Ölmemeliyim

244 130 87
                                    

Ne yapmalıydım bilmiyordum ve düşünmek içinse sadece iki saniye gibi kısa bir sürem vardı.
Kaçmalı mıydım yoksa onlara güvenip beni götürmelerine izin mi vermeliydim.
Sonra bir anda refleks olarak kaçmaya çalıştım ki,
Ellerinde ekipmanlardan birini bana doğru fırlatıp ayağımdan yakaladılar.
Onlar beni çektikçe ben diğer tarafa doğru yüzmeye çalışıyordum.
Onlar hepsi birden çekmeye çalışsalarda beni bir türlü yakalayamıyorlardı.

Yardım çağırdılar ve üç, dört kişi daha göründü uzaktan.
Ben iki arada bir derede kaçtım ellerinden. Nasıl kaça bildiğimi bende anlamadım. Sanki o an bana olağanüstü bir güç verilmişti ve ben kaçabildim.

Bütün gücümle yüzdüm, yüzdüm ama hala peşimdelerdi.
Vazgeçmeye de hiç niyetleri yok gibi görünüyordu.

Ve herşey bundan sonra başlamıştı. Çünkü ben hayatımın hatasını yapmıştım. Onlara teslim olmuştum. Aslında başka çarem yoktu ne kadar kaçsam da bir gün ellerine geçecektim. Onları daha da sinirlendirmeden teslim olmalıydım. Şimdi yakalayamasalarda yarın bir gün yakalyacaklardı.

Beni öldürmeye niyetleri yoktu belli ki, öldürmek isteselerdi şimdi  öldürürlerdi beni köpek balığı gibi.

Ölmemeliydim. Kafamdaki soruların cevabını bulmadan ölmemeliydim.

Beni ilk gören dalgıç yanıma gelip, sonunda elime geçtin gibi bir bakış attı ve beni kolumdan tuttu. Sürüklemeye başladı.

Denizin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin