⚠💣Did●You●Kill●Me?💣⚠(Shownu)

3.2K 91 8
                                    

+Гүн харанхуй буланд хэн нэгэн амь гуйн чарлана. Тэр хоолойныхоо хирээр чарлахч түүний энэ орилооныг сонсох хүн байсангүй. Энгэртээ тэвэрсэн дүүгийнхээ хагалгааны мөнгийг алдчихгүй юмсан гэж бодон чангаас чанга тэврэхч түүний тархи аль хэдийнээ түүнийг нойрсуулж эхлэхэд намайг хамгаалаач дээ бурхан минь гэж хэлэн тэр ухаан алдлаа.+

                      +Эмнэлэгт+  

- Аххх өвдөж байна миний толгой яг хаграхнээ. Би хаана байнаа? Нүд эрээжилж байх чинээ. Миний гарт тариа байна уу даа. Үгүй ээ би энэний мөнгийг төлж чадахгүй гэсээр гартаа байх зүүг татан авлаа. Одоо аягүй бол надаас мөнгө нэхэх байх би явах хэрэгтэй гэсээр найгаж гуйвсаар өрөөнөөс гартал хоёр хамгаалагч намайг зогсоолоо.

Би: Уучлаарай би зугтах гээгүй ээ.
?- Та энэ өрөөнөөс гарах хориотой.
Би: Юу? Та хоёр цагдаа юмуу?
?- Уучлаарай та буцаад орно уу гэсээр намайг түлхэн буцаад өрөөнд минь орууллаа.

- Хнн би яг барьцаалагдчихсан байна. Үгүй ээ энэ яг хүний наймаа байхаа арай миний эрхтэнгүүдийг авчихсан юм биш биздээ? Болохгүй юмсан нээрээ Ханёны хагалгааны мөнгө дүү маань яасан юм болоо? Ханёнаа эгчийгээ уучлаарай гэсээр газарт суун уйлж байтал хаалга онгойн нэг хүн орж ирлээ. 

?- Сайн байна уу?
Би: Сайн
?-Намайг Шону гэдэг.
Би: Мхн
Шону: Чамайг хэн гэдэг юм?
Би: Ханёол гэдэг.
Шону: Чи Гү Ханёол мөн биздээ?
Би: Тиймээ мөн
Шону: Ашгүй дээ таныг ингэж нэг муу олох гэж?
Би: Би яасын? 
Шону: Таны аав таньд өв хөрөнгөө залгамжлуулахаар үлдээсэн хөрөнгө байгаа.
Би: Аав гэнээ? Надад аав байхгүй шдээ.
Шону: Таны ээж аав хоёр чинь таныг төрөх үед салцгаасан юм.
Би: Юу? Ххэ та хүн андуураад байх шиг байнаа?
Шону: Үгүй ээ бид хүн андуураагүй. Энэ таны хөрөнгө гэсээр цаастай материалууд өглөө.
Би: Паахххххххх энэ минийх гэж үү? Би лав тэгнүүдийг нь хэлж мэдэхгүй юм байна. Би энэ мөнгөнөөс дүүгээ эмчлүүлж болох уу?
Шону: Таны дүүгийн хагалгаа аль хэдийнээ эхэлчихсэн байгаа
Би: Юу?
Шону: Их хөөрхөн охин байна лээ шүү.
Би: Чамд хамаагүй
Шону: Тийм лдээ.
Би: Уучлаарай би яг л зүүдлээд байгаа юм шиг байна.
Шону: Итгэхэд бэрх гэдгийг мэдэж байна лдаа.
Би: Хэн тэгээд нэг өдөр сэрэхдээ баян айлын охин болчино гэж мэдэх юм? Хнн би яг зүүдлээд байнаа?
Шону: Үгүй дээ энэ бүх зүйл бодит
Би: Нэг юм асуучих уу?
Шону: За
Би: Намайг тэгээд өмнө нь хайж байгаагүй юмуу?
Шону: Таныг олоход их бэрх байсан танайх их олон хаягтай бас хаа сайгүй нүүж явдаг байсан.
Би: Ааан ойлгомжтой

√•©?®!?~One Shots~?!©?®•√Where stories live. Discover now