin ağzınıyine bağladılar.Çığlıkları diğerşlerinin hoşuna gitmeyebilirdi.
Rüzgar Sarenin çığlığıyla yerinden sıçradı.Ellerini açmaya çalışıyordu bir yandan Aykanlara bu işin iyi bir yere varmayacağının farkındaydılar.Dönüşüm zamanı gelmişti.Etraflarında duran onca avcıya karşı dönüşeceklerdi.Zağanos Rüzgara sakin olmasını bildiren bir hareket yaptı.Daha sonra Ayaz ve Doğana dönerek işaretini beklemelerini bildiren bir bakış attı.Cenk Aykanların dönüşeceklerini anlamıştı.ve onlara yardım edecekti.Zağanos hazır olduğunda Aykanlara işaret verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurdun Dönüşü
WerewolfGöktürk kağanlığında yalnız bir kurt. Ona kötülük yapan kardeşleri. Annesinin itbarak(kurtadam-kadın) olması onun için büyük talihsizlik. Bir kurt ölmeden önce intikamını alır. Zağanos'da aynısını yapacak ve uyandığında yepyeni bir dünyayla karşılaş...