☁1☁

95 4 2
                                    

„Casey, pohni zachvíli nám letí letadlo.“

„Vždyť už jdu,“ zavolala jsem nazpátek. Popadla jsem svůj, podle mojí sestry na dva týdny až moc malý kufr a vyjeli jsme na letiště. Vůbec se mi nikam nechce, ale nechci sestře kazit narozeninový dárek.

„Já se tak těším,“ zvolala nadšeně Lily, „pořád nemůžu uvěřit, že je uvidím. Po třech letech. To je šílený.“

„Šílený je možná tak to, že jsi mě donutila jet s tebou,“ řekla jsem s velkou dávkou ironií v hlase, ale moje sestra si toho asi nevšimla.

„Ale víš, že by mě mamka nenechala jet samotnou,“ naoko se urazila.

„Však já vím,“ posadila jsem se na svoje sedadlo v ledadle. Sedím u okýnka, to byla moje jediná podmínka. Že v letadle musím tam i zpátky sedět u okýnka.

„A víš aspoň, jak vypadají?“ posadila se vedle mě Lily.

„Ne,“ odpověděla jsem, „neposlouchám je a vůbec se mi nelíbí, že se chovají jak namyšlený hvězdičky.“

„To není pravda. To odvoláš!“ výhružně se na mě podívala.

„Ani mě nehne. To by mě museli přesvědčit o opaku,“ zopakuji to tento den už poněkolikáté.

„To tě přesvědčí a teď tě proškolíme,“ řekla záludně.

„Začínám se bát,“ protočila jsem oči.

„Tak začneme,“ vytáhla z jejího batohu nějaké fotky s nima, jejich knížku, další jejich knížku plnou fotek a její sbírku fotek, vstupenek a papírů. Docela se divím, jak se jí to tam všechno vlezlo.
„Takže toto je Martinus,“ ukázala na jejího miláčka. Ne nejsem MMer, ale pamatuji, jak o něm pořád básní, jak je úžasný a tak.
„Toto je Marcus,“ ukázala na druhého blonďáka s culíčkem. Už mě to nebaví, ale jak znám sestru, tak jsme teprve na začátku, „a toto je jeich mladší sestra Emma,“ ukázala na menší brunetku.
A takto mě učila jejich jména. Taky mě zkoušela z toho jak vypadají celý let, ale já ji poslouchala pouze na půl ucha.
Po přistání jsme si vyzvedli kufry a nasedli do auta, které nás zavezlo do campu, kde bude bydlet následující měsíc.
Po příjezdu nás poslali za nějakou paní, která si nás zapíše nebo tak něco.

„Jméno?“ zeptala se nás anglicky.

„Casey a Lily Alonsovi,“ odpověděla jsem.

„Tak kde vás mám,“ sklonila hlavu ke svým deskám, „aa tady. Takže Lily chatka číslo 4 a Casey poslední chatka před vedoucíma. Tedy chatka číslo 8,“ oznámila nám a věnovala se dalším holkám, spíš fanynkám.
Vzala jsem si svůj kufr a s Lily se vydala směr chatky.

„Tak ahoj Lily a občas se mi hlas, ať vím, že žiješ,“ řekla jsem, když jsme došli před její chatku.

„Neboj,“ zasmála se, „a ty se zase hlavně neztrapni před holkama a před klukama. Přece jen máte chatku vedle,“ se smíchem mě objala a otevřela dveře chatky. Chtěla jsem něco namítnou, ale ona už vešla do chatky. Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a vydala se k mojí chatce.
Vešla jsem dovnitř a položila si kufr na jedinou volnou postel, která tady byla. Chtěla jsem si sednout, když v tom se ke mně přiřítili holky, se kterýma budu měsíc bydlet.

„Ahoj, já jsem Jennie,“ představila se mi menší brunetka, „toto je Diana,“ ukázala na větší blondýnku.

„Ahoj, já jsem Eleanor, ale říkej mi El, líbí se mi to víc než Eleanor,“ představila se zrzka.

„Ahoj holky, já jsem Casey. Jen taková otázka. Jste MMerky?“ zeptala jsem se.

„Já jo, ale nevím, jak ostatní,“ odpoví mi Diana.

„Já jsem,“ vykřikla El s Jennie zároveň.

„Já nejsem,“ řeknu potichu, tak aby mě holky neslyšeli, ale bohužel mé přání nebylo vyslyšeno.

„Tak proč jsi tady?“ zeptala se El. Myslím, že s tou si tu budu rozumět nejvíc.

„No já jsem tu se sestrou. Víte my nejsme z Norska. Jsme z Česka a mamka by sem sestru samotnou nepustila. Chápete ne," vysvětlím jim.

„Jo chápeme,“ řekne za všechny Jennie.

„Ale neodsuzujte mě za to prosím. Chápu, že vám asi není příjemné, že nejsem fanoušek, ale nejsem hater, i když je vážně nesnáším. Prosím, neodsuzujte mě za to,“ poprosím je, ale to už se ocitám v hromadném objetí.

„Neboj, nebudeme. Ale i tak doufám, že budeme všechny kamarádky a utvoříme tu super partu,“ ozve se do ticha Diana.

„Jasně,“ zasměju se. Odtáhnu se a dám ruku na střed. Holky mě s nechápavým výrazem ve tváři napodobí. „Na naši partu a přátelství,“ řeknu.

„Na naši partu a přátelství,“ zakřičíme všechny společně.

Takže, milá Aďo, vše nejlepší k narozeninám. Nemám pro tebe dárek, tak aspoň toto AdaGalfyova__
Jinak všem vám přeji hodně štěstí ve škole a hladký rozjezd :) <3
A happy International MMers day.
To je šílený, jak to letí ;) :))

Camp [Marcus&Martinus CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat