(16)

835 58 5
                                    

თვალებს ვახელ და , ოთახს თვალს ვავლებ , ყველაფრის დათვარიელებას ვიწყებ და ვხვდები რომ ეს ჩემი ოთახი არ არის . პანიკა მიტევს , და არ ვიცი რა გავაკეთო . ან საერთოდ ვის ოთახში ვარ . ამ ფიქრებს ვასრულებ თუ არა მაშინვე კარები იღება და იქიდან ნაცნობი სილუეტი შემოდის გონებას ვძაბავ რომ გავიხსენო მისი სახელი და ბოლოს , ვიხსენებ ეს ხომ სებასტიანია !
- ჰეი !
- აქ რა მინდა ?
- მდელოზე გიპოვე იქ გეძინა ,
- ამ , შეგიძლია ზეინს დაურეკო რომ მოვიდეს ?
- რატომ ჩემთან არ მოგწონს ?
-  კი მაგრამ  იცი მასთან მინდა !
- არა პატარავ ჯერ არა !
პატარა რომ დამიძახა გულში  ჰარი გამახსენდა მხოლოდ ის მეძახსა ასე .
- რას ნიშნავს ჯერ არა ?
- კარგიი მოდი მოგიყვები და შენ მომისმინე კარგი ?
- კარგი !
- ესეიგი , მე ჰარის მეგობარი ვარ სებასტიან მაიკლი , როდესაც ჰარიმ გვიამბო შენზე ეს იყო 2-3 წლის უკან , მან შენი ფოტოც განახა , მაშინვე მომეწონე და მაგ წამიდან  გადავწყვიტე რომ  ჩემი უნდა გამხდარიყავი , ამისთვის წლები დამჭირდა ალბათ ხვდები . ამიტომაც ეხლა გადავწყვიტე ჰარისთვის შენი თავის წართმევა , მე ჩავუყარე ჰარის ნარკოტიკი სასმელში , მე მინდოდა რომ დაშორებოდით ერთმანეთს , მართალია ბავშვი მე არ მომიკლავს მაგრამ ... შენ და ჰარი დაგაშორეთ ახლა კი დროა დიდი ხნის საქმე დავასრულო ...

მის სიტყვებს რომ  ვისმენდი შოკში ვიყავი , არც კი ვიცოდი უნდა დამეჯერებინა მისთვის თუ არა , უცბად სავარძლიდან წამოდგა და ჩემსკენ დაიწყო სვლა ... არ ვიცი შიშმა ამიტანა თუ რამ მაგრამ ფეხები ძლიერად შევატყუპე და საწოლზე მოვიკუნტე . უცბად მიტრიალდა და ითახიდან გავიდა ვერ მივხვდი მის ასეთ საქციელს , ამიტომ გაკვირვებული ვიყავი , მალე კი ოთახში დაბრუნდა . ისევ ორმაგად დაიწყო ძგერა ჩემა გულმა  , მომიახლოვდა და ყურში ჩამჩურჩულა ისე რომ ძლივს გავიგე :
- დღეს ჩემი გახდები . ამით კი სტაილს დიდი ზიანს მივაყენებ .
- რატომ ?
- არ ვიცი , უბრალოდ პირობას ვასრულებ რაც დიდი ხნის წინ დავდე .
- არ გთხოვ !

Deal✅Where stories live. Discover now