waiting for your orders, Mr. Parker

96 10 21
                                    

Bilin bakalım kim bir hikâye yazdığını unuttu?

BEN

Ve bilin bakalım kimin bu sene sınav senesi?

YİNE BEN

Bölüm geliyooooor

Geldi

Gwen's PoV

Parker adlı çocuğa bu kadar yalan söyledikten sonra en azından gidip şu Strange denen adamla konuşmak istedim.

O adi herifin bundan haberi olmaması için bilekliğimdeki ses dinleme cihazını yanlışlıkla(!) düşürdüm ve şu mâbet denen yere gittim.

Kapıyı tıkladım ve kapı kendinden açıldı.

"Merhaba Bayan Başka Evrenden Gelen Kız."

"Eem, size de merhaba Bay Strange."

"Doktor, Doktor Strange."

"Peki Doktor, Parker size bir açıklama borçlu olduğumu söyledi."

"Evet öyle genç kız, anlatmak istediğin bir şey var mı?" diye sordu imalı bir şekilde.

"Sana güvenmem için bir sebep ver." dedim ona.

"Şöyle yapalım," dedi ve elimi aldı
"Hiç Harry Potter okudun mu veya izledin mi?"

"Şey...evet?"

"Tamam, oradaki bozulmaz yemine benzeyen bir şey yapacağız.Tek fark bir Bellatrix'imiz yok*"

"P-Peki öyle olsun." diye yanıtladım.

"Ben, Stephen Vincent Strange. Sen Gwendolyne Maxine Stacy'ye sadık kalacağıma yemin ederim." dedi karşımdaki adam.

"Ve ben, Gwendolyne Maxine Stacy. Sen Stephen Vincent Strange'e sadık kalacağıma yemin ederim." diye devam ettirdim.

Orta yaşlı adamın sihriyle parlak gümüş bir halat(?) belirdi. İkimizin bileğini birbirine bağladı ve tehdit edercesine sıktı. Aslında canımı yakmıyordu çünkü hissetmiyordum ama elimin kızarmaya başladığını fark ettim. Karşımdaki adamın eline bakınca onun elinin de kızarmaya başladığını fark ettim. Bir anda içim ürperdi. Ben ne yapıyordum böyle? Ailemin hayatını çok büyük bir riske atıyordum.

İp yok oldu.

İş işten geçmişti

Karşımdaki büyücüye güvenmek zorundaydım.

Çok büyük bir risk almıştım.

Stephen Strange's PoV

Bu kızda bir gariplik olduğu başından beri belliydi.

Ayrıca Peter'a taktığım kamerada bileğinde bir bileklik gözüküyordu. (A/N şimdi diyeceksiniz mistik sanatlar ustası kamera mı takmış çocuğa? Ben de yazarken öyle dedim ama başka bir şey de bulamadım ne yapayım)

Ama benim yanıma geldiğinde kızın bileğinde bileklik yoktu.

Ve tırsmış şekilde verdiği cevaplar da tahminimi neredeyse kanıtlar nitelikteydi.

Bu kız bir iş çeviriyordu.

"Şimdi sorulara başlayalım, önce sen sor."

"Peki," dedi genç kız "Gerçekten Doktor musun."

"Evet, doktordum sonra kaza geçirdim falan uzun hikaye."

"Burası gerçekten 616 mı?" diye sorduğunda açıkçası şaşırdım çünkü Peter'a sorduğunda bunu zaten biliyor gibiydi.

spidey senses - peter parker |au|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin