Kim Yaptı Bunu!

130 7 0
                                    

Ben geldimm biraz geç oldu ama bölüm şarkısı ıggy azalea-fancy umarım beğenirsiniz ;)

Hadi be Beril gören bu kız Çin'den geliyor zaneddecek.Zaten az daha beklersem Doruk'un üstüne atlayacağım hem bu çocuk niye bekliyor banane ki.Şükür be Beril diyip koluma girdim ve önlerinden geçtik gülerek iyi ki okul ile aramızda 10 dakika var seçilmiş kişiyim galiba yatağımın dibinde priz var tuvallete ineternet çekiyor okul ile aramız 10 dakika sınıfa giderken Beril ben geliyorum diyip gitmişti sıkılmış şekilde sınıa girdiğimde sıramda Doruk ve Mert'i gördüğümde sinirle masaya gidip sinirle çantamı sıraya koyup "Yerimden kalklarsınız sevinirim" diyerek gözlerimi kısıp baktım Doruk bi anda kalkıp "babanın mı kızım" diyip sinirle böğürdü bir anda bir sinirle göğsünden ittirdim hiç bişey olmamıştı ayıya sinirle üstüme gelirken Mert Doruk'un önüne geçip "hey hey abi sakin ol bak " diyip sınıftan çıkardı o sinirle kulaklığımı taktığım gibi kafamı sıraya gömdüm...Uyandığımda tahtada eşeyli üreme gibi şeyler yazıldığını görünce biyoloji olduğunu anladım kafamı sıraya geri koydum bi dakika biyoloji dördüncü dersti ben dört derstir uyuyor muyum yani diye düşünürken zil çaldı kurtarıcı meleğim ses kafamı kaldırdığımda "uyandın mı uykusu prenses" diyerek güldü ben telefonumu sıradan aldığımda gördüğüm ile dona kaldım kimsin sen ya....

DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin