Mulțumesc

11 1 0
                                    

Au iesit din mașină . În mână lor nu văzusem nimic. Eu mi-am luat haina și am ieșit prin spate.Gabriela rămăsese acolo. Telefonul îmi era descărcat iar portofelul îmi era acasă. Trebuia să ajung acasă cum va. Așa că am decis să iau o mașină de pe stradă. Sa oprit una. M-am urcat in ea. I-am spus unde sa ma ducă . Peste ceva timp am observat că nu ne îndreptăm deloc spre casă ci alt undeva. Era o casă sărăcăcioasă. Eu am vrut să plec dar tipul nu îmi dădea voie.
Sandra:Lasă-mă în pace, lasă-mă odată!!!
Tipul: Cum este să o am Pe celebra Sandra din RedLips la mine acasă.
Mi-am dat seama că este un fan psihopat. Ma luat și mA dus în casa sa. Mă legat cu frânghii de mâini și picioare.
Tipul: Să-ți fac masa iubito? Sau nu vrei? Ce zici poate să privim împreună un film romantic și să așteptăm seara.
Sandra : Lasă-mă și o să poți veni la orice concert pe gratis. O vei întîlni și pe Gabriela.
Tipul: Pentru ce mie dacă te pot avea pe tine doar pentru mine.
Am început a plânge. Mai târziu el sa dus pe undeva. Și-a lăsat telefonul lângă pat. M-am întins și l-am luat. Am sunat-o pe Gabriela și i-am spus tot. Am rugat o să sune la 112 și să mă salveze cineva. Gabriela le-a spus băieților. Cum ei aveau cunoștințe în poliție le va fi ușor. Au localizat telefonul și au pornit înspre mine. Între timp la psihopat acasă era o liniște până a venit el. Sa uitat așa ciudat la mine și salut lângă mine, se apropie încet,încet . Parcă vrea sa ma sărute. Dar se auzi un bocanit în ușă. Eu am vrut să strig ajutor dar mia legat gura cu o petică. Când a deschis ușa poliția la luat de mâini și la intrebat dacă știe ceva de mine începând să-l interogheze . Mark, Gabriela și Criss au început a mă cauta. Am incercat sa imi dau petica de pe gura dar nu reușisem. Am auzit niște pași înspre camera în care eram. Ușa se deschise și îl văd pe Mark. Mă dezleagă repede de frânghii și îmi dă petica. L-am îmbrățișat și început a plânge. În câteva secunde și leșinata eram. Nu-mi mai aminteam nimic.

05:29 AM
M-am sculat. Eram la spital Mark lângă mine mă ținea de mână Gabriela dormea în brațele lui Criss. Trebuia să-mi spună multumesc că n-am vomitat peste ei , parcă eram într-un film romantic, bleahh.
Mark ma văzut trează și ma sărutat pe frunte. Eu eram ceva gen 😐 și a chemat asistentele . A două zi a venit Mark să mă externeze din spital. Mă rugat să stau la el ca să fiu în siguranță.
Mark: Te rog, stai la mine acasă , acolo vei fi în siguranță. Vei avea sofer personal și pază . Gabriela este de acord cu asta. Te rog să accepți.
Sandra: Trebuie să mă mai gândesc. Dacă îmi dai un dormitor aparte, doar pentru mine , o cameră cu și doar pentru haine și nu mă săruti pe frunte voi accepta.
Mark: Nu-mi place ultima condiție, dar dacă vei fi în siguranță bine.
M-am dus acasă cu Gabriela să ne făceam bagajele. O mașină mare și luxoasă ne aștepta afară. Șoferii ne luaseră bagajele. Gabriela era în mașină ,mă aștepta. Dau să ies când primesc un telefon.
Sandra: Alo
X: Nu vei scăpa de mine!
Sandra: Cine ești ?
X: Vei afla incurand.
M-am speriat dar mi-am zis că e vreun fan nebun care îmi are numărul.
《Va continua 》

Dragostea Neînțeleasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum