Prima intalnire

37 3 0
                                    

Eu(Sandra) cu cea mai bună prietenă (Gabriela) suntem o trupă de top. Ne numim RedLips și lumea era înnebunit după noi. Mereu la concursuri luam primul loc,suntem adorate de miile de fan pe care îi avem. Călătorim foarte des pentru a ține concerte și dese ori când ieșim în stradă ne mascam in alte fete pentru a nu fi recunoscute.
A venit vara. Noi ne vom duce la o tabără, dar vom fi deghizate pentru a nu fi recunoscute.
Sandra》Abia astept,gândește-te...băieți drăguți, masaj si spa, fără paparazzi și petreceri în fiecare seară...aaaaaa!!!!
Gabriela 》 Nu stiu ce sa spun... dacă vă fi vreun teren de fotbal vă fi tare!
Sandra 》Uhh....plictisitor.
Am ajuns acolo și ne-am dus sa luam masa. La bufet erau doi băieți în fața noastra care se tot uitau la noi și râdeau.
《Sandra 》Pot sa le dau cu ceva în cap?!
《Gabriela 》De ce ai vrea sai faci mai frumoși de cât sunt?
《Sandra 》Buna asta..hahaha!
După masă eu m-am dus la spa în timp ce Gabriela s-a dus pe terenul de fotbal . Acolo erau cei doi băieți cu toată gașca lor. Ei au început a râdea de ea pentru că e fata și "fetele nu știu a juca fotbal ." Ea s-a enervat și i-a provocat pe toți laun meci de fotbal. Au acceptat ,doar unul stătea la o parte.
Nu trecuse 10 minute că erau deja bătuți de Gabriela. Băiatul care nu se jucase pe numele lui Cris o provoca sa joace un meci cu el. Era mult mai complicat. La un moment dat Gabriela căzuse jos cu o durere de mana îngrijorătoare. Cris a venit lângă ea si o tot întreba dacă e bine însă ea a profitat de moment și a dat un gol în poartă câștigând provocarea.Dupa ce a venit Gabriela de la joc mi-a povestit totul mie.
La cină, Cris cu prietenul său Mark sau așezat în fața noastra .
《Sandra 》El este?
《Gabriela 》Dap...
La un moment dat Cris si Mark tot încercau să între în discuție cu noi.
Nici nu le-am tres atenție.
Este ora 21:00 si trebuie să înceapă petrecerea. Totul mergea bine până când Mark si Cris ne-au chemat la dans.
《Sandra 》Hai sa ne batem puțin joc de ei...Eu pe Mark și tu pe Cris, bine?!
《Gabriela 》 Încearcă să fii blândă cu Mark.
Și începem a dansa,Gabriela dansa cât de cât ok, parcă na vea nici o intenție de al călca pe Cris ,dar eu,pfff
mi-e și jale de săracul Mark însă tot continuă a dansa cu mine de parcă nimic nu se întâmplă.
A venit și ultima zi de tabără. In ultima zi trebuia să concurăm cu tabăra vecină. Era un concurs de dans și cântat însă în echipa noastra nimeni nu avea talent și noi nu putem sa ne dezvăluim identitate .
Este marea seara. Tabără vecină deja și-a făcut numărul însă noi nu. Daca nu urcă cineva în 2 minute pe scenă eram pierduți. Mai aveam 3 secunde iar noi ne-am hotărât să mergem pe scenă. Toți râdeau în hohote că ce ,două tipe ca noi să cântăm hah bună gluma dar după ce am început a cânta toți erau uimiți. Ne-am dat perucile jos si dansam de nu mai puteam. După terminarea concertului managerul ne aștepta furios afară. A zis sa ne facem valizele si să plecăm de aici. In fața ușii Cris o aștepta pe Gabriela. I-am lăsat singuri. După terminarea conversației Cris se apropie încet de buzele ei și...
~ Va continua ~

Dragostea Neînțeleasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum