13. A búcsú

127 6 0
                                    

SP: Végre itthon!

BR: Tudjuk, hogy rossz a kórházi ágy.- erre elnevette magát.

SP: Mi az a terv amiről beszélt Fangs?

BR: Amivel megvédhetlek titeket Kígyókat.

SP: Ezt nem értem, azt hittem szeretsz Kígyó lenni.

BR: Igen, pont ezért kell ezt tennem! Ti vagytok a családom, ezért védeni foglak titeket bármi áron!

SP: Aha, és mi a terved?

BR: Ezt nem mondom el! Legyen elég annyi, hogy tőletek kilépek így védeni foglak titeket és Penny-nek úgymond a bábja leszek.

SP: Bábja?

BR: Igen, de lényegtelen az hogy, hogy értem!

J: Sweet Pea, Blue Rose!

BR: Gyere!

J: Felejtsd el az egész terved!

BR: Azt nem tehetem, már megegyeztem Pennyvel is. Ha nem csinálom tovább, szinte mindegyik Kígyó halott lesz! Ezt nem tehetem meg a családommal! Érted?

J: Család... igen értem!

***

BR: Hey Sweet Pea! Mi van veled olyan furcsa vagy tegnap óta! 

SP: Szia. Csak megdöbbentett amit mondtál, de mi együtt maradunk, igaz?

BR: Igen, nyugi.

SP: Akkor jó. Élvezd ki az utólsó napod Kígyóként!

BR: Úgy lesz!

SP: Segítsek valamiben?

BR: Holnapra szervezz egy találkozót az összes Kígyóval! És mára is!

SP: Oké, megyek is intézkedni!

***

SP: Kész megvan, már csak rád várunk!

BR: Rendben köszi!

FP: Figyeljetek, mert itt jön!

BR: Köszönöm FP!

J: Mi hallgatunk!

BR: Nagyon hálás vagyok a sok támogatásért, kedvességért és minden egyébért is! Főképp azt köszönöm, hogy befogadtatok annak ellenére, hogy a családom minden tagja Lidérc! Ti vagytok az én családom és ez holnaptól kezdve is igaz marad! Mert mindent azért teszek, hogy ti védve legyetek a Lidércektől!

C: Mi is köszönünk mindent!

BR: Remélem, hogy miután holnap hivatalosan kilépek közületek ugyanúgy a családtagként fogtok kezelni!

F: Én biztos, hogy úgy foglak!- ezen mindenki nevetett, mert tudják hogy rokonok vagyunk.

Kígyók: Mindenki számára Kígyó maradsz, holnap után is!

BR: Megtisztelő a Kígyók tagjának lenni és mindig az is marad! Köszönöm a figyelmeteket! 

Sweet Pea elkezdett tapsolni és a végére már mindenki tapsolt, közben a szemem már megtelt könnyel, mert ők az én családom akik mindig mellettem állnak. Remélem így is fog maradni!

SP: Menjünk!

BR: Rendben!

SP: Tudom, hogy nehéz, de kérlek ne sírj, mert rossz így látni!

BR: Köszönöm, hogy mindig mellettem állsz! 

SP: Ez a legkevesebb amit megtehetek érted, azok után, hogy életben tartottál!

BR: Életben tartottál?

SP: Tudom tudom, viccesen hangzik.

BR: Inkább cukin.

SP: Oké. Mit akarsz csinálni?- mondta és ekkor értünk vissza a lakókocsiba.

BR: Először is enni, mert éhen halok.

SP: Ez jó.- nevetett fel Sweet Pea.

BR: Mi van éhes vagyok.

SP: Oké, oké. 

Szinte megettem minden kaját, Sweet Pea meg csak nézett, nem értette, hogy tudok ennyit enni. 

BR: Ez jól esett!

SP: Szinte mindent megettél!

BR: Tudom!- mondtam és megcsókoltam Sweet Pea-t.

Sweet Pea viszonozta a csókomat, majd felkapott és bevitt a hálószobába. Gondolom mindenki tugja mi történt ilyenkor. Hát persze, hogy kopogtak, ilyen a mi szerencsénk.

SP: Ilyen nincs mindig megzavarnak minket.

BR: Nyugi, megnézem ki az.

SP: Oké, de siess!

BR: Oké.

Kimentem a szobából és kik lettek volna az ajtóban, ha nem a Lidércek.

BR: Mit akartok Lidércek?

DE: Holnap mikor? Mert sulid is lesz!

BR: Reggel.

DE: Oké. Holnap találkozunk!- amint elmentek becsaptam az ajtót és össze roskadtam a tudattól, hogy ilyen hamar eljön az, hogy el kell mennem. Bármit a családomért! Kijött Sweet Pea és megölelt. 

SP: Nyugi minden rendben lesz!

BR: Remélem.- mondtam és megcsókoltam. 

Ezután Sweet Pea felkapott és bevitt a hálóba és elkezdte csókolgatni a nyakamat, majd levette a felsőmet és tudjátok mi történt. 

Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]Where stories live. Discover now