Şu anda jungkook'a yardım etmeye çalışıyordum. Az önceki duygusallıktan sonra kook'un karnı guruldamış kahvaltı için aşağı inmiştik.
Az önce ne mi olmuştu ah ağlıyordu ama mutluluktan Ağlıyordu bu yüzden utanmış olacak ki başını boynuma gömdü.
"Beni bu kadar sevdiğin için sana teşekkür ederim sevgilim" demişti.
Dediklerinin her kelimesini beynime işliyordum. Bir kaç ay önce deli gibi ona aşık olmuştum. Ben sadece ona platonik olarak aşık olduğumu zannediyordum işlerin hala buraya nasıl geldiğini anlamıyordum.
Dediklerinden sonra bende ağlamaya başlamış, duygusallığımız sona erdiğinde garip bir şekilde birbirimize bakıp gülmüştük ve o anda jungkook'un göbüşü guruldadı.
"Bak aç olmadığını söylemiştin şuna bak hem ZAYIFLADIN MI SEN?!"
"Ya hayır taehyung zayıfladığım yok sen öyle görüyorsun hem ben şimdi acıktım."
"Öyle mi?"
"Öyle"
Onu kucağıma almıştım taehyung! Diye bağırmasına umursamadan "gördün mü? Tüy gibi hafifsin" homurdanmış ama iki üç saniye sonra Gülümseyip kollarını boynuma sarıp "hadi kahvaltı yapalım kocacağım" demişti.
Bende kahkaha patlatıp "kocacığın pek güzel yemek yapamıyor ama artık sen varsın birlikte yaparız demi karıcığım?" Diye sormuş "evet!" diye cevaplamıştı.
Şimdi ise jungkook'tan azar yiyordum. Sadece buzdolabından iki tane yumurta almamı söylemişti ama popomla buzdolabını kapatayım derken ikiside düşmüştü...
"Yarın okula gidecek miyiz?"
"Bence gitmeliyiz ha?"
"Bence de"
"Abim arıyor!"
"Ne? Açsana"
"Yine kızacak... açıyorum"
Jungkook ve jimin'in konuşması
Jungkook bugün okula gitmedin mi?
Hayır gitmedim ve lütfen bana kızma
Neden kızayım ki?
Hani evde değilim ya
Evde değil misin?! Okulu mu astın sen
Hayır ehe ben başım çok başım ağrıyordu bende eczane'ye gittim okula gitmedim çünkü uyandığımda çoktan iki saat geç kaldım.
Peki jungkook şuan nerdesin?
Şu an eve doğru yürüyorum.
Tamam kötü olursan haber ver tamam mı? Yanına gelirim
Tamam görüşürüz
Görüşürüz
Görüşme sonlandırıldı
"Ne oldu?"
"Benim gitmem gerekiyor."
"Ne daha hiç bir şey yemedin"
"Tamam beş dakika yerim ona yalan söyledim yoksa çok kızacaktı belli ki Dün akşam eve gelmemiş."
"Neden ona doğruyu söylemedin ki"
"Seni şu an söylemek istemedim evde yüzyüze konuşuruz diye"
"Hmm peki, sen benim abimi gördün ama ben senin abini görmedim."
"Ah doğru senle tanıştırım kendisi çok tatlıdır saçını pembe boyatmıştı ve gerçekten çok sevecendir insanlara Kıyamaz bazen kavga etsekte ilk Özür dileyen o olur..."
"Beni sever mi?"
"Benim sevgilim olduğun için sever zaten ona senden bahsetmiştim."
"Ne? Ne zaman?"
"şey benimle ilk konuştuğun zaman bir arkadaşım var artık abi diye ona sarılmıştım ayrıca senden hoşlandığımı da biliyordu."
"Seni öpmek istiyorum ama ağzım yağlı"
"Yarın Okulun tuvaletinde öpersin ;)"
"Sen... sen ne dedin!"
"Yarın görüşürüz sevgilim"
Ah bu çocuk cidden beni öldürüyor diye söylenirken bulaşıkları yıkamam gerektiğini farkettim.
"Hadi ama jungkook neden şimdi gitmek zorundaydın ki?!"
...
Okulda sıramda oturuyordum tenefüstü ve sınıfta iki üç kişi vardı ve ben sessizce oturuyordum.
Kapıdan içeri girene baktım ve jungkook'tu endişeli gözüküyordu. Gözlerimle ne oldu diye sordum. Yanıma gelip sıraya oturdu.
"Müdür bizi çağırıyor o çocukta var."
"Ne? harika birde bu eksikti."
Ayağa kalkmış ve ellerimi jungkook'un eliyle birleştirmiş ve sınıftan çıkıp müdürün odasına doğru yürümeye başladık.
Jungkook korkmuş gibi görünüyordu ellerimizi daha sıkılaştırmıştım o kapıya girmeden önce sormam gereken bir şey vardı.
"Jungkook korkuyor musun?"
"Hı Hayır buraya daha öncedende geldim sadece senin okuldan atılmandan veya uzaklaştırmalarından endişeliyim."
"Merak etme jungkook bence müdür o kadar ileri gitmez."
"Umarım gitmez."
Odaya girmeden önce ellerimizi ayırmıştım. Odaya girdik ilk önce Müdüre bakmış sonrada o şerefsiz çocuğa bakmıştım.
"Kim taehyung sensin değil mi?"
"Evet efendim benim..."
Selam! Nasılsınız sjgsjssugse
Bir şey yazasım var buraya ama yazcak bir şey bulamıyorum neyse hadi görüşürüz!
İyi taekook'lu günler 🐯 💜 🐰