5. Az áruló Kígyó

282 14 5
                                    

~Blue Rose~

 
Mikor magamhoz térek látom, hogy hozzá vagyok kötve egy székhez. Velem szemben áll az anyám, Penny mellette a bátyám, Dark Evil. Még kicsit kába vagyok. Látok egy Kígyó kabatos férfit. Nagyon ismerősnek tűnik a logó. South Side Serpents! Tehát egy áruló Kígyó, egy magas férfi aki elárulja a családját. Akár csak én a Lidérceket, de én hivatalosan nem vagyok az.

DE: Felébredt!

PP: Lányom remélem megéri árulónak lenni. Most jött érted Gladys, ő egy vén Kígyó ő visz el, ha bárkinek bármit mondasz meghalsz! Világos?

BR: Igen.

PP: Oldozzátok el!

G: Gyere!

BR: Én ismerem magát?

G: Jughead anyukája vagyok. 

***

T: Készen állsz a beavatásra? 

BR: Igen!

T: Szólok mivel a családod többi tagja Lidérc ezért neked nehezebb lesz az utólsó próba, mint nekünk volt.

BR: Rendben!

T: Az első feladat, hogy vigyázz Hot Dogra!

***

T: Ez meg volt! Következő a szabályok!

BR: Rendben.

***

Tall Boy: Mi a hatodik szabály?

BR: Egységben az Erő!

Kígyók: Egységben az Erő!

Tall Boy: Szerezd meg a kést!

BR: Mérges kígyó.- nem foglalkoztam vele és benyúltam a késért, egyszer megharapott, de kivettem a kést és felmutattam.

Tall Boy: Ezzel átmentél a harmadik próbán! Már csak egy maradt!

T: Látom megharapott, de már rég el lett távolítva a méregfoga.

BR: Mi az utolsó próba? 

T: Nekünk táncolnunk kellett, de neked a Vas ököl az utólsó, mivel..

BR: A családom a Lidércek közé tartozik.

T: Igen.

***

BR: Áh.- a földre kerültem, de hogy hivatalosan is Kígyó legyek fel kell állnom! Így nagy nehezen felálltam.

T: Hivatalosan is Kígyó vagy! Gyere megcsinálom neked a tetoválást és utána átadjuk a kabátod!

BR: Rendben!

SP: Nem hittem volna, hogy túléli!

J: Egy igazi harcos! Kell neki egy hely ahol aludhat, az északiak között nincs biztonságban!

C: Nálam lakhat!  

BR: Köszi Cheryl.

Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]Where stories live. Discover now