👯‍♀️Үнэнч🐇Хайр👯‍♂️[BTS- Jungkook]

3.2K 85 4
                                    

?- Хараал ид! Үнэнч Хайр гэж байдаггүй юм. Чи одоо болтол ойлгоогүй юмуу!!!

?- Чи яагаад байгаан бэ? Миний чамайг хайрлах хайр үнэн шдээ.

?- Зүгээр л арилж үз!

+Энэ дэлхийн цорын ганц од нь ЧИ гэдгээ
мэдэх үү? Пак Юнми•○•+

Би: Намайг Пак Юнми гэдэг шүү сайн санаж авцгаа.
-
- Үсээ хоёр боосон бүлтгэр том алаг нүдтэй сайхан охин чинь би шүү дээ. Аргагүй л сайхан төрсөн лдөө. Би яагаад ч юм өөрийгөө магтах өвчтэй. Яахавдээ хүмүүс намайг магтахгүй юм чинь би өөрийгөө тайвшруулах гэж ингэж магтдаг төдий л юм. Заза буцаад бодит байдалдаа орцгооё. Намайг Пак Юнми гэдэг би Сөүлийн их сургуулийн 1-р курс, амьдрал минь одоо л гэрэлтэж байна даа.

Би: Танилцах үдэшлэг үнэхээр сайхан болж байна шүү тэ Хару?

Хару: Харин тиймээ

- Хару бол багаас минь найзалсан найз минь юм. Бид бие биенээсээ юу ч нуудаггүй. Юу ч болсон хэлэх болно. 😚

Хару: Чи зорилгоо мартаагүй биздээ.

Би: Юу гэж дээ. Бид хоёрын зорилго бол....Дэлхийн бүх сайхан залуусыг агнах болно...мартаагүй л байгаа биздээ.

Хару: Мммм миний муу найз

Би: Ххэ за залуусаа урдах хундагнуудаа барьцгаагаарай. Танилцах үдэшлэгээр зүгээр сууна гэж байхгүй шүү.

- Энэ бол менежментийн ангийн хүүхдүүд...хүүхдүүд ч гэждээ бүгд л том болсон охид залуус...манай анги хамгийн цөөхөн хүүхэдтэй анги ичмээр ч гэсэн бид тавуулахнаа. Гурав нь эрэгтэй хоёр нь Хару бид хоёр гэж байгаа. Гэхдээ зүгээрээ гарын таван хуруу шиг бид нэг анги байж чаднаа. Нээрээ ангийнхаа хүүхдүүдийг танилцуулахаа мартсан байна баруун талаас Ким Хён, Пак Мину, Ким Гону гэдэг. Мину, Гону хоёр бол ихрүүд юм. Хён бол айлын эрх жаал ганц хүүхэд нь болоод ч тэрүү эцэг эх нь эрхлүүлэх дуртай гэсэн.

Би: Төлөө залуусаа

Хён: Төлөө нохойн толгой гурав харагдтал ууна шүү.

Хару: Харуулж чадах ч юм шиг хха 😂

Хён: Өнөөдөр жинхнээсээ үзүүлээд өгье лдөө.

Гону: Хөөё бизнесийн ангийн залуус орж ирж байна.

Мину: Эд нар нээх сүртэй сүүлд ирж гэнэ. Төгсөх анги юм байж ямар ч соёл байхгүй. Шинэ оюутнуудаа хүндлэх хэрэгтэй биздээ.

Би: Бизнесийн анги гэнээ. Паххх клипээ клип тэр охидууд нь үхлээ үхлээ.

Хён: Хамгийн урд явж байгааг нь таних юм байна.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

√•©?®!?~One Shots~?!©?®•√Where stories live. Discover now