Mucize Mi Lanet Mi?

279 143 88
                                    

Bende olan bu özellik bir mucize mi, yoksa lanet mi anlayamıyordum. Şuan tek istediğim şey burdan kurtulmaktı. Aslında denizi yüzmeyi çok severdim ama bu olanlara bir açıklama bulmalıydım.

Kafamda dönüp duran milyonlarca sorunun hepsinin cevabını nasıl bulacağımı hiç bimiyordum.

Ben kafamdaki sorularla başbaşa kaldığımı sanarken denizdeki hareketlenmeyi fark ettim. Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde sürükleniyordum.

Sürüklenmenin ardından sırtım sert bir şekilde kayaya çarptı.Canım acısından bana doğru gelen köpek balığını bile fark etmemiştim. Kaçıcak hiç bir yerim yoktu, resmen ölümle burun buruna gelmiştim İçimdeki korku bütün bedenimi sarmıştı. Kaskatı kesilmiş bir şekilde ölümü bekliyordum ki, köpek
balığının dikkatini başka bir şey çekti.

Etrafımız dalgıçlarla çevriliydi.

Belli ki benim için gelmişlerdi. Çünkü aralarından biri geçen gelen dalgıçtı. Onu tanıdım çünkü hepsinin kollarında farklı renklerde küçük bir çizgi vardı ve onunkide kırmızydı. Belli ki o dalgıç onları buraya getirmişti.

Şimdi köpek balığından kurtulduğuma mı seviniyim dalgıçların beni bulduğuna mı üzüleyim?

Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken, köpek balığı aralarından birine gözünü kestirdiğini fark ettim.

Sanki onları benden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
Malesef dalgıçlardan biri köpek balığını vurdu.


Evet beni yemek isteyen bir balık için üzülmüştüm. Belkide beni yemek için değil korumak için bana yaklaşmıştı. Bilmiyorum. Hiç bir şey anlamıyorum. Aklım almıyor.

~~~~~¬¬~~~~~~~

Sizce mucize mi, lanet mi?

Denizin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin