EDITH, what just happened?

112 15 0
                                    

Bütün gün bölüm yazmak yerine video izledikten sonra vicdan azabı çekip gece gece bölüm yazıyorum. Ve bunu ertesi akşam yayınlıyorum neyse

Ve bu arada bu kitapla gram alakası yok am çok pis ToA spoilerı yedim ağlıycam herneyse.

Gwen's PoV

İki tane cold brew alıp koltuklardan birine oturdum.

Gerçekten de tam 10 dakika sonra Parker da geldi.

Nasıl anladığını bilmiyordum ama benim yanıma oturdu.

"Selam Maxine." dedi

"Selam da, ben olduğumu nasıl anladın?"

"Sen benim cold brew içmek isteyeceğimi nasıl anladın?"

Güzel soru

"Bilmem, seversin diye düşündüm." diye cevapladım. "Şimdi sorumu cevapla."

"İnsan radyoaktif bir örümcek tarafından ısırılınca bazı algıları gelişiyor belli ki." diye cevap verdi.(Y/N yok canım asla gözlükle bir alakası yok)

"Evet, öyle oluyor belli ki."

"Konuşacağımız şey bu kadar önemliyse bunu bir Starbucks'ta yapmak ne kadar güvenli acaba?" diye bir soru yöneltti.

"Haklısın, şunları içelim sonra çıkıp konuşuruz. Ama önce sanırım resmî olarak tanışmamız lazım. Ben Gwen Stacy. Gwendolyne Maxine Stacy. Bir buçuk yıl önce bir radyoaktif örümcek tarafından ısırıldım. Sanırım önemli kısım bu kadar." dedim.

"Beni zaten tanıyorsun." dedi Peter.

Ah, Parker. Seni senden bile iyi tanıyorum.

Peter's PoV

Gözlerimde EDITH gözlüğü vardı ve kızın bilgilerini inceliyordum.

16 yaşında, Brooklyn'li normal bir kız.

Ama derinlere inince eşleşmeyen verilerden dolayı kızın farklı bir evrenden olduğu bilgisini yapay zeka gözlüğüm onayladı.

Dediği gibi, ölü olsa bile kahraman oydu.

Yüksel ihtimalle gözlüğümün yapay bir zeka olduğunu bilmiyordu.

Biraz eğlenceden zarar gelmezdi herhalde.

Kahveler bittikten sonra konuştum.

"Buraya uzak olmayan bir ara sokak biliyorum, genelde kimse uğramaz, kamera falan da yoktur. Oraya gidelim?"

"Tabi, olur." diye beni onayladı.

🕷🕷🕷

"Sana birkaç soru soracağım, doğru cevap verip vermemek sana kalmış." dedim.

"P-Peki, tamam." dedi biraz tırsmışcasına.

Bana neden yalan söylesin ki diye düşündüm ama hani neden olmasın?

"Tamam başlıyorum" dedim.

"Tam adın?"

"Gwendolyne Maxine Stacy" dedi emin bir şekilde.

"Doğum tarihin?" diye sordum

"Bilmiyorum, hafızamın bir kısmı silindi." dedi.

spidey senses - peter parker |au|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin