Sandra:Alo?
X: Crezi că o să scapi de mine?
Sandra: Cine ești?
X: Vei afla încurând!
N-am băgat de seamă, probabil încă un fan așa, puțin cu capul.
Luni:
Eram în casă și stăteam plictisită. Nu știam ce să fac.
Sandra: Gaby, Gaby hai să ne plimbăm!
Gabriela: Mai ții minte când ne-am dus și neam plimbat 4 ore ,iar a doua zi nu mai puteam merge, ții minte?
Sandra: Te rooog , n-am ce face?
Gabriela: Eu am așa că bye bye!
N-am putut sa stau cu mâinile în buzunar așa că eu , deșteapta de mine,ce am făcut, am luat-o de picioare și am aduso până la ușă.
Sandra: Te avertizez, asfaltul e cam tare deci....
Gabriela: Ahhh....nu vreau dar hai.
16:14 PM
Neam plimbat mult și bine acum vrem să plecăm. Ne-am așezat pe o bancă pentru o mica pauza din mers. Stau bine și mă las pe peretele din spatele ei.
Sandra și Gabriela: Uahhhhhhh....
Peretele sa deschis iar noi alunecam printr-un tunel. Cei drept mirosea .
Dintr-o dată cădeam pe podea. Un om înalt era în fața noastră.
Gabriela:Cine ești?
Domnul X: Întreab-o pe Sandra!
Sandra: Deci tu ești!
Gabriela: Cine?
Sandra: Un fan dus cu pluta care mă sunat acum ceva timp.
Domnul X:Oh , sunt un fan ,dar nu psihopat.
Sandra: Aha,cum zici tu😒,acum putem pleca.
Domnul X: S-o crezi tu....v-am adus aici dintr-un motiv anume.
Gabriela:Spune
Domnul X: Orașul ăsta e plin de infractori și criminali în serie ,deci avem nevoie de niste super eroi sau mai bine zis super eroine, ce ziceți?
Sandra:Ești sigur că nu ești dus cu pluta sau ceva?
Gabriela:Stai... puțin...ce trebuie să facem?
Domnul X: Trebuie sa va alegeți mai întâi două puteri principale și apoi restul.
Sandra:Doar nu crezi in asta!
Gabriela: Pot fi.... buburuza!!
Sandra:E doar un desen!
Gabriela:Taci..... Domnule spunetine ce avem de făcut? Aduceți ne tot de de e nevoie.
Domnul X a adus niște "pudriere"
Domnul X: Gabriela alege două puteri principale.
Gabriela: Aș vrea să opresc timpul și să fug cu puterea luminii!
Domnul X:Sa făcut.....dar tu Sandra.
Sandra:De ce să nu mă joc și eu. Vreau să mă teleporteze și să citesc gândurile oamenilor.
Domnul X:Bine....fetelor vă aștept luna viitoare că să vă luați pudrierele.21:39
Ahh..era seara și întuneric. Eu priveam un film cu Mark și Criss iar Gabriela....
Gabriela:O să fiu și eu o buburuza ,dar mult mai bună o să am și un Motan Noir doar că e fata și e mai proastă...daaaaa....o să svez America sau chiar lumea întreagă...voi avea un costum special...și voi bate oamenii răi...ce aș mai putea vrea de la viață.
Sandra: Daaaa,a înebunit de tot....chiar foarte tare.Deja mã saturã, băieți, să vă invit de acum la înmormântare?
Criss: A cui?
Sandra:A unei persoane pe nume Gabriel!!!
Mark: Ce zici sa ne ducem în biroul meu, am ceva să îți zic.Sandra: Ce e?
Mark:Uite, deja ai o lună de când stai aici, și cumva,mai atras prin felul de a fi!
Sandra:Stai,stai,stai....nu mă placi de când mai cunoscut? Asta e imposibil?
Mark:La început a fost o mică simpatie dar acum mă îndrăgostesc de tine mai mult și mai mult în fiecare zi.
Sandra:Și acum ce?
Mark: Păi....
Doar că în secunda doi a intrat Gabriela că o scânteie și mă lua de mână tragunduma după ea.Sandra: De ce naiba mă tragi de mână
Gabriela:Ma contact Domnul X....hai să luăm pudrierele!
Sandra:Sa mișcat repere! Dar ne irosim timpul, știi că nu există super puteri?
Gabriela:Taci din gură și hai!Domnul X: Poftiți pudrierele ,tot ce trebuie să faceți este să spuneți e "transformare" glumesc, glumesc,asta doar in cazuri extreme dar așa apăsați pe butonul din dreapta.
Am apăsat amândouă și.... și.... chiar a mers.Eram îmbrăcată într-un costum de super erou și Gabriela tot.
Sandra:Dar nu avem puter....
Și o văd pe Gabriela zburând și ridicând obiecte în aer fără a le atinge. Eu nu-mi credeam ochilor. Mă pălmuiam peste față.
Și eu incerc și mi se primește. Mă teleportez dintr-o parte în alta. Și știu la ce se gândește Gabriela, chiar dacă n-ai nevoie de asta. Buburuza și doar buburuza. Domnul X ne-a pus într-o cameră că să ne testeze abilitățile. Eu nu știam exact ce să fac ,dar Gabriela, dar Gabriela, mamă, a sărit pe manechinele alea,zici că era o bombă care distruge tot. Sincer dacă aș alege dintre o bombă atomică sau Gabriela să mă bată aș alege bomba atomica. Testul l-am dat cu brio. El ne-a dat pudrierele și a zis că ne va anunța când e prima noastră misiune.
Am ajuns acasă și meam amintit de ce îmi spuse Mark, îl plac, dar nu vreau să fiu într-o relație,dar îl plac.
Când întru în Mark și Criss nu-s. Am întrebat menajera dacă știe ceva de ei. Ea a spus că ia plecați de urgență într-o călătorie de afaceri.
Sandra:Huuu....am scăpat!
Gabriela:De ce ai scăpat?
Sandra:Ahh, păi....de un cârcel, știi ce tare nu suport cârceii!
Gabriela:Cam da, dar când te apuca cârceii nu ești așa de liniștită!
Sandra: Păi na durut așa de tare. A fost doar un mic cârcel!
Gabriela: Când te apuca acești"cârceii" ești mai rea de cat mine când bat!
Sandra:Vezi că dacă mai pălăvrăgești mult iar mă apucă cârceii!
Gabriela:Ok ,mai bine tac.Era ora 00:24, mă tot gândeam la ce mi-a zis Mark. Mi-a venit un mesaj.
Era Mark.Mark: Sper că ești bine. Eu voi ajunge acasă mâine seară.
Sandra: Mda...zbor plăcut! Să ajungi acasă cu bine! Noapte bună!
Mark: Bine, mulțumesc!
M-am trezit a doua zi dimineață.Am luat-o pe Gabriela cu mine la mall
Gabriela: De ce așa dintr-o dată vrei la mall?
Sandra:Gabriela, fereștete, înainte să...
CITEȘTI
Dragostea Neînțeleasă
RomanceVezi cu cine se vor întâlni fetele din RedLips în USA. Unde va ajunge relația lor cu băieții.