14. Kilépés a Kígyóktól, Lidérces bonyodalom

127 5 2
                                    

~Sweet Pea~ 

Mikor felkeltem még Blue aludt. Nagyon békésnek és nyugodtnak tűnt, régen volt ilyen. Ma fog kilépni tőlünk! Még mindig nem hiszem el, hogy ezt értünk Kígyókért teszi.

SP: Jó reggelt! 

BR: Neked is! Meddig akarsz még nézni?- kérdeztem és elnevettem magam, de mikor rájöttem, hogy mi fog ma történni a mosoly lehervadt az arcomról.

SP: Jó kérdés. Milyen volt az este?

BR: Most komolyan? Nagyon jó. Komolyan emiatt agódsz?

SP: Nem, nem emiatt, hanem...

BR: Ne folytasd tudom. Van valami kaja?

SP: Nem tudom, mert tegnap szinte mindent megettél.

BR: Ha ha ha.- mondtam és Sweet Pea elkezdett nevetni rajtam és engem is magával ragadott a jó kedve és én is elkezdtem nevetni.

SP: Megnézem mit tudok összedobni.

BR: Oké, köszi.- Pea kiment csinálni valami kaját én addig felöltöztem. Úgy öltöztem fel mint eddig, csak a kabát nem Kígyós lesz, hanem Lidérces. De ez az ára annak, hogy biztonságban legyenek!

SP: Kész a reggeli!

BR: Megyek!-kimentem a szobából és Sweet Pea elkezdett méregetni.- Mi az?

SP: Gyönyörű vagy!

BR: Köszönöm. Ez nagyon finom!

SP: Örülök, hogy ízlik.- mondta, majd kinézett az ablakon, a tekintete elárulta, hogy itt vannak a Lidércek.

BR: Oké, öltözz fel én addig szólok a Kígyóknak!

SP: Rendben.

~Blue Rose~

BR: Szia Jug. Itt vannak, gyertek.
J: Oké, indulunk. Kígyók indulás!
BR: Köszi, siessetek.
J: Úgy lesz.

***

SP: Itt vannak a Kígyók, itt az idő.

BR: Akkor kezdjük!- mondtam és kiléptünk a Lakókocsiból, ekkor még a Kígyó dzseki volt rajtam. A Lidércek úgy néztek, mint akit mindjárt kinyírnak. Kedves mondhatom.

J: Akkor kezdjük.

BR: Köszönök, mindent, de a ti védelmetek érdekében hivatalosan is kilépek a South Side Serpents-ek közül.

J: Kérem a dzsekit.- nagy levegőt vettem és levettem majd oda adtam Jug-nak a dzsekit.

Lidércek: Gyere Dark Heart! GYERE!!

SP: Biztos vagy benne?- kérdezte én meg bólintottam.

BR: Köszönöm, sziasztok!- mondtam és megfordultam.

DE: GYERE!- mondta Evil és én elindultam feléjük.- Itt a dzsekid vedd fel!

BR: Rendben!- mondtam, de még visszanéztem a családomra a Kígyókra majd felvettem a dzsekit. Láttam Sweet Pea-n, hogy egy könny folyik le az arcán, a többiek szinte már zokogtak.- Ígérd meg, hogy nekik nem esik bajuk!

DE: Ígérem!

BR: Ha megszeged...

DE: Tudom!

***

Az suliban mindenki engem nézett azért mert Lidérces dzsekiben vagyok. Több diákot is hallottam, hogy azt mondja, hogy tudtam, hogy egyszer Lidérc lesz! 

BR: Ha nem tudod miért vagyok Lidérces dzsekiben akkor fogd be a szád!

Diák: Jaj, most befostam!- mondta és kitört belőle a nevetés. Én meg oda szórítottam a szekrényhez.

BR: Fogd be!

Diák: Oké, csak engedj el!

SP: Nézzétek!

J: Sweet Pea fenn kell tartania a látszatot!

SP: Tudom, de ez nem ő!

Épp indultam volna tovább, de meghallottam Sweet Pea hangját és megfordultam. Én rámosolyogtam és visszamosolygott! Épp indultam volna órára, de Dark megragadta a kezem.

BR: Engedj már el!

DE: Nyugi van!

BR: Akkor engedj el!

DE: Nem!- ekkor elfogyott a türelmem és gyomorszájon rúgtam.- Áh, ezt most muszáj volt?

BR: Igen, mert nem engedtél el! Legközelebb engedj el, ha azt mondom!- kirántottam a kezem és mentem órára.

W: Blue Rose az igazgatóiba! MOST!

BR: Dögölj meg Waldo!- mondtam és elmentem vele az igazgatóiba.

J: Hallottátok?

F: Igen, mióta ilyen erőszakos?

SP: Mióta be állt a Lidércekhez, hogy minket védjen! Menjünk a társalgóba.

***

W: Mi volt ez?

BR: Pont az!

W: Szerencséje, mert itt van az anyja!

BR: DE jó! Hova hányjak?

PP: Velem jössz ifjú hölgy!

BR: Vedd le rólam a mancsodat PENNY!!- mondtam és elindultam a bejárat felé.

A Kígyók észre vették, hogy valami van és kijöttek a társalgóból.

C, T: Engedj el minket Lidérc!- ekkor vége volt mindennek!

BR: Vedd le róluk a mancsodat Oliver!

Oliver: Nem olyan jól szórakozom.

BR: AZT MONDTAM VEDD LE RÓLUK A MANCSODAT OLIVER!!!

Oliver: Bocs, de nem!

BR: Hát jó, te akartad!- mondtam és neki ugrottam, rögtön a földön landolt én meg elkezdtem szét verni.

PP: Hagyd abba!

BR: Megegyeztünk! Penny Peabody!- álltam fel és fordultam Penny felé.

PP: Velem és a Bátyáddal igen, velük nem!

BR: Abból mi nem volt érthető, hogy beállok hozzátok, ha a Kígyók védelmet kapnak és egy Lidérc sem támadhatja meg őket! Látom nehéz felfogni!- annyira ideges lettem, hogy levettem a dzsekit és neki támadtam Pennynek aki rögtön a földön landolt, csal egy próbléma volt a talpnyalói. Fogtak és leszedtek róla.

PP: Ezt megbánod!

BR: ITT VAGYOK!! GYERE!!!

C, T: Betartja a szavát.

SP: Igen és közben kinyírja magát!

J: Sweet Pea ne menj oda!- Sweet Pea elindult felém, de Penny talpnyalói megfogták és kivitték a suli elé. Én utána mentem és a Kígyók követtek.

Riverdale Fan Story🐍 [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin