Gözlerimi açtığımda bi sandalyenin üzerinde zincirlere bağlı bi şekilde oturuyordum ve karşımda Vedat vardı!VEDAT! Gözlerimi pörtlettim ve 'Vedat!Beni kaçıran?' 'evet bendim Nefes,o kurtarıcı Tahir'in de yok!Nefes,sen gerizekalı mısın?Yoksa saf mısın?Ha yoksa saf gibi mi davranıyorsun?' ne diyo bu Allahsen 'Ne diyon be?' diyerek hemen atarlı Nefes halimi almıştım o da yüzüme geçirdiği sert bir tokatla dudağımı patlattı...Ağlamadım...'Ağlamadın...Neden?Ben sana söyleyebilirim... Babanın yaptıklarından sonra ilk defa biri için ağladın...Tahir için!Ben seni ne kadar toparlamaya çalışsam da 14yaşında dağıldın sen nefes...Bileklerini kestiğinde karşında Asiye ben murat Fatih Mustafa ve Berrak vardı...Tahir yoktu! Ama sen her gün onun için kendini mahvettin...Sen yaptın bunu kendine nefes...Beni hiç görmedin!Kahretsin ki görmedin!'Dedi ve saçlarımdan tutup karnıma bir tekme attı... Sonra bitane daha,bı tane daha ve bi tane daha...Gözümden gram yaş gelmemişti...Tahir'den sonra ağlamayı bırakmış gibiydim...Sadece sinirden... Vedat bana dönüp 'seni toparlaması çok zor oldu Nefes, hatta toparlayamadık ama sen burnunun ucundaki beni görmedin...Beni görmek yerine Tahir'in hayaliyle yaşadın senelerce,senelerce her yere baktın,araştırdın ve sana ufak bi sır vereceğim.Ben Tahir'in nerede olduğunu biliyodum!'
Gözlerimi açtım ve 'Neden bana söylemedin?O kadar niye destek oldun o zaman Vedat?Niye?Niye?'
Dedim o da 'çünkü belki beni seversin diye bekledim nefes...Ama olmadı!Hiç vazgeçmedin değil mi ?'
Diye sordu.Bende haykırırcasına bağırdım ve 'VAZGEÇMEDİM!VAZGEÇMEM!ONU AFFETMEDİM BENİ BIRAKIP O KIZLA GİTTİĞİ İÇİN AMA ONU SEVMEKTEN BİR AN BİLE VAZGEÇMEDİM!ÇÜNKÜ ÖMRÜMCE GEÇMİYCEK BU SEVDAM.!' 'Tahir'e güvenmek yerine bana güvendin ve o kızı da Tahir ile kaçtığını düşündün...Ah Nefes ah.' dedi cama baktı ve beni sandalyeden çözüp yere fırlattı...Sonrası yok.Sonrası karanlık...Geçmeyecek bir karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜRLÜK🌊
Teen Fiction-Hâlâ aynısın.Bildiğim gibi -Bildiğin gibi değil,bırakıp gittiğin gibiyim...