Reîntâlnirea

22 1 0
                                    

În fața ușii se află Cris. L-am lasat cu Gabriela singuri.Au vorbit cât au vorbit până la un moment dat când Cris se apropie încet de buzele ei și....apar eu 😅. Am apucat-o de mână și am dus-o în cameră .
Sandra: Ești nebună...de ce nu i-ai dat cu ceva în cap?!!
Gabriela: Păi..știi...Eu..Eu...
Sandra:Nu vrei sa spui că....Aaaaaa, chiar nu ești sănătoasă, cum să-ți placă de el?!!
Gabriela: Ahh...nici eu nu stiu!
Sandra: Dacă află managerul suntem moarte de-a binelea,repet moarte...poate așa vei înțelege.
Gabriela: Mda..ai dreptate,mai bine sa numi placă ,chiar dacă știe a juca fotbal!!
Sandra:Gabriela!!?
Gabriela: Ahh, bine,bine!
Suntem în drum spre aeroport. Ne vom îndrepta spre USA . Avem un mare concert acolo. Tipul care susține acest concert e un miliardar renumit.Are la vreo 60 de ani.
Eram in avion. Mă uit la Gabriela cum suferă, chiar dacă vrea să nu arate asta o simt .
Era ora 05:46 A.M când am ajuns iar acum suntem la hotel. Tot tipul miliardar ne-a oferit această cameră. Cică hotelul îi aparține. Ne-am pus pe somn. Nici dacă ne dădeai cu pietre în cap nu ne-am fi trezit.
Gabriela: Ahh...cât e ora? E 15:29 🤯....am întârziat la repetiție..Sandra scoala, acum!!!
Sandra: Clătite..cu...maioneza și..și ghimbir...😴
Gabriela: Nu vreau sa stiu ce gust ar avea asta, dar acum nu e important asta.....TREZEȘTETE ACUM!!!
Sandra: Ah..ce..ce...unde sunt??? De ce am cazut din pat? Ah, am visat cel mai tare vis din viața meaaaaa!! Și..și nu știu continuare !!
Gabriela: Dacă ăla e vis atunci imi pare rau pentru că ai trait în minciună😐.
Sandra:La ce te referi?
Am iesit din cameră de hotel , trebuia sa luam liftul . Pe hol i-am văzut pe..pe Mark și Cris. Am luat-o repede pe Gabriela de mână și am apucato la fugă. Am intrat pe prima usa care era deschisă. Era o cameră de două ori mai mare ca a noastră și avea poze cu Mark și Cris.
Sandra: Și acum ce ne facem?
Gabriela: Sa luam toate pozele lui.
Sandra: Se aud pași !
Gabriela: Stai,ce? Nu sunt machiată în întregime, ahhh nici măcar parfumata cu un parfum scump.
Sandra:Pe tine asta te doare..?!
Mark/Criss: Fetelor...!!?? Ce căutați aici?
Sandra:Păi vezi...eram pe hol...și..și mi-am uitat ceva în cameră și m-am rătăcit.
Criss: Nu mă refer în cameră noastra ci în America.
Gabriela: Ahh păi vezi tu,avem un concert de dat ..și..și
Sandra: Si noi acum vom pleca. Paa
Mark: Stati!
Am iesit din cameră în fugă spre lift.
Ajunseserăm la repetiții.
Managerul Lee: Unde naiba ați fost!?
Sandra : Story, sorry don't speak Romanian .
Managerul: Număr până la trei, dacă nu sunteți pe scenă vă...
Am fugit spre scenă. Repetițiile începuse. Tot frumos și bine . Managerul ne-a explicat că va veni miliardarul cu fii săi și că trebuie să ne purtam frumos.
Ajunseseră. Miliardarul arată tare înțepat cu o barbă albă la 4 ace.
Și lângă el se află 2 tipe înalți . Nu cumva....Criss și Mark ......?!!
《Va continua 》

Dragostea Neînțeleasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum