?- Толгойлогчоо амь авар би биш би биш тэд нар намайг гүтгэж байна.
?- Бэкхён эзэнтээн гуйж байна битгий намайг алалдаа
Бэкхён: Би яагаад та хоёрыг амьд үлдээх ёстой гэж?
?- Бид хоёрыг гүтгэж байна.
Бэкхён: Би итгэхгүй байна. Намайг хүний ул долоож явдаг хүмүүст дургүй гэдгийг мэдэж байгаа биздээ!
?- Ганцхан боломж олгооч гуйж байна.
Бэкхён: Би хэн нэгний боломж биш! Та хоёрт ямар ч боломж байхгүй азгүй новшнууд минь
?- Бид хоёрыг өршөөгөөч....бид хоёр таны төлөө үхэн үхтлээ зүтгэх болноо амлаж байна. Ганцхан удаа л өршөөгөөч тэгэх үү?
Бэкхён: Үхэн үхтлээ ажилчихлаа та хоёр *буудах*
?- Эээээээээ толгойлогчоо гуйж байна шдээ би айгаад байна намайг ээж маань хүлээж байгаа шүү дээ.
Бэкхён: Ээжийг чинь бид сайн халамжлах болноо.
?- Удахгүй таны амьдрал сүйрэх болноо харжил байгаарай!
Бэкхён: Баяртай!!! *буудах*Бэкхён: Энэ хоёрыг цэвэрлэ.
Туслах: Ойлголоо толгойлогчоо
Бэкхён: Цаг хэд болж байна.
Туслах: 17:45 минут
Бэкхён: Ашш эхнэр дээрээ очих цагаасаа 15 минутаар хоцорчихож.
Туслах: Би таныг хүргээд өгөх үү?
Бэкхён: Намайг барьж өгөхийг хүсээ юу?
Туслах: Үгүй ээ уучлаарай.
Бэкхён: Эхнэр минь мэдчихвэл би та нарыг хүйс тэмтрэх болно гэдгийг мэдэж байгаа биздээ.
Туслах: Мэднээ намайг уучлаарай би дахиж ийм алдаа гаргахгүй ээ *бөхийх*
Бэкхён: Сайн ажилаарай *хацарлуу нь алгадах* Би явлаа.
Туслах: Баяртай толгойлогчоо•Харанхуй зоорьноос гарч ирж буй залуу бол Бэкхён юм. Тэр үнэхээр муу хүн тэр бүхнийг захирдаг гэвч тэр ганцхан хүнийг захирч чададгүй. Түүний захирч чададгүй ганцхан хүн бол түүний хайртай эхнэр юм. Бэкхён өөрийнхөө бохир ажлын тухай эхнэртээ хэзээ ч хэлж байгаагүй. Бэкхёны нууцыг эхнэр нь мэдчихвэл түүний амьдрал тэр үед аль хэдийнээ дуусчихсан байх болно.•
+Миний талаас+
- Гадаа үнэхээр сайхан байна шүү. Аххх гэртээ цэвэр агаар оруулнаа гэсээр би гэрийнхаа бүх цонхыг онгойлголоо......Намайг Ким Живон гэдэг. Би 3 жилийн өмнө нэг залуутай танилцан удалгүй хуримаа хийсэн.......бид бол залуу хосууд. Миний нөхрийг Бэкхён гэдэг тэр Солонгосын алдартай компьютерийн компанид ажилдаг. Харин би гэртээ байдаг учир нь Бэкхён намайг ажил хийлгэх дургүй. Намайг ядарчихна гээд байдаг юмоо. Гэхдээ бас нэг шалтгаан нь бид хоёр бяцхаан хөөрхөн охинтой болсон.......Өнөөдөр тэр оройтож байна шүү ирэх ёстой цагаасаа хоцорч байна. За өөр хийх зүйл юу байгаа билээ байз хоолоо хийчихсэн хувцсаа угаачихсан заза өөр хийх ажил байхгүй бололтой гэсээр буйдан дээрээ суулаа. Нэг л мэдэхэд би зүүрмэглэж эхэллээ удалгүй нүд минь анилдан би унтлаа.....хмм ядарч байна.......хэн нэгэн миний үсийг элэх шиг болоход би сэрчихэв.
YOU ARE READING
√•©?®!?~One Shots~?!©?®•√
Fanfiction•~~~OneShots~~~• +18; +21 хэсгүүд орох магадлалтай тул насаа мэдэж уншина уу? Уншсан бол ямар нэгэн хэрүүл үүсгэхгүй байхыг хүсье!!!!