2. Az igazság pillanata

556 22 0
                                    

Már két óra telt el és még mindig azon töprengek, hogy vajon tényleg ide jön-e balhézni. De ahogy ismerem biztos lehetek benne!

J: Serpents azért vagytok itt mert kaptam egy fülest ami szerint Dark Evil idejön balhézni!

F: Ez igaz legalább?

J: Blue Rose tiéd a terep, hogy elmagyarázd!

SP: Na erre kíváncsi leszek.

BR: A bátyám Dark Evil és felhívott, hogy ide jön balhézni. És azt mondta nézzem meg. Ezen kivűl ő egy Lidérc.

SP: Jones benne nem bízhatunk!

J: De igen. Nézzetek ki az ablakon.

T: Ilyen nincs!

Az lenne a legjobb, ha kimennék és leállítanám a bátyámat.

J: Serpents menjünk ki és rakjuk helyre!

F, SP: Oké.

Kimentek. Látom a bátyám hozott erősítést! Segítenem kell nekik.

DE: Balhézni van kedvem. Ugye megértitek?

J: Jobb, ha elmentek!

DE: Miért is?

BR: Miért játszod a hülyét Evil?

SP: Kezdődik a műsor.

DE: Dark Heart hát te vagy az! Gondolhattam volna!

BR: A nevem Blue Rose, fafej! Nem vagyok olyan mint te így ne merj mégegyszer Dark Heart-nek hívni!

DE: Csalódtam benned hugi! Lidércek menjünk! Szerinted a főnök, hogy fog erre reagálni, le egyszerűsítem neked. Anya, hogy fog reagálni?

BR: Nem tudom, de többé nem ti vagytok a családom! És tévedsz, ha azt hiszed valaha is Lidérc leszek. Ez nem fog megvalósulni! Hamarabb leszek Serpent, mind Lidérc!

DE: Ahogy gondolod... Menjünk!

Elmentek és most lefognak támadni a sok kérdéssel.

T: Jug, te számították erre? 

J: Nem, komolyan gondoltad mikor azt mondtad, hogy hamarabb leszel Serpent, mint Lidérc?

BR: Igen! Szeretnék a Serpents-ek közé tartozni!

SP: Jones újab kígyók, jönnek!

J: Már nincs veszély, hála Blue Rose-nak!

C: Blue Rose jöttél élősködni?

BR: Nem Cheryl! Csak Serpent akarok lenni! Mert a családom a Lidércek tagjai és én nem leszek drog árus!

Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon