ÖMÜRLÜK🌊Bana doğmayı bıraktı...

398 13 0
                                    

Gözlerimi hastanede actum... Başımda Asiye,Tahir ve İlayda vardı,gözümü açar açmaz Tahir 'iyi misin güzelim?' dedi cevap verecekken telefonu çaldı ve Tahir konuşmaya başladı "Hallettiniz değil mi?" "İyi iyi haketti zaten" "iyi o da uyandı " "görüşürüz" Tahir benim için karanlığın içinde aydınlık ama sadece benim için...Onun böyle karanlık taraflarının olduğunu bilmiyodum,en azından 7.sınıfta karanlık bi tarafı yoktu.Ben bunları düşünürken doktor girdi ve arkasından Beril abla ...Beril abla  benim pisikoloğum ve senelerce (3senedir) benim her türlü halimi çekti şikayet bile etmedi o yüzden onun hakkı bende büyük.Beril abla hiç beklemediğimiz şekilde bağırarak 'Nefes sen gerizekalı mısın?O adam seni kaçırınca niye dikleniyosun?Harbi gerizekalısın sen!Noldu?Tahir geldi de noldu?Her gece adını sayıklayarak uyandığın, onu rüyanda görünce kâbus görmüş gibi çığlıklar atarak uyandığın Tahir geldi nefes bak...Her uyandığında *Tahir* diye uyandın sen nefes...Geldi de noldu?Sana faydası ne ?Hiç.Sen daha 13 yaşındaydın Nefes...13...Noldu?O zaman gitti de noldu?Ona doğan güneş sana battı mı ?'
'O güneş bana hiç doğmadı Beril abla anladın mı?Hiç doğmadı!Ben Tahir'i 3senedir antidepresan aldıktan sonra gördüğüm rüyalarda hissettim...O karanlığın içindeki aydınlık gözlerini rüyalarda gördüm...Bunu ne zaman anlarsın biliyor musun?Sevdiğine bağlandıktan 1sene sonra başka kızla gidince anlarsın,3 sene gelmeyince anlarsın! Kalbin, beynin,ruhun onunla gidince anlarsın' doktor bi anda söze atladı 'Nefes hanım' hiç dinlemedim ve kolumdaki serumu sertçe çekip attıktan sonra çantamı ve paramparça olmuş telefonumu alıp hızlı adımlarla dışarı çıktım ama kahretsin ki Tahir'in o aklımdan çıkaramadım kokusu burnuma doldu ve kolumdan çekti 'Nefes o güneş her gün sana doğarken bana her gün batıyodu' 'o güneş bana doğmayı bıraktı Tahir Kaleli... O kızla gittiğin zamandan beri bıraktı...' 'HANGİ KIZ YA HANGİ KIZ?! BU KIZI Bİ BEN TANIMIYOM AMINA KOYİM YA KİM O KIZ KİM?' 'ne!?'

Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın 💜💜

ÖMÜRLÜK🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin