Şehir dışında çıktığımdan bölüm çok geç geldi kaç günlerdir hastanelerde sürünüyorum üzgünüm media da Melodi ve Beril var sarışın Melodi kızlar umarım güzel bir bölüm olur :)
-Melodi Ağzından
Beril benim en yakın arkadaşım bunları düşünüyorsa ben salak saf bir kız olduğumu anladım Doruk evet o tam şu an karşımda kötü çocuk imajıyla duvara yaslanmış kızları kesiyordu onu öyle görmek istemedim.Bana baktığı gibi başkasına bakarken,öyle mutluyken.Görmek istemedim,ölmek istedim...
Sınıfa girmek için zil çaldığında çantamı koluma asıp merdivenden inerek sınıfa girdim en arkaya oturup kağıt çıkardım ve bişeyler karalamaya başlamıştım ki hocanın bağrışını duyana dek hayır bana bağırmıyordu dersin 20 dakikasına geç kalan Doruk ve yanındaki turuncu kafaya bağırıyordu ve ben bundan mutluluk duymuştum ama Doruk'un yüzüne bakmayıp karalamaya devam edicekken sıraya biri öküz gibi oturdu önüme oturmuştu saçı başı dağılmış halde hayır Melodi ona bakmayacaksın derken içimden kağıt önümden çekildi karşıma baktığımda Doruk'un şımarık gülüşünü gördüm hayır gülme kendine daha çok aşık etme diye içimden söylenirken Doruk önüne döndü...ah meleğim o güzel zil çalmıştı Beril ile küstüm başka da arkadaşım olmadığından sınıftan çıkmadım iyi ki çıkmamışım turuncu havuç sınıfa arkadaşlarını doldurmuş konuşuyorlardı salaklar benim duymadığımı mı zaneddiyorsunuz kulaklık olabilir ama müzik çalmıyor salaklar diyip içimden gülüyordum kız konuşmaya başladı arkadaşlarına dönüp kızım harikaydı Doruk'u bile elde ettiysem Brad Pitt'i bile elde ederim diyip gülerken sinirle sırayı devirmemle o ses ile herkes bana döndü sinirle sınıftan çıkarken Mert ile çarpışıyorduk Mert konuşmaya başlamıştı''Hey sarışın niye küstünüz Beril ile''sorusuyla kala kaldım ''salla Mert ya bişeyler oldu işte çekilsende geçsem'' diyerek müdür yardımcısına ilerledim hasta olduğumu iyi hissetmediğimi söylerek izin aldım sınıfa ilerledim ders başlamıştı sınıfa baktığımda Doruk şaşkınlıkla geç kalmama bakıyordu takmayıp izin kağıdını hocaya verip arkaya geçtim çantamı eşyalarımı toplamaya başlarken Doruk fısıldayarak''nereye gittiğini sanıyorsun melodi'' diye kısık sesle tısladıaz korkutsada ''bundan sanane ki ve hoşçakal'' diye fısıldayıp sınıftan çıktım...
1GÜN SONRA
MERT AĞZINDAN
Doruk'un 75. kez önümde sağa gitmesiyle 76 ya adım atmıştık Melodi okuldan çıktığından beri yoktu nerede olduğunu bulamamıştık neyse ki annesi ve babası yurt dışındaydı onlara uyuduğunu falan söyleyip oyalıyorduk şu anda zaten Melodi'nin evindeydik ve kız hala gelmemişti bir anda kırılma sesiyle düşüncelerden uzaklaşıp karşıma baktım Doruk vazoyu duvara fırlatmıştı ve o anda kapıya anahtar sokuş sesi geldi hepimiz o tarafa baktığımızda Melodi'nin geldiğini gördük Doruk bir anki sinirle ''NEREDESİN SEN KAÇ SAATİR ORTALARDA YOKSUN KİMİN ALTINDA NE BOK YEDİN MELODİ'' demesiyle benim bile o kelimeleri sindiremezken Melodi'nin attığı o tokat sesini işittim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Literatura FemininaHep mutlu olamıyoruz ya da hiç mutlu olamıyoruz.Bazı zamanlar vardır mutlu olduğumuzu zannederiz ama mutluluk 2 saniye bile sürmez ve kaybedicek bişeylerimizin olmadığını anlamak zaman alır anlarız hayatın adaletsiz olmasını işte Melodi ve Doruk'un...