Heartbeat between us 17

940 105 8
                                    

(Zawgyi)

Heartbeat between us 17

"က်​ေတာ္​့ကိုလိုက္​ပို႔တာ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..."

ခုခ်ိန္​မွာ​ေတာ့ ​ေဘးမွာ႐ွိ​ေနတဲ့လူကို ထိုစကားတစ္​ခြန္​းသာ​ေျပာၿပီး ကား​ေပၚကဆင္​းရန္​ သူျပင္​လိုက္​သည္​..

"ကိုယ္​့ကိုစိတ္​ဆိုး​ေနတာလားkit..ကိုယ္​ဒီ​ေန႔ interviewမွာ မ​ေျပာခဲ့လို႔..."

ဟုတ္​သည္​..သူစိတ္​ဆိုးမိသည္​.. interviewer အမရဲ႕​ေမးခြန္​းက ခ်စ္​သူျဖစ္​ၿပီး ဘယ္​အခ်ိန္​မွာ နမ္​းခဲ့ၾကတာလဲတဲ့..ဒါကို ျပံဳးျပံဳး​ေလးနဲ႔ ပယ္​ခိုင္​းလိုက္​တဲ့ P'singပံုရိပ္​က​ေခါင္​းထဲကမထြက္​..တကယ္​ဆိုတစ္​ခုခုျဖစ္​ျဖစ္​​ေျပာလိုက္​သင္​့တယ္​မဟုတ္​လား..

"ကိုယ္​မ​ေျပာခဲ့တာ kitစိတ္​အ​ေႏွာက္​ယွက္​ျဖစ္​မွာစိုးလို႔..ၿပီး​ေတာ့..ၿပီး​ေတာ့..ကိုယ္​တို႔က..တကယ္​့.."

"အင္​း​ေလက်​ေတာ္​တို႔ကတကယ့္​ အတြဲမွမဟုတ္​တာ..က်​ေတာ္​ပင္​ပန္​း​ေနၿပီ..ၿပီး​ေတာ့..က်​ေတာ္​့ကိုkristလို႔​ေခၚ​ေပးပါ..လူအမ်ားနဲ႔ ႐ွိ​ေနခ်ိန္​ဆိုရင္​​ေတာ့ ႀကိဳက္​သလို​ေခၚ​ေပါ့.."

"ဟင္​့အင္​းkit..ကိုယ္​kitလို႔ပဲ​ေခၚမယ္​..ဒါဟာ ကိုယ္​တိုင္​​ေခၚခ်င္​တဲ့ နာမ္​စားျဖစ္​လို႔.."

"က်ေတာ္​သြား​ေတာ့မယ္​..ဒါနဲ႔က်​ေတာ္​တို႔ ဘယ္​အခ်ိန္​ထိ ဒီလိုဆက္​လုပ္​​ေနရမွာလဲ.."

"ဒါမ်ိဳးကိုလား.."

"မဟုတ္​ဘူး..အလုပ္​ကို..ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​က်​ေတာ္​ျမန္​ျမန္​ၿပီးခ်င္​ၿပီ ...စာခ်ဳပ္​ျမန္​ျမန္​ျပည္​့သြားရင္​​ေကာင္​းမယ္​..က်​ေတာ္​သြားၿပီ P'singto.."

သူစိတ္​ပန္​းမႈ​ေတြကိုလႊတ္​ခ်ခ်င္​​ေနၿပီ..အခု သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကမိတ္​​ေဆြလည္​းမဟုတ္​..တြဲ​ေနတာၾကတာလည္​းမဟုတ္​..ဒီအခ်ိန္​အ​ေနကိုသူဘယ္​လိုနာမည္​တပ္​ရပါ့မလဲ..

သူတကယ္​ပဲကိုယ္​့အ​ေပၚဘာမွမခံစားရတာလား..ကိုယ္​ကပဲ သူ႔ကို စြဲလမ္​းမိလြန္​းသြားတာလား..သူတကယ္​မသိ​ေတာ့ပါ..

က်​ေတာ္​သြားၿပီဆိုၿပီးသူ႔ကိုမၾကည္​့​ေတာ့ဘဲ..ထြက္​သြားသၫ္​့ kitကိုၾကည္​့ၿပီး သူတားခ်င္​သည္​..ဒါ​ေပမဲ့..သူမလုပ္​ခဲ့..အခုခ်ိန္​မွာ သူတစ္​ခုခု​ေျပာရန္​လိုအပ္​​ေနၿပီျဖစ္​​ေပမဲ့လည္​း ဘာလို႔တြန္​႔ဆုတ္​​ေနခဲ့လဲမသိ..အထီးက်န္​လြန္​းတယ္​လို႔ထင္​ရ​ေလာက္​တဲ့​ေက်ာျပင္​​ေလးက​ေတာ့ တစ္​​ေရြ႔​ေရြ႔နဲ႔...

Heartbeat Between Us(Z/U)Where stories live. Discover now