Nem tétováztam, hanem megfogtam és kihúztam. Elkezdett vérezni Blue tenyere így bekötöttem neki. Mikor a többiek vissza értek én addig már rájöttem, hogy ki miatt lehetett benne a tenyerébe.
J: Sweet Pea megvan?
SP: Már vagy két órája.
J: Tényleg?
SP: Igen. És szerintem Dark Evil miatt volt benne a tenyerébe.
F: A Kígyók figyelnek!
C: Anyám beismerte ő fizette le az orvosokat. Hiram parancsára.
T: De Hiram a rácsok mögött ül.
J: Nem ez az első, hogy a rácsok mögül cselekszik.
J: Feltudod oldani Blue telefonját Sweet Pea?
SP: Mindjárt kiderül.- fogtam és elvettem az asztalról a telefont. Sikerült feloldani és olyan dolgokat találtam amit sosem hittem volna Blue-ról.
J: Mi az Sweet Pea?
SP: Itt ég csomó üzenet, Pennytől, hogy megfogják őt buktatni.
C: Figyelj! Ne vonjuk le következtetéseket, ha nem tudjuk, hogy miről van szó! Blue túl fogja élni és megkérdezzük tőle.
SP: És ha elfut? Tudtam, hogy bízhatunk benne!
F: Add ide egy kicsit a telefont. Nézzétek az összes válasz szerkesztve lett! Tehát ez nem igaz. Nézzétek itt a képek között megvan az igazi beszélgetés.
J: Penny egész idő alatt azzal zsarolta, hogy kémkedjen utánunk, mert különben lebuktatja.
T: De mégis mivel?
C: A gonosz énéről!
F: De mégis miért?
C: Ő a gonoszságot ami benne van azt jóra használta, de ha Penny egy kicsit beárnyékolja akkor...
J: Be tudja állítani árulónak.
SP: Tehát ez egy csapda!
PP: Úgy ahogy mondod!
SP: Bajban vagyunk.
BR: Áh a fejem!
J: Blue! Tudsz tenni valamit a Penny-s dolog ellen?
BR: Persze!
SP: De még a szervezeted küzd a méreggel.
BR: Már nem. Mivel gondoltam, hogy választás elé, fog állítani, mondjuk úgy, hogy mérget ittam, hogy gyorsabb és könnyebb legyen a szervezeteknek küzdeni a méreg ellen!
SP: Te nem vagy normális!
BR: Eddig sem voltam! De most cselekednek kell!
F: Penny menjetek el!
PP: Van nálatok valami ami az enyém!
SP: Öhm.. Blue-ra gondolsz?
PP: Igen rá!
~Blue Rose~
Míg a fiúk elterelték Penny figyelmét én eddig eltávolítottam a védelmét!
PP: Adjátok át!
BR: Meglepi!- mondtam és megragadtam a nyakánál fogva és hátra dobtam.
PP: Ez lehetetlen, neked még a méreg hatása alatt kéne lenned é bele kellett volna halnod!
BR: Nekem is megvannak a trükjeim, de nekem már elegem van belőled!- mondtam és elővettem egy pisztoly a pulcsimból és rászegeztem.
PP: Nem fogsz lelőni!- mondta és én meghúzták a ravaszt, rögtön belehalt.
BR: Be húzz velem ujjat!
SP: Blue!
BR: Tudom a drágalátos bátyám mögöttem áll.- elraktam a pisztoly és kigáncsoltam. Befutott az erdőbe és én utána mentem, és őt is lelőttem. Mondhatjátok, hogy hidegvérű gyilkos vagyok, de ez nem igaz egy bizonyos szintig. Ha valaki nagyon felhúz így fogja végezni.
SP: Penny testével mi lesz?
BR: Elintézem.
YOU ARE READING
Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]
FanfictionSziasztok. Gondoltam hozok nektek egy Riverdale-es storyt. Remélem tetszeni fog.