Oh, soartă cruda

19 1 0
                                    

Miliardarul venise cu flerul lui înțepat. Lângă el se află doi tipi , fii săi. Nu cumva ...Criss și Mark. Da ei sunt. Ne-am speriat și i-am spus Gabrielei sa ne comportăm normal,de parcă nu ne-am fi întâlnit vreodată.
Miliardarul: Bună ziua fetelor,eu sunt Domnul Georgi , cel care a fondat acest concert și ei sunt fii mei Criss și Mark.
Criss și Mark: Încântați.
RedLips: Da..da și noi suntem!
Miliardarul ne-a invitat la masă .
Eu stăteam lângă Mark și Gabriela lângă Criss. Tot încercau să ne facă avansuri. Au noroc că tatăl lor era acolo că dacă nu...ehehe...îmi părea rău de ei. După ce am terminat băieții ne-au invitat la ei. Noi nu prea vroiam dar dacă refuzăm managerul era sa ne rupă în bătaie .
Am ajuns la ei . Parcă tot bine înafara de ei.
Mark: Si cum vă pare camera noastra?
Gabriela: Supe....
Sandra: Nu-mi place deloc.
Mark: Mda...nu mă așteptam.
Criss aduseseră niste șampanie.
Criss: Sper că vă place șampania!
Gabriela: Da,chiar d..
Sandra: Nu,suntem alergice.!
Gabriela: Cea ce a vrut să spună e că ne place la nebunie.
Criss: Mă bucur.
Am băut 2,3 pahare de șampanie, bine Gabriela a băut eu doar am gustat, Ahh bine, pe cine păcălesc, am băut și eu.
Mark și Criss s-au dus putin in bucătăria. La un moment dat bate cineva la ușă . Cum băieții nu puteau raspunde m-am dus eu.Deschid ușa și văd o fată cu fițe de divă .
Wendy:Cine ești tu? Tipa de serviciu. Uite mopul. Acum fămi loc.
Eu bine înțeles că m-am enervat si am luat căldarea plină cu apă mizerabilă și am udat-o și închis ușa în față.
Mark: Cine era?
Sandra: Femeia de serviciu.
Văd ca primesc un mesaj. Era de la Gabriela.

"Cine era"
"O tipa care ma enervat"

"Imi pare rau pentru ea"

După o oră ne-am hotărâtsă mergem acasă. Ei ne-au propus să ne conducă. Noi am fost de acord, nu..nu..nu corecție Gabriela a fost de acord eura doar am urmarito plus că nu vroiam să plec singură. Am ajuns acasă.
Mark și Cris ne-au oferit cartea lor de vizită . Acolo erau numerele lor și adresa firmei unde lucrau.
Este ora 06:00. Aud alarma cum suna în toată casa. După un timp o observ pe
Gabriela cum se înpopițâna cu diferite bijuterii. Se dădea cu parfum de zici ca nu a mai văzut așa ceva.
Sandra: Ce naiba faci la ora asta. Unde pleci?
Gabriela: Unde plecăm vrei să zici.
Sandra: Unde mai plecăm acum?
Gabriela:La firma unde lucrează băieții.
Sandra: Phaa ha hahaha,ce gluma, da ,mi-a placut!
Gabriela: Nu e gluma ,e pe bune.
Sandra: Oh...no...no...tu chiar vrei sa te bat,dar rău de tot, așa-i?
Gabriela: Te rooog, îți cumpăr un buchet de floarea soarelui!
Sandra: Bine..vin..da sa fie cel mai scump pe care îl găsești.
Gabriela: Bine,bine!
M-am îmbrăcat și am plecat.
Firma era mare. Cu multe etaje și etc.
Intrăm și dăm de o secretară.
Secretara:Cu ce vaș pute ajuta?
Gabriela: Unde sunt birourile directorilor?
Secretara: Mă scuzați ,dar aveți programare?
Cât timp ne întreba asta m-am uitat rapid la peretele informativ și am găsit unde sunt.
Sandra: Hâmm..dar ce e acea?
Secretara se inorce și întreba 'ce ' dar nu a reușit să se întoarcă că deja am luat-o pe Gabriela. Am urcat în lift. În biroul lor nu era nimeni. Am intrat acolo și ne-am uitat la lucrurile lor.
Tot ne uitam și ne uitam până când am auzit niste tocuri pe hol ce se îndreptau spre birou. Ne-am speriat si am intrat in dulap. Femeia a intrat.
Femeia: Hei...Criss am venit sa te vizitez,hmm, pufulete nu ești aici?
Vocea îmi era cunoscută ,dar nu știu  cine e.
Gabriela a izbucnit în nervi . Femeia a plecat ,iar Gabrielei ia venit o idee. Eu o consider o idee de milioane? Să luam foarfeca și să le tăiem toate cămeșile.
După ce am tăiat dădeam să ieșim când, apar ei doi...erau în cea lalta partea a holului!
《Va continua 》

Dragostea Neînțeleasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum