Би: Хараал идсэн тэр хайрыг чи л эхлүүлсэн гөлөг минь.
G.D: Би мэдэж байна.
Би: Тэгвэл яагаад зүгээр л намайг орхиж чадахгүй байгаан?
G.D: Би чамд хайртай.
Би: Хайр гэнээ чиний хэлдэг худлаа үгсийн нэг нь үү?
G.D: Энэ чамд хэлж буй сүүлчийн үнэн үг.
Би: Сүүлчийнх гэнээ.
G.D: Тиймээ.
Би: Тэгвэл баяртай.
G.D: Новш гэж хөөё Ханил гуай намайг сонс *багалзуурдах*
Би: Эзнээ багалзуурдаж байгаа шалдан гөлөгиминь намайг тавь.
G.D: Чи сүүлдээ бүр миний өөдөөс их сөрдөг болжээ. Яасан надтай байх тийм хэцүү байна уу?
Би: Тиймээ хэцүү байна. Анх чамайг ийм хөгийн амьтан гэдгийг мэдэлгүй чиний зургийг харж үнсэж чиний фэн гэдэг нэр зүүдэг байхдаа өөрийгөө эртхэн шиг болиулахгүй нь яаавдаа гэж бодоод бодоод өөрийгөө харааж зүхэхээс өөр зүйл хийж чадахгүй нь.
G.D: Хангалтгүй гэж үү? Би чамд хангалтгүй байна уу? Чамайг хайрласан нь тэгээд миний буруу болж байна уу?
Би: Уучлаарай би ийм зүйл болно гэж бодож байгаагүй намайг уучлаарай чиний бяцхан зүрхийг догдлуулсан бол өршөөгөөрэй.
G.D: *уйлах* анхны үнсэлт, анхны дурлал, анхны бүх зүйл минь байсан шдээ? Ханилаа гуйж байна намайг битгий орхиоч дээ.
Би: Би чамд хайртай гэхдээ... Надаас өөр охинтой байхыг чинь би хэзээ ч зөвшөөрч чадахгүй!!!
G.D: Тэгээд яагаад намайг хаяж явах гээд байгаан бэ? *гараа авах*
Би: Би чамтай байх цаг хугацаа их бага байна. Бид одоо амьдралаа бодох нас шдээ. Хоёулаа үр хүүхэдтэй болж сайхан амьдарч болно шдээ. Би хүүхэдтэй болохыг хүсч байна.
G.D: Чи ямар новшоо яриад байгаан бэ?
Би: Чи дандаа л ингэж байх юм. Хүүхэдийн талаар ярингуут уурлана.
G.D: Надад хүүхэд гэх мэтийн хэрэггүй зүйлд санаа тавих цаг зав байхгүй. Чи үргэлж л хүүхэд хүсч байх юм. Чи яагаад хүүхэдээс өөр зүйл хүсч болдоггүй юм бэ?
Би: Хайртай хүнээсээ хүүхэдтэй болно гэдэг эмэгтэй хүний хувьд ямар их аз жаргал болохыг чи мэдэхгүй байна. 😢
G.D: Хугацаа өгчих.
Би: Уучилаарай би чадахгүй нь чамд аз жаргал хүсьё! *явах*
G.D: Ханилаа чи сайн бодсон биздээ?
Би: Ким Ханил гэдэг хүн чиний амьдрал хэрэггүй.
G.D: Хайрлаж, жаргааж чадаагүйд уучилаарай. Бүгд миний буруу 😔- Хэрэггүй битгий болиод өг. Би дахиж энэ хүнтэй баймааргүй байна. Нулимас минь яагаад ингэж их урсаад байгаан болоо? Яв Ханилаа урагш хараад өөрийнхөө замаар алх энэ хүн чамд хайргүй гэж бодоод яв!
Новш гэж машиныхаа түлхүүрийг бас яачихваа. Хннн хаана хийчихвээ? Ашгүйдээ энд байна......машинаа барин гэрийн зүг хурдаллаа. Хажуугаар урсан өнгөрөх хүмүүс бүгд хосоороо явах юм. Атаархаж байна. Хараал идэг би чадахгүй нь гэж бодон машин эргүүлэн тэрэнлүүгээ явахаар шийдлээ. Яг эргүүлж байхдаа санаандгүй нэг машин мөргөчихөв.
YOU ARE READING
√•©?®!?~One Shots~?!©?®•√
Fanfiction•~~~OneShots~~~• +18; +21 хэсгүүд орох магадлалтай тул насаа мэдэж уншина уу? Уншсан бол ямар нэгэн хэрүүл үүсгэхгүй байхыг хүсье!!!!