აი უკვე საქართველოში ვართ , ვეშვებით უკვე , ბორდგამცილებელმა გამოაცხადა რომ ღვედები შეგვეკრა , ახლა კი დავეშვით , თვითმფრინავიდა ჩამოვედით , აეროპორტიდანაც გამოვედით , ნესტიანი ჰერია , ღრმად ვისუნთქავ ამ ჰაერს და წინ ვიწყებთ სვლას , ვცდილობ თითოეული კუთხე შევისწავლო და არ დამავიწყდეს .
ტაქსი გავაჩერეთ და ჰარიმ გაურკვეველ ენაზე მისამართი უთხრა .
- რა უთხარი ?
- მისამართი
- საიდან იცი აქაური ენა ?
- ვისწავლე რაღაცები .
- აჰამ.
ჰარის შესაძლებლობებით გაოცებული ვიყავი . ვამაყობდი მისით , რომ ასეთი ქმარი მყავს .დიდი ხნის მგზავრობის შემდეგ , ძლივს მოვაღწიეღ , ამ სასტუმრომდე .
ჰარიმ ნომერი აიღო ზსა იქ ავედით , მე პირდაპირ ლოგინზე დავეგდე .ჰარი ჩემთან მოვიდა , გვერდით მომიწვა , მაგრამ მალევე გადმობრუნდა და ჩემს ტუჩებს დააცხრა , მეც ავჰყევი , ჰარიმ
ხელი საცვლებისკენ გააპარა , მე ვეცადე დამეჭირა მაგრამ ვერ მოვასწარი , ჩემს საცვლებში ჩაძვრა და ორი თითით შემოვიდა მის პირში ამოვიკვნესე , მას კი ჩაეღიმა .რაც კი მეცვა მალევე ხამხადა მხოლოდ ბიუსჰაიტერის და ტრუსის ამარა დამტოვა , თვითონაც გაიხადა მანაც ტრუსი დატოვა მხოლოდ , ჩემსკენ დაიხარა და სველი კოცნების დატოვება დაიწყო , ჯერ მხარზე , მერე ლავიწზე , მკერდზე ,მუცელზე , მენჯზე , ბარძაღზე .
სადაც შეეძლო ყველგან მკოცნიდა . ისებ მაღა დაბრუნდა , ბიუსჰაიტერი გამაძრო , მას ტრუსიც მიაჰყოლა , თვითონაც გაიხადა, პრეზერვარივი მოირგო და მიყურებდა , თან ტუჩს ჰკბენდა .
მაწვალებდა , უფრო აღმაგზნებდა მისინსაქციელი , თავის პენის ჩემს
საშოზე წრიულად ატარებდა რასაც ჩემი კვნესა მოჰყვა , ბოლოს უკვრ აღარ შემეძლო ამდენის მოთმენა .-ჰარიიი !
მანაც ამ ერთი დაკივლებით მიხვდა რომ უკვე ძალიან ვწვალობდი , არა მარტო მე თვითონაც ესე იყო . გაუფრთხილებლად და მოულოდნელად შემოვიდა ჩემში , წანოვიკივლე , თავიდან მეტკინა რადგან დიდი ხანი არ გვქონია სექსი ხ მერე ეს ტკივილი სიამოვნებაში გადაიზარდა , რასაც ჩემი კვნესა მოჰყვა .