(10)

928 63 2
                                    

liza's p.o.v

დილით როდესაც გავიღვიძე , გონებაში ამომიტივტივდა გუშინდელი ღამე , ვიგრძენი როგორ წამომივიდა ცრემლები ,და როგორ დამისველეს სახე...

ვცდილობ მასზე არ ვიფიქრო მაგრამ არ გამომდის , ვფიქრობ რატომ გააკეთა ეს ყვრლაფერი ? მან ხომ მითხრა რომ ვუყვარვარ ? და ჩემთან ბედნიერია ? იმდენი კითხვა მაქვს , მაგრამ არცერთზე არ მაქვს პასუხი , ეს მაცოფებს და მაგიჟებს ...

ოთახს თვალი მოვალე , როგორც ჩანს ზეინი გასულა , მეც ერთი ამოვიოხრე და აბაზანაში შევედი როდესაც გულის რევის შეგრძნება დამეუფლა, მაგრამ გავატარე და სააბაზონდან გამოვედი ...

ტანსაცმელი ჩავიცვი შავი მაისური და თეთრი შორტი მერე კი დაბლა ჩავედი , ზეინი და ლიამი დაბლა იჯდნენ და რაღაცას ბჭობდნენ, როდესაც დამინახეს ლაპარაკი შეწყვიტეს ...

-ლიზაზუ როგორ ხარ ? ( მკითხა ლიამა და გამიღიმა )
-კარგად დათუჩა შენ ? ( მკრთალად გავუღიმე )
-მეც კარგად , რაშვები ?
-რავი აბა სახლში ვზივარ , შენ ?
დარწმუნებული ვარ ლიამა იცის მაგრამ ,არ უნდა რომ მანახოს რომ წუხს ეს მიყვარს მაში ყოველთვის პოზიტიურია ...
-ხომ ხედავ ? ( ხელი ზეინისკენ გაიშვირა რომელიც დაბღვერილი სახით იჯდა )
-ხო , ალბათ ჩემს გამოა ესე .
-არა ლიზა , შენს გამო კი არ ვარ ესე იმ სირის გამო ვარ !( ჩაერთო ზეინი )
-ზეინი დამშვიდდი ! ( აწყნარებდა ლიამი )

ფეხზე წამოვდექი და ზეინს მივუჯექი გვერდით ჩემთვის ის ყველაფერია და არ მინდა ისიც დავკარგო , როგორც ჰარი დავკარგე , გამორიცხულია მას არ შევურიგდები , რაც არ უნდა მოხდეს ჩემს თავში დარწმუნებული ვარ , და ვიცი ამას ავასრულებ .

-ზეინ !
-ხო !
-არ მინდა შენც დაგკარგო ! ( ვუთხარი და ვუგრძენი როგორ წამომივიდა ცრემლები)
-მომისმინე , არ დამკარგავ გესმის , შენ ჩემთვის ყველაფერი ხარ , ამიტომ
სულ შენთან ვიქნები გესმის?
-მხოლოდ თავი დავუქნიე ( რადგან ცრემლები ხელს მიშლიდნენ ლაპარაკში )
-აღარასდროს იტირო ! ხომ იცი არ მიყვარს როცა ტირი ! მითუმეტეს როდესაც ეს ტირილი უსაფუძვლოა !( ცრემლები მომაშორა , და გულში ჩამიკრა )

Deal✅Where stories live. Discover now