1. Kapitola

735 35 3
                                    

Chris - normálně
Peter - tučně
Dnes má k nám do školy přijít nějaký nový kluk. Nikdo neví jak vypadá, nikdo o něm nic neví. Zvláštní....vždy, když měl někdo nový přijít, tak jsem se o něm vše dozvěděl, ale teď o tom klukovi nic nevím a to i když jsem se ptal. Normálně se neptám jelikož mi to řekne moje stádo oveček samo.
Jo je super, když ti ostatní leží u nohou a cpou se k tobě, aby sis jich všiml.
O tomhle klukovi přemýšlím už asi od 6 hodin. Nemohl jsem usnout a tak se moje myšlenky ubrali tím směrem.
Kolem 7 hodiny jsem vstal z postele a nacházel do batohu tužku a nějaký blok do kterého budu psát. Pak jsem se šel nasnídat. Dal jsem si kuličky s mlékem. Neměl jsem ani moc hlad....
Dojedl jsem a šel do koupelny, kde jsem strávil asi 15 minut kvůli upravování vlasů a dalších takových prkotin. Po koupelně se přemístím do pokoje, kde si začnu vybírat ve skříni co si obleču. Nakonec  jsem si vzal bílé triko a na sebe takovou delší černou rozepínací mikinu a pak k tomu černé kalhoty. Kolem půl osmé jsem vyrazil do školy.
U školy už mě čekala moje skupinka. Přivítám se s nimi a pak v hloučku jdeme do školy. Samozřejmě, že se všichni chtěli bavit se mnou, takže jsem někdy nestíhal odpovídat, ale tohle mi vyhovuje. Ta pozornost. Ty holky, které, když projdu, tak se jím podlamují kolena nad mojí krásou. Dojdeme do třídy, kde si odhodím batoh k lavici a jdu na chodbu. Všichni udělali to samé a šli hned za mnou. Potkal jsem i svoji uhm.... kamarádku s výhodami, kterou mám fakt jen na sex, ale ona si myslí, že je mezi námi i něco víc, Uhm myslím, že se jmenuje nějak Andrea nebo tak nějak.... Takže jakmile mě spatřila, tak mě objala a já ji to krátce opětoval. Pak mě začala líbat.... Připojím se a u toho jí zmáčknu ten její vysportovaný zadek.... Ahhh z toho fakt nemůžu....
Pak se najednou odtáhla a koukala někam do boku. Pomalu kouknu jejím směrem.
Šel tam kluk. Na první pohled vypadal jak emo. Ještě nikdy jsem ho tu neviděl... Takže je to ten nový. Vypadal asi takhle. Černé vlasy, černé oblečení a piercing v rtu. Takže jasný emo. Uchechtnu se. Všechny holky na něm viseli pohledem. Ach bože, já jsem hezčí než on. Začnu Andreu zase líbat, ale ona mě odžduchne a běží za skupinkou holek co běží za tím novým klukem. Co se to sakra děje?
Jdu za svou partou.
"Jak se jmenuje ten kluk." Zeptám se kámoše.
"Jmenuje se Peter. Holky z něj šílí a to je tu jen chvilku." Řekne.
Tak Peter jo? Probodávám ho pohledem.

Dnes jsem šel do nové školy. Chci začít svůj nový život. Přestěhoval jsem se a chci si ve škole kam budu chodit najít nějakou ovečku z kterou si můžu hrát.
Takže jsem se ráno napil krve, abych nepozabíjel půlku školy. Hlad je totiž svině. Pak se obléknu do svého černého oblečení a vydám se do té školy. Když vejdu do školy, tak se na mě stočí tolik pohledů. Ušklíbnu se tomu. Všechny holky co byli na chodbě, tak mě obklíčili a začali si se mnou povídat. Všimnu si kluka co mě nenávistně probodává pohledem. Byl to takový drobný klučina, ale zase pohledný a roztomilý. Zeptám se holek co je zač. Prý je tu takový král školy co říká, kdo co má dělat. Uhm tak teď už má útrum. Teď to tu povedu já a on bude moje ovečka. Ušklíbnu se na něj.
______________________________________
Tak a je tu nová knížka. Snad se bude líbit. ❤️

Temný princKde žijí příběhy. Začni objevovat