12. Rész _,, Ember Akarok Lenni,,

155 9 3
                                    

  Sok fárasztó nap után ismét eljött a hétvége és a pihenés. Nines aludt a kanapén Gavin pedig az ágyban mint a bunda.
  Szokás szerint Nines előbb kelt fel, megigazította a pokrócot a heverőn, kisétált a szobából, onnan a fürdőbe. Megállt a tükör szekrény előtt, kinyitotta, előhúzott egy kis tasakot, ami a kórházi infúzióra hasonlított. Levette az inget, az alsó feketét pedig szétgombolta,izmos hasa kilátszott. Elragadó volt és vonzó, ahogy mutatott.
A hasán van a szivattyúzó, ami pumpálja a kék vért a testében, azt leellenőrizte, minden rendben van-e vele, aztán fogott egy tű féleséget, a tasak csapjára helyezett egy katéter szerű csövet, végére a tűt, és mint ahogy az embereknek is, a csuklójába szúrta az ,,érrendszerébe. ,,
Ekkor nyílik a fürdőajtó, Nines megtorpant és zavarba jött, amikor Gavin belépett. :
-Öh!!! Most kérlek hagyj picit magamra!! - tessékelte ki Reed-et a fürdőből. Gavin nem értette mi történik, mit csinál, de tartotta magát ahhoz, amit Nines kért. Amikor kész lett, Nines kilépett az ajtón elpirult ledjével. :
-Mondd, minden rendben? - kérdezte Gavin aggodalmasan.
- Ne aggódj! Nem történt semmi. Csak kicseréltem a kék vért a szervezetemben... Ezt szívesebben csinálom egyedül, bocsi.... - hajtotta le a fejét zavarában 900. - Ezért zavartalak ki... Ne haragudj! - kért elnézést Gavintől.
-Áh semmi. Dehogy. Én kérek bocsánatot, hogy így rád nyitottam.-jött zavarba Gavin is. Nines szép lassan kezdett felengedni majd felemelte a fejét és Reedre nézett mosolyra fakadva hirtelen. Reed ezután bement, megmosni az arcát, aztán mikor kiment a konyhába, Ninest kereste. Mikor aztán megtalálta, odament hozzá, mert szerette volna neki elmondani, amit arra a napra tervezett csinálni.:
-Figyusz! Arra gondoltam csinálhatnánk ma valamit. Eltölthetnénk ezt a napot klassz dolgokkal. Mit szólsz hozzá? - Nines szemei felcsillantak. Amikor ezelőtt mindenből kivonta őt, most vele szeretne programokat csinálni. Nagyon megtetszett neki az ötlet. :
-Nagyon szívesen eltöltöm veled ezt a napot. - válaszolt határozottan az android boldog hangon.
-Ennek nagyon örülök. Mit csináljunk? - kérdezte Reed - Mihez lenne kedved?
-Fogalmam sincs.... Nem tudom.... Bocsi.
- Oh tényleg. Nem tudod magadban eldönteni még, hogy mi az ami fepdobna igazán, igaz?
-Nem hiszem... - mondta közömbösen az android.
-Akkor mit szólnál ahhoz, ha ma elmennénk este megnézni egy jó filmet?
- Benne vagyok. - válaszolt Nines határozottan.
- De előtte még délután elmehetnénk valahova. Mit gondolsz?
- Nekem teljesen jó Gavin. Csak hát hova?
- Majd út közben talán eszünkbe jut. - mosolyodott el a detektív, amire Nines szája is szélesre húzódott.- Addig menjünk, vásároljunk be az ebédhez! - ajánlotta fel Gavin, és fogott egy szatyrot.
-Persze. Rendben. Öltözz fel, aztán kikulcsolom az ajtót, meg reggelizz meg! -
Kérte meg Nines Reed-et.
A reggeli után elgyalogoltak egy plázába, megvettek mindent, mire szükség volt, de most nem úgy, mint előtte volt. Gavin kedves volt, de nem akarta, hogy bárki is lássa azt, hogy ő és Nines közt viszony van, így hát úgy viselkedett, mintha Nines neki egy,, androidbarát,, volna. Az androidnak viszont nem nagyon tetszett ez a dolog, hogy az emberek előtt nem vállalja fel, csak mert android, meg férfi. Semmit sem szólt, csak segített pakolni Gavinnek. Reed fején még épületen belül is csuklya volt a fején, amit az android nem igazán értett. :
-Gavin. Idebent nincs szükség csuklyára. - szólt oda halkan Gavinnek.
-Nem számít. Úgyis mindjárt megyünk ki. - válaszolt Gavin és bepakolt a szatyrokba, majd kifizetett mindent a kartyájával és indultak is kifelé az épületből. Egyik szatyor Gavinnél, másik pedig Nines kezében lógott, hazaballagtak velük, odabent pedig lepakolták az asztalra, s ami az ebédhez kellett, azokat előhagyták. Gavin bement a hálószobájába a telefont nyomkodni, addig Nines az ebédet kezdte készíteni, és most volt igazán olyan helyzetben, amit ezelőtt nem tapasztalt. Eddig azért főzött, mert ez volt a dolga, de most azért főz, mert ezt szeretné, és azt, hogy Gavin örüljön.
Spagettit készített ebédre, ami nagyon izletesnek bizonyult, mert a csodás illata betöltötte a teret. Egyik percben Gavin elhagyta a szobát, a tévében pedig zenés klippek szóltak, és odament Nines közelébe, nézte mit csinál. Amikor Nines észrevette, kissé megijedt.:
-Belekóstolhatok egy picit? - kérdezte Gavin, mint egy türelmetlen kisfiú. Nines elmosolyodott és odatartotta a szája elé a fakanalat. Gavin belekóstolt és el volt ámulva. Eddig is ilyen jókat csinált Nines, de most vette észre igazán, hogy mellette neki van a legnagyobb szerencséje.
Amikor elkészült a tészta és a szósz, Gavin derekánál ragadta az androidot, és hála jeléül erősen megcsókolta. 900 lehunyta mindkét szemét, közben hallgatta a zenét a tévéből, ráhajtotta Gavin vállára a fejét, kezeit pedig a hátára támasztotta. Gavin is azt tette, amit Nines, belebujt az android nyakába és erős lélegzete melegítette 900-as nyakát. Gavin ekkor elengedte Nines derekát, kézen fogta és a szobába sétáltak mind a ketten.a detektív rásétált a szőnyegre, kezében fogva Nines kezét, majd újra összeölelkeztek, ahogy az előbb. Egy lassú zene szólt éppen, amit egy fiatal énekesnő énekelt egy ferfival. Nagyon elragadó hangjuk volt és tiszta. Reed elkezdett lépkedni a zenére és irányítani Nines-t a derekán fogva. 900 elbújt Reed vállában, elmerült a zenében, a zongoraszó könnyeket csalt a szemébe, amit a detektív egyáltalán nem vett észre, mert ő is el volt bújva Nines vállában. Az android fejében ismét kavarogtak azok a gondolatok, amiket oly nehéz volt elmondania, amiket félt megtenni vele magától. Azt kívánta, bárcsak ő is ember lehetne, hogy ezeket ő maga is meg tudja tenni Gavinnel, amiket ő is vele.
,, ember akarok lenni,,
Ezután az összebújós lassúzás után, összetették a kezüket, Nines-é rögtön fehérré változott, arcuk egymás füle mellett volt, a másik kezükkel átkarolva egymást lassúztak tovább.

(Én a Billie Eilish_Lovely című számra képzeltem el, ahogy táncolnak, mert imádom azt a számot. 🙂)

Amikor a zene már a vége felé járt, Gavin gyengéden megcsókolta Nines-t és a derekán feljebb csúsztatta a kezét az arcára. A tévé aztán átváltott egy másik zenére, abbahagyták a táncot és leültek összebújva még nézni egy kicsit a zene csatornát.
Az idő mikor már dél körül járt, elmentek ebédelni és ezt Nines sem hagyta ki.
Mind a ketten jól lakottan mentek sziesztázni, a tévében szólt zenéket pedig hallgatták az ágyban fekve. Pihengettek egymás mellett semmit sem szólva a másikhoz, Gavin ekkor fogta a kezét és közelebb léptette Nines kezéhez, megragadta óvatosan, maga felé húzta az androidot. 900 ment a keze után, s Nines felül kerekedett. 900 nagyon zavarba jött, négykézláb állt Gavin felett az ágyon. Reed felült, közel hajolt hozzá, átkarolta a derekát, a tenyere pedig Nines csípőjéhez volt tapasztva, aztán szép lassacskán egyre lejjebb és lejjebb csúsztatta. Gavin ekkor megszolalt nagyon halkan :
- Mi lenne, ha most te csinálnál valamit? - mosolygott pajzán tekintettel. Az android kissé megijedt, hisz maga sem tudta, mit tegyen, nem merte megtenni. Csak nézett maga elé, lehajtotta fejét és félretekintett. Gavin aggodalmasan nézte Nines-t :
-Jaj kérlek ne haragudj! Nem akarlak kényszeríteni semmire. Bocsáss meg! - könyörgött a bocsánatért a detektív. A gond az volt, hogy Nines mindenképp akarta, csak nem mert csinálni semmi ilyet, plusz nem is tudta, mit kell tennie az ilyen helyzetekben. Valahogy úgy érezte, hogy erre csak is az emberek képesek, az androidok azt sem tudják mi ez az egész. Gavin leszállt az ágyról, belenyúlt a kabátja zsebébe kivenni egy szál cigarettát, majd az erkélyre vonult elszívni. Az android csak térdelt az ágyon néma csendben bámulva szerelmét és lehorgasztotta a fejét. Félt attól, hogy most Gavin azt hiheti, hogy nem is akarja igazán őt, holott ez korántsem igaz. Szereti Gavint és kívánja is, csak nem tudja mit tegyen, ennyi az egész. Felkelt az ágyból, kisétált ő is az erkélyre.
Lassú léptekkel közelítette meg Gavint, ki háttal állva tőle szívta a cigarettát. Nines aggályosan nézett felé. Szerette volna megmagyarázni azt, ami történt, de nem tudta.:
-Gavin én.... Ez nem azt jelenti, amit hiszel....
- Jaj dehogy. Olyanra akartalak utasítani, amit nem akartál volna. Ne haragudj!
-De.... - szólt közbe az android.
-Sajnálom Nines. Többet nem fordul elő. - kért bocsánatot Gavin.
-De.... Én.... - kezdett bele újra az android, viszont nem bírta végig mondani, hogy ő akarta volna, csak nem tudta mit tegyen hirtelen. Gavin meg csak azt hitte, hogy Nines azt akarja mondani, hogy semmi gond, nem az ő hibája meg ilyenek...
Elnyomta a cigit, és bement a szobába vissza az ágyra dobva magát. Az android kiment a szobából, mert szüksége volt egy picit az egyedüllétre. A fürdőt találta az egyetlen helynek, ahol egy picit elgondolkodhatott magában. Leült a kád szélére, összefonta a karjait és csak ak ült némán.:
,,bárcsak ember lehetnék! Szeretnék olyan lenni, mint egy ember. Tudni akarom, milyen emberként élni,,
Ekkor felállt és a tükörbe nézett. Dühében megragadta a körömvágó ollót és letépte a ledet a halántékáról határozott mozdulatokkal. A led fénye kialudt a tenyerében, majd a szemetesbe dobta. Ettől a cselekedettől megkönnyebbült, lenyugodott és újra megjelent Gavinnél a szobában, aki a telefonján böngészett.:
- Minden rendben? - kérdezte Reed. Nines bólintott egyet és leült az ágyra Gavin mellé.- Ha nem gond, ledőlök egy picit. - Reed letette a telefont az ágy melletti kis polcra, betakarta magát egy pokrócba, és kényelmesen elfeküdt. Nines mosolyogva tekintett rá, majd ő is hátradőlt és behunyta a szemeit.
Hirtelen egy szép kertben találja magát, mint aki álmodna. Egy sötét bőrű hölgy beszélt hozzá :
-Ha nem akarod, hogy kikapcsoljalak, akkor ne is fáradj azon, hogy emberré változtasd magad! - beszélt hozzá szigorúan. - Ne okozz csalódást te is! Te sokkal többre vagy képes, mint a 800-as modell. Bár a led már nem kerülhet vissza, de a memóriád még visszaállítható. Még egyszer csalódnom kell benned, azonnal visszakerülsz a Cyberlife -hoz Connorral együtt, és kénytelen leszek mindkettőtök memóriáját alaphelyzetbe állítani. Mindent el fogtok felejteni, ami előtte volt. Újjá fogtok születni mind a ketten.
-Ezt nem teheted... Amanda! Nem teheted! - ezek után már hiába szólt hozzá, Amanda eltűnt, Nines ekkor kinyitotta mind a két szemét és ismét Gavin mellett találta magát az ágyban.
   Elfordult oldalra és a könyökébe temette az arcát.



(Ezt a vércsere dolgot magam találtam ki.)

 Viharos Kapcsolat _Detroit become human fanfiction (befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang