Üniversitenin ilk günüydü kampüsün dışında ağaçlıklarla kaplı bir bahçe gibi bir yerdeydik bahçenin kenarları ağaçlarla çevrili ve arkası demir çubuklarla sarılıydı gayet güzel bir bahçesi vardı öğrenciler orada toplanmıştı. Bir çok kişi heyecandan yerinde duramıyordu kimileri hemen arkadaş edinmiş sohbet ediyor kimileri iste tırnaklarını yiyor ya da ayaklarını oynatır kimileri sağa sola yürüyor bir telaş var fakat bazı kişiler gayet sakin soğukkanlı davranıyor... Lilly watson isimli beyaz saçlı keskin yüz hatlarına sahip 175 boylarında danimarkalı bir kız var fotoğrafa meraklı olan Lilly herkesin fotoğraflarını çekiyor onun heyecanı insanların hallerini çekme isteğinden kaynaklanıyordu herkes fotoğrafını çekiyor gülüyor ve eğleniyor bir sağa gidiyor bir sola çekebildiği kadar fotoğraf çekiyor...
Bir süre sonra insanlar bir ses ile sessizleşip sesi dinlemeye başladı ''Hepiniz hoşgeldiniz...Yeni gelenler için 3 ders üniversite tanıtımı ve soru cevap bölümü olacak hepinizi A block 1053.dersliğe bekliyoruz 1 saat sonra tanıtım ve soru cevap başlayacaktır iyi eğlenceler çocuklar...''
Bunu duyan kalabalık büyük bir coşkuyla dersliği bulmaya gitti fakat Lilly'nin karnı acıkmıştı öncelikle karnını doyurması ve çektiği fotoğraflara bakması gerekiyordu.
Dışarı çıktığında karşısına ilk gelen yer gotik mimarisi olan ilginç bir kafeydi ilginç yiyecekler olduğunu düşünüp bu kafeye girdi içeride garip bir müzik çalıyordu atmosferi ise pek bir şey hissettirmiyordu Lilly'e
Oturup garsonu bekledi.O sırada telefonu çaldı arayan Hamza namıdeğer Aslandı :D Lilly'nin onu böyle kaydetmesinin elbette bir sebebi vardı telefonu açan lilly ilk şu sözleri duydu ''Gotik mimarisini sevmediğini sanıyordum? '' bir kahkaha atıp dışarı bakmasını söyler ve telefonu kapatır. Arkasını dönen Lilly gülümseyerek el sallayan 1.90 boyunda uzun ve gür saçlı ve sakallı iri yapılı vursa tahtalı köye yollar diye muhabbetini yaptığımız biriydi ona Aslan demesinin bir sebebide buydu elbette Lilly şahsen onu vikinglere benzetiyordu çünkü yaşadığı bölge eski vikinglerin bölgesi ve hala vikinglerin yaşam alanı olduğu düşünülen danimarkaydı
Hamzayı içeri çağıran Lilly şaşkınlıkla ''Beni nasıl buldun seni hiç farketmedim bile ?'' diye sorar Hamza sadece hafifçe gülümseyip ''Ee söylesene ne yiyoruz bu şatoda'' diyip tekrardan gülümser her ne kadar korkutucu bir görüntüsü olsa da elbette gayet iyi bir insan kibir ve egodan uzak anlayışlı ve güzel düşünceli biriydi Hamza dosta güven düşmana korku veren biriydi.
Lilly ''Mmmm...Şey yiyebiliriz aslında GoBur diye bir şey var nedir bu acaba Bakar mısınız ? '' diye soranın lilly GoBur'un aslında mekana özel burger olduğunu öğrenince Hamza ile beraber GoBur yeme kararı alırlar o sırada Lilly Hamzaya fotoğraflarını göstermek için yanına çağırır ve başlarlar çektiği fotoğrafları göstermeye tek tek bakıp gülüp eğlenirken bir fotoğrafın arka planında Hamza bir şey farkeder kalabalık grubun arkasında ağaçlıkların orada birini farketti Lilly'e gösterince Lilly şaşkınlıktan donup kalmıştı ağaçlıkların orada birinin eli parıldıyordu ve parlayan eline bakıyordu ışık olmasına rağmen suratı pek belli değildi. Onlar için bu çok garipti ışık var fakat suratı parlamıyor ya da suratında ışık yok Hamza Lilly'e ''Bu kişiyi tanıyor musun kim ? ''diye sordu kalın ses tonuyla Lilly şaşkın bir tavırla ''Tanımıyorum...(Kekeleyerek)sadece etrafın fotoğrafını çekiyordum'' dedi Lilly maalesef hassas bir vikingliydi gerçi eski vikinglerden kim kaldı. Hamza yemekten sonra çocuğu aramaya gitmeliyiz diye Lilly'i uyardı Lilly kafasını sallayarak onayladı bembeyaz olmuştu şaşkınlıktan...
Yemeği yedikten sonra binaya doğru yola koyuldular Lilly dekana gösterip yardım almalarını önerdi Hamza için bu fikir çok yanlıştı çok tehlikeli riskli bir olaydı yalanlanabilirlerdi iftira atılabilirdi vb durumlar Hamza onun yerine internet sitesinden bu yıl okula katılan öğrencilerin bilgilerini öğrenmeyi düşündü her yıl okula kayıt yapan ve mezun olanları bilgileri internet sitesinde durmaktaydı Lilly'nin kafasına yattı ve ilk işleri üniversiteye her yıl 1000 kişi alındığı için kısa süreceğini düşündüler öğretmenleriyle konuşup bilgisayar odasının yerini öğrenip gittiler yapılacak tanıtıma yaklaşık 30 dakika kalmıştı ve Lilly soru cevaba katılmayı çok istediği için Hamzaya sürekli tanıtımdan sonra yapalım daha sonra yapalım demesine rağmen yine de Hamza kararlı adımlarla ilerliyordu merak içindeydi kim bu kim bu diye içinden sayıklıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Pençesi
ParanormalBaş karakterimiz Aiden'ın gizem dolu hayatını kurcalayacağız Konumuz farklı bir dünyaya giriş yapıp kimilerin sağ kaldığı kimilerin yaşamını yitirdiği gizem dolu paranormal korku ve gerilim dolu bir hikaye (KÜFÜR İÇERMEKTEDİR)