🅾️🔥Нууцыг Минь Сайн Хадгалаарай!🔥❌🅾️

5.1K 141 6
                                    

+Дээд зэрэглэлийн зочид буудлын үүдэнд зогсох нэгэн залуу хэн нэгнийг хүлээн байж ядна. Гэхдээ тэр биеэ үнэлэгчдийн газарт хэнийг хүлээгээ юм бол? Энд зөвхөн я*ханууд л ирдэг шдээ?+

- Их хүйтэн байна шүү. Тэр ирэх болоогүй юм байхдаа. Уг нь ирэх цаг нь болсон баймаар юмдаа. Яг хөлдөж үхлээ. Өө ашгүй дээ тэр ирж байна.

Би: Өөөө Мин Жина
Жина: Чи энд юу хийж байгаан бэ?
Би: Би мөнгөтэй болсон.
Жина: Тэгээд наадах чинь надад ямар хамаатай юм?
Би: Би чамайг энэ мөнгөөр худалдаж авмаар байна.
Жина: Жэвоноо зүгээр л гэртээ харь. Зовж олсон мөнгөө битгий надад зарцуулаад бай.
Би: Зүгээрээ энэ мөнгийг чамд зарцуулж болно. Тэгэх гэж л энэ мөнгийг цуглуулсан юм.
Жина: Миний юунд болдог юм бэ?
Би: Би чамд хайртай бага байхаасаа л хайртай байсан. Чи тэрийг мэднэ биздээ?
Жина: Өнөгөрсөнийг өнгөрсөнд л үлдээ. Би явлаа.
Би: Би чамд мөнгийг нь төлнө гээд байна шдээ.
Жина: Наад мөнгөөрөө өөртөө хувцас авч өмс.
Би: Тэр баян хөгшин өвгөнүүд чинь юугаараа надаас илүү юм бэ?
Жина: Бүх зүйлээрээ илүү. Чи миний өдрийн хэрэглээг, сарын хэрэглээг, жилийн хэрэглээг төлж дийлэх юмуу?
Би: Бие биедээ хайртай бол бүх зүйл болно шдээ.
Жина: Би чамд хайргүй бол яахуу?
Би: Чи надад хайртай.
Жина: Захиалагч ирчихлээ. Баяртай Жон Жэвоноо одоо гэртээ харь! *явах*
Би: Би чамайг хүлээнээ Жина
Жина: Хүссэнээрээ л бол!

- Ингэж муухай аашилж байгаа нь хүртэл хөөрхөн шд! Өнөөдөр их удаан ярилцлаа шүү. Эрт ирж хүлээсний ашиг гарлаа. Ёоххх яг хөлдөж үхлээ. Гэртээ харъяаа.......автобусанд суун гэрлүүгээ явах замдаа Жинатай хөгжилдөж байсан үеээ дурслаа. Тэр үнэхээр хөөрхөн гэнэн цайлган охин байж билээ. Одоо ч гэсэн тийм хэвээрээ л байгаа байх.....Вүүүүүүүүх Жина чи хэзээ миний сэтгэлийг ойлгох юм бэ?..........Автобусанд удаан зогсож явсаны эцэст хүрэх газартаа ирлээ. Автобуснаас буун гудамжаар алхах замдаа дэлгүүр орлоо.

Би: Сайн байна уу? Эгчээ
Худалдагч: Сайн сайн уу? Жэвоноо.
Би: Сайн
Худалдагч: Миний эгч нь чамд гээд нөгөө зүйлсээсээ ахиухныг үлдээчихсэн байгаа шүү.
Би: Баярлалаа
Худалдагч: Май миний дүү хамгийн олон хоносон нь 3 хоног л байгаа тэгээд л үлдсэн нь өчигдөр уржигдрынх за
Би: Баярлалаа. Удахгүй цалин буухаар таньд мөнгийг нь төлнөө
Худалдагч: Тэгэх хэрэггүй ээ наад хэдийг чинь зүгээр хаяж байхаар ядаж хүн амьтанд тус болъя лдоо.
Би: Баярлалаа эгчээ би ингээд явъядаа *бөхийх*
Худалдагч: За баяртай Жэвоноо
Би: Баяртай эгчээ

√•©?®!?~One Shots~?!©?®•√Where stories live. Discover now