J: Hogy kerülsz te ide?
WS: Hát.. kaptam egy kis értesítést arról, hogy valami baj van. Tehát ide jöttem.
J: De ki szólt neked?
WS: Blue-t ismerem, de nem ő hívott, mert hát tudod mi volt. De Betty megkérdezte Blue Rose-t, hogy van-e neki meg egy olyan telefonszám ami esetleg a segítségeteket lehet.
J: Blue, Betty ez igaz?
B: Igen, baj?
BR: Jug, én a helyedben örülnék neki.
J: Örülök, csak... Kiknek van még meg a telefonszáma?
BR: Nem kevés embernek.
F: Blue mentőt kéne hívni Sweet Pea-hez.
BR: Oké. Már intézkedjen is.
WS: Jug minden oké?
J: Persze, csak...
B: Azon gondolkodtál, hogy Blue honnan ismeri Sea-t, igaz?
J: Igen.
WS: Ez bonyolult és hosszú.
***
Mentős: Mi történt vele? Mi a neve?
BR: Megverték, a neve Sweet Pea.
Mentős: Ide már nem jöhet be!
BR: Rendben. Tarts ki Sweet Pea!
***
J: Hol van Blue és Pea?
F: A kórházban, Sweet Pea-nek ellátásra van szüksége. Nagyon sok vért vesztett!
J: Induljunk Blue bármire képes, hogy az legyen amit ő akar!
WS: Jughead bízz benne!
V: Sziasztok! Mi történt?
A: Betty, Jug, Mr. Jones valaki mondja már el mi van!
B: Sweet Pea kórházban van, mert a Lidércek megverték. Blue vele van és Jug Azon aggódik, hogy Blue olyat tesz ami nem illik oda.
A: Jug nyugi. Lazíts ti maradjatok itt mi bemegyünk hozzá, oké?
F: Én is megyek! Ha bármire készül, akkor jobb ha van a közeletekbe egy Kígyó!
V: Oké menjünk. Bee majd hívlak, ha van valami.
B: Köszi Vee.
WS: Addig is ezt el kell intézni!
FP: Menjünk az erdőbe ott van eltudjuk tüntetni a nyomokat is!
J: Én is megyek!
FP: Fiam, te itt maradsz Betty-vel, Cheryl-lel és Tonival! Ha valami van hívjatok!
B: Úgy lesz Mr. Jones!
WS: Induljunk!
***
Ezek az orvosok nagyon lassúak! Ez az egész az én hibám, ha a nyár utolsó napján nem jövök ide és fordulok a családom ellen, akkor most nem lenne ez! De nekem csak azért is meg kellett tennem! Miért nem figyelek?? Ha meghal azaz én hibám!
F: Blue! Minden oké?
BR: Voltam már jobban is!
F: Tudjuk, hogy nem könnyű és ha te nem vagy akkor már csak pár kígyó lenne, de még mindenki él!- mondtam és meg öleltem Blue-t látszott rajta, hogy nincs minden rendben, de ilyenkor csak azt tehetjük, hogy támogatjuk és majd megnyílik.
V: Van valami hír?
BR: Nem.
A: Nyugi nem hagyunk cserben! Amikor engem vett mindenki célba akkor Jug, a Kígyók és a Bulldogok is védték! Így mi is fogunk téged!
BR: Ezt ti nem érthetitek! Én hoztam a Kígyókra a Lidérceket! Az én hibám miatt van most ott bent Sweet Pea! Ha nem árulom el a családom akkor most nincs ez! De én sosem figyelek a környezetemre mindig magammal törődök! És ha meghal azaz én hibám lesz!
F: Te amennyire csak tudod védelmével minket! Ő volt az aki nem hallgatott rád, azért mert segíteni akart.
V: Szia Betty!
B: Szia Vee van valami? Srácok!
V: Igen! Blue magát hibáztatja mindenért ami történt! Fangs próbálja megnyugtatni, de csak egyre jobban kiakad! Valaki jöjjön és segítsen!
B: Oké!
A: Gyorsan, mert most támadott meg egy orvost!
J: Cheryl, Toni menjetek!
T: Rendben. Gyerünk!
B: Sziasztok!***
F: Blue hagyd abba! Gyere!- nagynehezen sikerült leszednem az orvosról, de már jöhetnének segíteni!
T: Itt vagyunk! Blue minden rendben lesz oké?
C: Igen így lesz, TT-nek igaza van.
BR: Nem semmi sincs rendben, kimegyek levegőzni szóljatok ha van valami!
***
BR: Penny!
YOU ARE READING
Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]
FanfictionSziasztok. Gondoltam hozok nektek egy Riverdale-es storyt. Remélem tetszeni fog.