Heartbeat between us 14

913 91 7
                                    


(Zawgyi)

Heartbeat between us 14

အား..ကြၽတ္​..ကြၽတ္​..

ထိုးကိုက္​​ေန​ေသာ ​ေခါင္​းကိုဖိလိုက္​ရင္​း မ်က္​လံုးကို အားယူကာဖြင​္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​..ျမင္​​ေနရသည္​့ခမ္​းနားလြန္​းသည္​့ အသြင္​အျပင္​တစ္​ခ်ိဳ႕​ေၾကာင္​့ krist သူ႔အိမ္​မဟုတ္​သည္​ကို​ေတာ့သတိထားမိသည္​..

"အာ..ငါ..P'singအိမ္​​ေရာက္​​ေနတာပဲ.."

ဝိုးတဝါးအမွတ္​ရမိသည္​့ အ​ေၾကာင္​းအရာတစ္​ခ်ိဳ႕​ေၾကာင္​့ သူတစ္​ခ်ိဳ႕တစ္​​ေလ​ေတာ့သတိရသည္​​ေလ..

"အ့.."

႐ုတ္​တရပ္​ထထိုင္​လိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ နာက်င္​သြားသည္​့ကိုယ္​ကိုသတိထားမိ​ေတာ့..ဧည္​့ခန္​းထက္​အိပ္​​​ေပ်ာ္​သြားပံုရသည္​့ အ​ေနအထား..ဒါ့အျပင္​ျဖဴႏုကာအထိမခံသည္​့ သူ႔ရဲ႕ မိန္​က​ေလးကိုယ္​​ေၾကာင္​့ သူ သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​သည္​..

"တစ္​ပတ္​..တစ္​ပတ္​ပဲ ဒီပံုစံ႐ွိ​ေနမွာပါ.."

ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​အား​ေပးလိုက္​ကာပင္​ သက္​ျပင္​းထပ္​ခ်လိုက္​သည္​..တကယ္​ပါ..သူ ဒီလိုအ​ေျခအ​ေနမ်ိဳးကိုဘယ္​​ေလာက္​ပဲၾကံဳခဲ့ၾကံဳခဲ့ အသစ္​တစ္​ခုလိုအျမဲတမ္​းပဲခံစားရသည္​..

"ႏိုး​ေနၿပီလား..kit.."

"ဟုတ္​ကဲ့..P'sing.."

ရင္​းႏွီး​ေနသည္​့ ​ေခၚသံကို သူအျမန္​ပင္​ အ​ေျဖျပန္​​ေပးလိုက္​သည္​..

"P'sing..က်​ေတာ္​.."

တစ္​ခုခု​ေျပာရန္​ျပင္​လိုက္​ၿပီး..P'singကိုလွည္​့ၾကည့္​့မိ​ေတာ့ ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​့ ပံုစံ​ေၾကာင္​့ သူ ခ်က္​ျခင္​းမ်က္​ႏွာလႊဲလိုက္​သည္​..

သူကိုယ္​တိုင္​လည္​း ​ေယာက်္​ား တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနပါရက္​နဲ႔ ဘာ​ေၾကာင္​့ P'singရဲ႕ body ကို မၾကည္​့ရဲသလို မ်က္​ႏွာလႊဲလိုက္​လဲသူမသိ..

"ဘာလဲ..​ေျပာ​ေလ..kit.."

"ဘာ..ဘာလို႔​ေစာ​ေစာစီးစီး..​ေရ..​ေရခ်ိဳး​ေနရတာလဲ.."

"​ေစာ​ေစာစီးစီးပဲ ခ်ိဳးရမွာ​ေပါ့..ကိုယ္​အလုပ္​သြားရမွာ​ေလ.."

Heartbeat Between Us(Z/U)Where stories live. Discover now