Peter Parker's pov
Uyandığımda telefonumda gördüğüm saat hiç de hayra alamet değildi: 09.43
Ve sorun şu ki Midtown High'da dersler 08.45'te başlıyordu. Yani okula en az bir saat geç kalmıştım.
Kendime bildiğim tüm dillerde (ki bunlar İngilizce ve İspanyolca'ydı) küfrederek mutfağa gittim ve May'in bıraktığı notla biraz olsun moralim düzeldi ve gülümsedim:
"Günaydın uykucu!
Seni uyandırmak için çok uğraşmadım çünkü iyi bir hala olarak senin bir gün okulu asmana izin veriyorum tabi eğer gitmeyi çok istemiyorsan. Buzdolabında yumurta var artık kendine omlet falan yaparsın. Bugün biraz işim var geç gelebilirim, beni merak etme. İstersen Ned bu geceyi bizde geçirebilir(tamam tamam, birkaç kişi daha gelebilir ama ortalığı çok dağıtmayın). Gece Virginia'larda kalabilirim. Kendine iyi bak, seni seviyorum.
-May <3Günümü daha da güzelleştirmek için Spotify'dan "bakıyorum da güne güzel başlıyorsun Benjamin " adlı playlistimi rastgele çalmaya başladım ve kulaklarıma gelen melodiyle gülümseyerek buzdolabından yumurtaları çıkardım.
🕷🕷🕷
Bildiğim tek bir şey varsa o da gerçekten rezil yemek yaptığımdı. Şaka şaka, 16 yaşındaki bir erkeğe göre gayet normal yemek yapıyordum. Yani kahvaltıda zehirlenmedim.
Vakit kaybetmeden Ned'i aradım ama açmadı. Derste olduğuna kanaat getirdikten sonra WhatsApp grubumuza mesaj attım.
ASSHOLES👌🏻👌🏻
peter: hey! bugün okulu ektim ve May yarına kadar evde yok.
peter: yani hemen okuldan kaçın ve bize gelin bebeklerim.
michelle: bugün coğrafya sınavı olduğunu sanıyordum.
peter: siktir!
peter: ciddi misin mj?
michelle: şaka
peter: komik değildi.
ned: dostum o an yüzünde oluşan ifadeyi görmek isterdim.
peter: neyse onu bunu salın da ne zaman geliyonuz?
betty: ders 1. katta, camdan çıkmak zor olmayacaktır.
harry: bilmem farkında mısın ama sınıfta hoca var Betts
michelle: bilmem farkında mısınız ama hoca şu an derste canlı yayın açtığı için Flash'ı disipline götürüyor.
ned: vay be
ned: bunu fark etmemiştim
harry: 15 dakikaya sizdeyiz adamım.
Ned's PoV
Telefonumu kapatıp bizim gruptakilerle göz teması kurdum. MJ parmaklarıyla gösterdi: 3,2,1
Camın yanında oturduğum için direk aşağı baktım ve içimdeki cesur çocuğu ortaya çıkararak atladım.
Arkamdan sırasıyla MJ, Harry ve en son da Betty atladı ve koşmaya başladık.
Peter's PoV
Ned son mesajı atalı tam on dört dakika geçmişti. Bu on dört dakika içerisinde ben de yedi kutu pizza sipariş etmiş ve evin camlarını açıp biraz havalandırmıştım ve bu on dört dakikanın sonunda da kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spidey senses - peter parker |au|
Fiksi Penggemarpeter parker au işte uzatmicam bu kitap ffh filmi ile aşağı yukarı aynı zamanda geçmektedir biraz(!) spiderverse içerir tüm hakları Beck'in götünde saklıdır...