Deschid un ochi apoi pe altul .Îmi bubuia capul. Văd doctori,o văd pe mama ,managerul. N-am mai rezista și am închis ochii.
Mă trezisem. Îl auzeam pe doctor.
Doctorul: Este bine.A stat în comă doar o săptămână, putea fi mult mai grav.
Sandra: Gabriela...unde...Gabriela.
Nu aveam puteri să mai spun un cuvânt. Doctorul mi-a spus ca ea era trează deja de ieri ,acum stă în alt salon.
Sandra: Dar eu...Ce...Am pățit?
Doctorul mi-a spus totul. Eram șocata . Nu îmi venea să cred . Îmi și imaginez ce scandaluri ar trebui să fie pe internet despre RedLips.
Sandra: Dar cu cine vorbeați?
Doctorul: Cu ibitul tau .
Sanda :Eu nu am iubit...Nu cumva este un idiot pe nume Mark? -_-
Doctorul: Aha...așa îl cheamă.
Ahh Nu am m-ai spus nimic. Doar oftam încet.
După ce ne-am întors acasă Gabriela tot mă ține în casă . Au venit și băieții. Neam pus la masă.
Mark: Sper că nu te-am supărat! Adică cine nu și-ar dori un iubit că mine.
Criss: Tot ce a vrut să spună e că îi pare rău.
Mark: Gabriela?
Gabriela: Mmm?
Mark : Multumesc că ai incatusat-o pe Sandra de masă.
Gabriela: Desigur pentru nimic.
În acel moment am izbucnit în nervi dar din nefericire pentru mine si fericire pentru Mark eram încătușată.
După o săptămână Gabriela la invitat pe Criss la o "cafea". Mă înțelegeți. E înnebunit după el. Eu nu am vrut să stau acasă așa că Gabriela la invitat și le Mark la o "cafea " cu noi. Deci...un fel de intalnire dublă. Gabriela se tot aranja da eu,da eu stăteam și mâncam castravete murat și priveam un film.
Gabriela: Ce faci? Nu te îmbraci? Hai sus,sus!!
Sandra: Nuuh, nuuu, nu vreau, știi ce interesant este filmul? Nu ai ideie!
Gabriela: Da,da, cum zici tu.
Era ora pentru a merge la "O cafea" cum îmi place să îi zic alături de Gabriela. Phoiii , da cât ma tras Gabriela , wahh da câți pontifi în cap mi-am luat că să mă scol, că sa da câte țipete, Nu stiu eu da femeia asta îi nebună, va zic eu. Asta inca nu e nimic, stați sa va spun de faza cu toporul, phuaiiii, da nu am timp , poate altă dată.
Eram in fața cafenelei. Ei ne așteptau. Ne-am dus acolo.Dupa un lung timp am decis să mergem la ei acasă . Era târziu așa că nu stiu cum am adormit la ei. Când mă trezesc dimineata ma văd în dormitorul lui Mark. El era treaz și se îmbracă că să se ducă la muncă. Deci totul era "normal" până acum. După m-am dus în bucătărie. O văd pe Gabriela. Era îmbrăcată în alte haine.
Sandra; De unde le ai?
Gabriela: Le-am adus eu, ți-am luat și ție.
Sandra:Deci știai că o să stăm aici ?
Gabriela: Eu am plănuit cu Criss.
Sandra: Îmi va părea rău pentru tigaia de lângă tine.
Gabriela: Si mie, ai un cap cam tare așa că ai putea să o strici.
Sandra: Ohhhhhh!
Băieții ne-au propus ca sa stăm toată ziua la ei pentru că seara au o surpriză pentru noi.
Sandra: Esti nebună dracu! Cum să accepți?
Gabriela: Te rooooooooooooooooooog!
Sandra: Doar dacă îmi dai rochia ta cea roșie cu buline negre!
Gabriela: Nu ai înnebunit, alt ceva, rochia aia e prea sfânta, nici eu nu o prea port . Ce zici de rochia ne-au cu imprimeu de floarea soarelui?
Sandra: Bine!
Am fost de acord cu asta. Am așteptat seara. Auzisem mașină. Au coborat încetul cu încetul din mașină. Ce cadou au pregătit pentru fete ?
CITEȘTI
Dragostea Neînțeleasă
RomanceVezi cu cine se vor întâlni fetele din RedLips în USA. Unde va ajunge relația lor cu băieții.